ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS TANÍTÓ SZAK MEGÚJÍTÁSA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Tudomány Társadalom Kommunikáció Pojekt-bemutató.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
„A pedagógiai innovációk, a jó példák nem vagy csak igen korlátozottan terjednek el.”
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
SZAKMAI FÓRUM, EKF, Eger, TÁMOP B.2-13/ Együttműködés az észak-magyarországi pedagógusképzés minőségi megújításáért SZAKMAI.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A szaktanácsadó segítő szerepe
Az óvodai tevékenységterv
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Az Alkalmazott bábjáték pedagógiájának Adaptálása
„EGYÜTTMŰKÖDÉS AZ ÉSZAK- MAGYARORSZÁGI PEDAGÓGUSKÉPZÉS MINŐSÉGI MEGÚJÍTÁSÁÉRT” TÁMOP B.2-13/ K/5 ALMODUL: PEDAGÓGUSKÉPZÉS TELJES VERTIKUMÁT.
Szakmódszertani fejlesztés
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.
„ INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN „ TÁMOP BALATONKENESE VÁROS ÖNKORMÁNYZATA.
„INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN” TÁMOP A Zempléni Múzeum konzorciumi.
Tanév előkészítő fórum szeptember Bedőné Fatér Tímea Szakmai blog: Magyartanítást.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
Az új Alaptörvény és a jogélet reformja
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
Programjaink fizikából a es tanévben
Előadás másolata:

ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS TANÍTÓ SZAK MEGÚJÍTÁSA TUDOMÁNYOS ÉS SZAKMAI REGIONÁLIS KONFERENCIA Sárospatak, EKFCK, 2014. november 27. előadó: Dr. Sándor Zsuzsa főiskolai docens, a feladat felelőse sandor@ekfck.hu, sandor.zsuzsanna@ektf.hu

a) módszertani fejlesztések, segédanyagok b) gyűjteményes terv-kötetek előzmények: a) módszertani fejlesztések, segédanyagok b) gyűjteményes terv-kötetek pl. óratervek bemutató tanításhoz, stencil továbblépés: a digitális-multimédiás technológia bekapcsolása TÁMOP-4.1.2.B.2. Együttműködés az észak-magyarországi pedagógusképzés megújításáért c. projekt K5 modul 10. tevékenységének fejlesztése PEDAGÓGIAI TERVEK TÁRA oktatástámogató repozitórium eredmény: működő weboldal

gyakorlati használhatóság publikációs-megmutat(koz)ási lehetőség Cél: olyan tervekből álló szakgyűjtemény létrehozása, amely a) különböző pedagógiai tevékenység-területekre célzott, b) az infokommunikációs technológiát széleskörűen használja, c) kedvet ébreszt az egyéni-kreatív tervezésre, d) alkalmas az ötletmerítésre, konkrét felhasználásra, e) folyamatosan bővül és korszerűsödik gyakorlati használhatóság publikációs-megmutat(koz)ási lehetőség

a gyűjtemény fő szerkezeti egységei: 1. tervezés: óvodai, iskolai (tervezési eljárásokkal foglalkozó szakanyagok) 2. kész tervek: óvodai tevékenység tervek, óvodai tematikus tervek, óratervek 1-6. és 7-12. évfolyam (tantárgyanként), iskolai projektek és epochák, egyéb hosszú távú tervek fejlesztés alatt: múzeumpedagógiai tervek, szabadidős foglakozás- tervek

http://pedtervtar.ekfck.hu/ a Pedagógiai Tervek Tára szerkesztősége: Gál Gyöngyi főiskolai adjunktus, Jaskóné Dr. Gácsi Mária adjunktus, Marcziné Fazekas Erzsébet főiskolai docens, Vinnainé Vékony Márta főiskolai docens, Dr. Sándor Zsuzsa főiskolai docens beküldés – elemzés/véleményezés – szükséges módosítások – honlap/gyűjtemény http://pedtervtar.ekfck.hu/