Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pásztor Tibor főosztályvezető
Advertisements

Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Mátészalka Szakképző Iskola és Kollégium - Déri Miksa
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Pályaválasztás 2014/2015-ös tanév KnéKE.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV Szakképzés ma … Málnási Gábor.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
Iskolánkról.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Iskolánk: a Bencs László Szakiskola és Általános Iskola
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
program minden kedves résztvevőjét !
A kerettantervek fejlesztése
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
A szakképzés helyzete Magyarországon
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Jelky András Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Év végi statisztika Készítette: Huber Béla Farkasné Pataki Csilla.
Felnőttoktatási tájékoztatója
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1300 diák, folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok a kor követelményeinek.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Pályaválasztás 2015/2016-os tanév KnéKE.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Pályaválasztás 2016/2017-es tanév 1. 2 RÖVIDEN AZ ISKOLÁRÓL Iskolánk 130 éves múltra tekint vissza Legfőbb célkitűzése, az érettségi és a szakiskolai.
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Vázlat a faipari szakképzés helyzetéről Koronka Lajos a Kozma Lajos Faipari Szakközépiskola igazgatója.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Regionális konferencia
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Előadás másolata:

Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium Mérés-értékelés csoport

Képzési struktúra Szakközépiskolai képzés Szakiskolai képzés 9-12. évfolyam 9-10 évfolyam: közismereti képzés átjárhatóság reintegráció 11-12, 13 évfolyam: szakmai képzés Felnőtt nappali tagozat Érettségi vizsga Szakmai vizsga Technikusi képzés Továbbtanulási lehetőség

Alaptevékenysége: Általános középfokú oktatás (szakiskola, szakközépiskolai képzés keretében) Szakmai középfokú oktatás (bolti eladó, női szabó, villanyszerelő, asztalos, gépész, víz- és gázszerelő, kőműves, festő) Felnőtt és egyéb oktatás Munkahelyi étkeztetés Egyéb szálláshely szolgáltatás Intézményi vagyon működtetése

453 tanuló 38 pedagógus 20 alkalmazott 130 fő részére kollégiumi elhelyezés lehetősége 3 tanműhely

Mérési és értékelési rendszer Partneri igény és elégedettség mérés rendszere (klímateszt, partneri elégedettség, irányított önértékelés) – 2 évente Egyéb intézményi mérések, értékelések és ellenőrzések (környezeti nevelés, egészségnevelés, kompetencia) – 1 évente

Mérés-értékelés munkacsoport 2007-es céljai MÉCS munkaterv elkészült Továbbképzésen való részvétel Megfelelő, korszerű mérőeszközök (szakma.hu) Intézményi feladatbank létrehozása Az osztályozás objektív legyen Iskolai mérések rendszerré szervezése

A munkaterv kiterjed: pedagógus teljesítményértékelés tanulói elégedettségmérés (min. bizt. területről) intézményi belső ellenőrzés rendszere Cél: fejlesztendő területek meghatározása  visszacsatolás  intézkedési tervek

Kompetenciamérés 2007 Eddigi gyakorlat: szakközépiskola 9. osztályban idegen nyelvből, valamint magyar nyelv és irodalomból – szeptember 15-ig felzárkóztató órák szabadon választhatóak szakiskola 9. osztály: csak magyar nyelv és irodalomból    szövegértés hangos olvasás helyesírás

Kompetenciamérés 2007 Mérés után: egyéni fejlesztéseket dolgozott ki a fejlesztő pedagógus órai keretekben differenciált munka projektmódszer alkalmazása önkormányzat előtt beszámoló más városi iskolák reagálása

Projektek szervezése Két szakiskolai osztály I. félévben: projekthét szervezése (karácsonyi project) közös szaktanári előkészítés feladatok megosztása napi felelősök – projektfolyamat

II. félévben: hetente változó projektnapok napi felelős szaktanár szakmához kapcsolódó és attól független témák a fejlesztendő kompetenciákat és célokat a napi felelős szaktanár a téma kiválasztása után egyezteti

Projektnapok szervezése rengeteg fénymásolás anyag- és eszközszükséglet magas órai keretek megmaradnak dokumentáció kevés az idő a tapasztalatok leszűrésére alacsony bukási arány