Kérdések a második zh-hoz

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Advertisements

Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
I. AZ EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT SZEREPE A SZERVEZETEKBEN
INNOVÁCIÓMENEDZSMENT
A stratégiai tervezés módszertana
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Műszaki ellenőrképzés
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Emberi erőforrás menedzsment
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Kérdések a ZH-hoz.
A vállalat küldetése (misszió)
A vállalat küldetése (misszió)
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Innovációs zónák, klaszterek szerepe a regionális fejlesztésekben Szent István Egyetem Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Dr. Nagy Henrietta,
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Robert Kaplan – David Norton: Balanced Scorecard
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Termékpolitika Termékpiaci műveletek A termék piaci életgörbéje
Termelésmenedzsment Production Management
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
Vizsga feladatok (Minta)
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Az EEM helye a menedzsmentben
Stratégia célrendszer
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Pénzügyi-számviteli mutatók
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
A vállalkozás környezete március március március 28.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Nemzeti Technológiai Platform a
Innováció menedzsment
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Vállalkozásmenedzsment I.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Az üzletek operatív működtetése
A kérdőív összeállításának módszertana, kiértékelése
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Az emberi erőforrás menedzsment (EEM)
VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez?
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Üzleti terv.
1. Stratégiai tervezés és marketing
SEEM alapok.
Üzleti terv.
Előadás másolata:

Kérdések a második zh-hoz

A vállalat céljai és küldetése A küldetés főbb területei Vállalati célok Vállalatok érintettjei Az ösztönzési rendszer, Maslow-piramis

Marketing Marketing stratégia Alapvető feladatai, célja A marketing mix elemei

Termékpolitika Összetevői A TERMÉKÉLETCIKLUS ELMÉLET FŐBB JELLEMZŐI Eltérő marketing elemek a fejlődési szakaszokban Termékfejlesztés szakaszai

Árpolitika Feladatai Árpolitikai stratégia készítésének lépései Árpolitikai célok kiválasztása Promóciós árképzés típusai

Értékesítési politika Célja és feladata Értékesítési csatornák típusai Az értékesítést meghatározó főbb tényezők

Kommunikációs politika Fogalma Négy eleme a) reklám b) személyes eladás c) eladásösztönzés d) PR Ezek részletezése

Stratégiai menedzsment Stratégia fogalma Stratégiai tervezés és menedzsment Vállalati cél és stratégia kapcsolata A vállalati stratégia típusai – a kialakítás módja szerint Stratégiai menedzsment 3 eleme A stratégiai menedzsment folyamata A Porter-féle öt erő (iparág-elemzési) módszer

A stratégia 5 P-je A vállalati stratégia típusai a kialakítás módja szerint, ezek jellemzése Stratégia típusai a versenyhelyzet szerint, ezek jellemzése

Tág környezet (PESTEL módszer) BCG – mátrix Sikeres és sikertelen termék utak SWOT-elemzés Vállalatvezetési modellek

Humán erőforrás menedzsment Az emberi erőforrás jellemzői A munkaerő-gazdálkodás funkciói A HRM 4 alapelve A HRM 4 kulcsfogalma A hard és a soft HRM Egy munkakör meghatározásának alapelvei

Információ mint erőforrás, információmenedzsment Az információ (mint erőforrás) tulajdonságai Az információs rendszer alrendszerei Információs menedzsment fogalma és feladatai Az információ gazdasági értéke A tudásmenedzsment: Tudás és információ

Az innováció alapesetei Schumpeter alapján Az innováció területei A sikeres innovációs stratégia főbb tényezői Az innovációs stratégia részei, ezek bemutatása