Válogatás nevelők, pedagógusok országos visszajelzéseiből, a „Mandula a Manó” című előadást követően A minősítések eredeti példányai személyesen megtekinthetők.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Kétéltűek az utakon – probléma és lehetőség Hogyan kapcsolódhatnak be a kétéltűmentésbe a diákok a közösségi szolgálaton keresztül? Kéri András Varangy.
„Hull a pelyhes fehér hó…”
Vélemények a tehetségről
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Beszámoló a Tanoda- Játszóház működéséről
SZONEK Liszt Ferenc Utcai Bölcsőde és Óvoda Szentlőrinc
Az intézményes nevelés stratégiái
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
TERVEZET.
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Körlánc Egyesület.
Óvodánk 6 csoportos, 135 férőhellyel rendelkezik.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
BEVEZETŐ.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
Óvodai környezeti nevelési program megvalósításának tapasztalatai a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság és Újbuda Önkormányzat közötti együttműködésben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Miért fontos, Gyermekednek,hogy Az anyanyelvén tanuljon?
Óvodahívogató Bárka Baktalórántházi Református Óvoda
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„GYEREKCENTRIKUS, JÓL KIVITELEZETT. GRATULÁLUNK AZ ELŐADÁSHOZ ÉS A LEBONYOLÍTÁSHOZ IS. A GYEREKEKNEK NAGYON ÉLMÉNYDÚS VOLT. SZÍVESEN LÁTJUK A TÁRSULATOT.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Összeállította: Szabó Ilona
Gyógypedagógiai Óvoda és Fejlesztő nevelés-oktatás munkaközössége tanév.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
„Óvodapedagógus 2014-ben” SZÜCSNÉ JUHÁSZ CSILLA Óvodapedagógus, a KISPESTI ÁRNYAS ÓVODA vezetője március 6.
Tőzeges tanösvény „Otthon az erdőben” Gyömrői II. Rákóczi Ferenc
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
A középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók általános iskolája módszertani munkaközössége 2015/2016tanév.
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Zöld óvodák és Ökoiskolák a köznevelési intézményekben
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
Mi is az a Vitamintorna és ki az a T-Vitamin?
Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
Táborvezető: Viraszkó Anett
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Kabar utcai óvoda vasgyár.
Előadás másolata:

Válogatás nevelők, pedagógusok országos visszajelzéseiből, a „Mandula a Manó” című előadást követően A minősítések eredeti példányai személyesen megtekinthetők. Önléptető DIAVETÍTÉS…

„GYEREKCENTRIKUS, JÓL KIVITELEZETT „GYEREKCENTRIKUS, JÓL KIVITELEZETT. GRATULÁLUNK AZ ELŐADÁSHOZ ÉS A LEBONYOLÍTÁSHOZ IS. A GYEREKEKNEK NAGYON ÉLMÉNYDÚS VOLT. SZÍVESEN LÁTJUK A TÁRSULATOT MÁSKOR IS.”

„ GYERMEKKÖZELISÉG, ÁTÉLHETŐSÉG, HANGULATOS ELŐADÁS”

„LEKÖTÖTTE A GYEREKEKET…- EGYÜTT ÉLTEK A MESÉVEL, ÖRÜLTEK HA ŐKET IS BEVONTÁK”

„A GYERMEKEK ARCA MINDENT ELÁRULT”

„ A MESE BŰBÁJOS VOLT, AZ ELŐADÁS IGÉNYES „ A MESE BŰBÁJOS VOLT, AZ ELŐADÁS IGÉNYES. Vicces volt, mert a színészek beszorultak az öltözőbe, miközben a gyerekek már a teremben tomboltak, hogy „KEZDŐDJÖN”. Szerencsére hamar meghallottuk a dörömbölésüket. „ 

„INTERAKTÍV, A GYEREKEKET IS BEVONJA, ÉPÍT AZ ISMERETEIKRE.”

„ÉRTHETŐ, GYERMEKEK ÁLTAL IS ÉLVEZHETŐ, JÁTÉKOS, HANGULATOS ELŐADÁST LÁTHATTUNK. KÖSZÖNJÜK!”

„A ZÖLD ÓVODAI PROGRAMUNKHOZ ILLESZKEDIK A TÉMA.”

„NAGYON TARTALMAS VOLT ÉS TETSZETT AZ, HOGY A GYEREKEK IS BEKAPCSOLÓDHATTAK, ÉS TETSZETTEK A DALOK IS.”

„NAGY ÉLMÉNYT JELENTETT A GYEREKEKNEK, AZ ELŐADÁS SZERVESEN ILLESZKEDETT AZ ÓVODA ÉLETÉHEZ, PEDAGÓGIAI PROGRAMJAIHOZ. A GYEREKEK ÉLVEZTÉK ÉS VÉGIG TUDTÁK ÜLNI TÜRELEMMEL ÉS FIGYELEMMEL, AMI NAGY SZÓ A GYEREKEK MOSTANI MOZGÁSIGÉNYÉT FIGYELEMBE VÉVE.”

„A KÜLÖNFÉLE KÍNÁLKOZÓ LEHETŐSÉGEK KÖZÜL ELSŐSORBAN A TARTALMA MIATT VÁLASZTOTTUK AZ ELŐADÁST, MIVEL EBBEN A TANÉVBEN KIEMELT FELADATUNK A KÖRNYEZETTUDATOSSÁGRA NEVELÉS, HOSSZÚTÁVRA EGYÉNI PROJEKT KIDOLGOZÁSÁVAL”

…MINDEN ÉVSZAKBAN, ORSZÁGSZERTE, VIDÁMAN ZÖLDELLÜNK „nap – mint NAP” 

…és amerre járunk, MAG-unk mögött, nyomot hagyunk 

- 2014 óta több, mint 14.000-en látták Mandula Manó OKOS-ZÖLD meséit, amelyekkel az óvodák, iskolák mellett, idén az alábbi rendezvények vendégei is voltunk: ZÖLD-MAG fesztivál / MagNet ház Bp. Tedd meg MAGadért nap / Margitsziget Bp. Etyeki Piknik / Rezeda terasz Vál-völgyi gyermeknap / Alcsúti Arborétum Fővárosi Állatkert 150.születésnapja Bp. Mobilitási hét /Székesfehérvár – Ecser Erdők hete / Zsámbék

„NAPSZÍNPAD - nap, mint NAP ! …mert JÓNAK lenni JÓ! ” MANDULA a MANÓ NAPSZÍNPAD HONLAP… Elérhetőségek: +36 30 / 260-2906 napszinpad@freemail.hu www.napszinpad.hu

… tovább a Társulat videó-albumához …és mert minden úgy JÓ, ha JÓ a vége, a link mögött lévő videó-részlettel búcsúzunk ma is … … tovább a Társulat videó-albumához