ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Hallgatókkal a hallgatókért
Információs és elektronikus szolgáltatások egy 3. generációs egyetemi modellhez: a coo-perencián innen és túl … Majó Zoltán fejlesztési igazgató Szegedi.
Utcai és lakótelepi szociális munka
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Egészségpszichológiai konzultációs szolgálat orvostanhallgatók számára
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Elektronikus ügyintézés szervezési háttere… …avagy ModulOtTO alkalmazásának története.
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
ELTE, matematika alapszak
Az animáció Kurzusvezető: Készítette: Dr. Tóth András Palla Melinda
SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM Egyetemi Könyvtár és partnerei pályázata TÁMOP /1. CONTENTA "24 óra" - A minőségi oktatás és hozzáférés támogatása a szegedi.
Magyarországi diákok az erdélyi felsőoktatásban Készítette:Szilágy Enikő.
Image elemzés: A Szegedi Egyetemi Könyvtárról
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Széchenyi István Egyetem, Győr
Építészet és kritika – az írott sajtó (OCTOGON) Márffy Benjámin.
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
Újdonságok a nyílt hozzáférésről Karácsony Gyöngyi Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” Emlékszel rá?  Hol tárolod kedvenc webhelyeid címét?  Fizikailag hol van.
Dr. habil. Viskolcz Noémi csoportvezető főiskolai tanár
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Használói elégedettség vizsgálata és eredményei egy gazdasági szakkönyvtárban Könyvtári minőségfejlesztés 21 workshop december. 8. ELTE Egyetemi.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Excel vagy… …szuperszoftver!
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Légrádi László (NHL4JL), Informatikus – könyvtáros szak, Második évfolyam A Public Relations elmélete és gyakorlata Beküldendő feladat: Egy arculatértékelési.
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE AZ IKSZT-KUTATÁS ELSŐ EREDMÉNYEI II. SZAKMAI MŰHELY KŐVÁGÓSZŐLŐS, 2015 MÁJUS 21.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Tendenciák a felsőoktatási könyvtári szolgáltatások területén március 10. Batiz Judit szolgáltatásvezető 1.
Ügyfélpreferenciák a bankszámlakivonatok esetében Dr. Tomcsányi Péter Prime Rate ügyvezető.
Megújul a Magyar Földrajzi Társaság Az on-line felmérés eredményeinek értékelése Készitette: Erőss Ágnes – Mohai Andrea – Zimay Krisztián MFT évi.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
KÖRNYEZETTUDATOS RENDEZVÉNYSZERVEZÉS és ZÖLD HELYSZÍNEK BTS október 15. Erdélyi Evelyn.
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Hallgatói juttatási rendszer
Miért jönnek Magyarországra más országokból a tanulni vágyók?
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Atomenergiáról – mindenkinek
Gyűjtemény mint rendszer
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Employer Branding - gyakornokok
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Mérnökinformatikus szak
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Miért válaszottam a BME-VIK-et?
Atomenergiáról – mindenkinek
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
Előadás másolata:

ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS SZTE TIK ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS 2012 SZEGED 2012. december 19. Erdélyi Evelyn intézmény igazgató A felmérését és feldolgozást készítette: Ambrus Bettina és Gyarmati László PR asszisztensek

Módszertan Felmérés időtartama: 2012. nov. 15. és 2012. dec. 9. Formája: online, kérdőíves megkérdezés magyar és angol nyelven Népszerűsítés formája: egyetemi weboldalak, egyetemi levelező listák, SZTE TIK számítógépes kabinet,www.facebook.com/SZTETIK Nyitott és zárt kérdések

SZTE TIK Nyílt Nap 246 érdeklődő Kutatási jelentés 614 érdeklődő Statisztikai adatok 1211 kitöltő (980 látogatói és 92 oktatói és 139 külföldi kitöltő) – 1072-es adattal számolunk 85% hallgató, 10% oktató, dolgozó, 5% egyéb pl. volt hallgató, más intézmény hallgatója 36% férfi, 64% nő 45,5% 18-21 év, 36,9% 22-25 év, 7,6% 26-30 év, 3,1% 45 év felett, 6,9% 31-45 év SZTE TIK Nyílt Nap 246 érdeklődő Kutatási jelentés 614 érdeklődő

Külföldi kitöltők (139 fő) Központ értékelése átlagosan: 3,27 2011: 2,04 (57 fő)

2011: 4,58 (893 fő)

2011: 4,09 (893 fő)

Zöld Egyetem

Zöld Egyetem

Mit kedvel leginkább a TIK-ben? 1039 válasz Tavalyhoz hasonlóan: A hangulatot – „Szeged egyik legmodernebb, legtisztább, legzöldebb épülete” A hallgatóközpontúságot – „összehozza a hallgatókat” A környezet-és energiatudatosságot - zöldülés és modernizáltság összehangolása A könyvtárat, a gyors internetkapcsolattal rendelkező számítógépes kabineteket A Közösségi tér funkciót, s az ehhez kapcsolódó rendezvényeket A sokoldalúságot, s hogy minden egy helyen van – tanulás és kikapcsolódás is 49 kitöltő: Mindent 

Mit kedvel legkevésbé a TIK-ben? 887 válasz Szigorú beléptetési szabályok a könyvtárba (tavaly ez a „kritika” még csak sereghajtó volt) A nyitva tartást Automata csomagmegőrzők használatához köthető „problémákat” Vizsgaidőszakban a tömeget, zsúfoltságot 16,9% NINCS olyan dolog, amit nem kedvel! (Tavaly 12,5%) Az Egyetemi Kávézó idén először már nem szerepel a „top listában”!

Egyéb észrevételek, javaslatok 69 válasz „A TIK ösztönözhetné látogatóit a mozgásra, olyan módon is, hogy a liftet csak a mozgásukban korlátozott vendégek használhatnák, illetve a dolgozók különböző dolgok ( könyvek) szállítására. Sajnos rengetegen képtelenek felmenni a 3. emeletre, volt nap, amikor az első emeleti olvasóterem tele volt, mert azok akik a 3. emeleten szoktak tanulni nem mentek fel odáig mert nem működött a lift.” Egyéb észrevételek, javaslatok 69 válasz

Egyéb észrevételek, javaslatok 69 válasz Az automatikus szekrények meghibásodásának hatékonyabb orvoslása

„Az egyetemisták Mekkája” „ A legjobb hely egy egyetemista számára. Könyvtár, találkozó hely, csoportos munkák tökéletes helyszíne. Mindig lehet ismerősökkel találkozni. Nagyon jó az épület hangulata. Egyszerűen imádom.” Amit legjobban kedvelek: „a munkatársak kedvességét, segítőkészségét, az előremutató fejlesztéseket, a hallgatóbarát szolgáltatásokat, a "zöld" szemléletet” „Minden részét nagyon kedvelem, örülök, hogy Szegeden van TIK, nem is tudom mi lenne nélküle velünk. Mivel rendkívül környezettudatosan élek, ez egy plusz pont, hogy erre az egyetem is nagy hangsúlyt fektet..” Amit legjobban kedvelek: „azt, hogy egy modern, csupa ablakkal teli épület, amire minden idegennek az az első reakciója, hogy hú, de szép! De mind e mellet mégis barátságos, jó atmoszférájú hely. Illetve egyszerre több funkciót is ellát (tanulás, pihenés, szórakozás, rendezvények), és ezek a funkciók nagyon szépen kiegészítik egymást és harmonikusan elférnek egymás mellett.. Az is nagyon tetszik, hogy nem csak hirdeti a környezettudatosságot, hanem ahol csak tud tesz is érte, és szerintem ez nagyon lényeges.”

„Az egyetemisták Mekkája” „látvány, sokoldalúság, rengeteg könyv, kellemes környezet” „A hangulatát, a barátságosságot ,amelyet az ott dolgozóktól kapok. „Praktikus, átlátható, jól felszerelt, akár a könyvtár állományát, akár a számítógépes kabinetet veszem figyelembe.” „Környezetbarát a lehetőségeihez mérten, továbbá itt minden a diák rendelkezésére a tanuláshoz. Szép és modern.” „A gondosan megszervezett és folyamatosan végzett munkát.” „Legjobb értelemben vett szolgáltatója a kultúrának” „Tisztaság, informáltság, segítőkészség”

Köszönöm a figyelmet! erdelyi.evelyn@tik.u-szeged.hu