SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

Az OH TÁMOP fejlesztései
Tehetségpont létrehozása
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
A Georgikon Kar kutatási lehetőségei Keszthely, március 30.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
2004. November 11.MTA Felolvasóterem Kőhalmi Zsolt.
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Észak-Magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség - Innovációs tevékenységekhez felhasználható forrás lehetőségek augusztus 26. – dr. Nyiry Attila.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A sporttudomány helye a tudományok rendszerében
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Adatbázis fejlesztés a technológia transzfer és a pályázati tevékenység elősegítésére Dr.Debreczeni Ferenc.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
A SPORTORVOSTAN ALAPJAI TANTÁRGYI BEVEZETŐ TÁMOP E-13/1/KONV (2) AP - Sportorvosi képzésfejlesztés Dr. Márton János Magyar Tudomány Ünnepe.
Az Edutus Főiskola szerepvállalása a térség műszaki szakember képzésében Tatabánya, ZÖLDEK Klaszter – a megújuló energia jövője a Közép-Dunántúli.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
Szegedi Tudományegyetem
Gépészmérnöki és Informatikai Kar Műszaki Mechanikai Intézet
Műszaki Földtudományi Kar, Környezetgazdálkodási Intézet
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 2014. 11.12. MTA SZAB TÁMOP Konferencia SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat A VERSENYKÉPESSÉG NÖVELÉSE Dr. Balogh László

A sportteljesítmény fokozása (tudunk-e 9 mp. alatt futni 100 m.-et?) Klasszikus edzéselméleti módszerekkel egy szint elérhető, DE! Sportruházat Sporteszközök (gumikötél, TRX) Technikai felszerelések Mérőeszközök Felkészítő módszerek (labor, mentális, táplálkozás, speciális körülmények, Tatai Edzőtábor) Sportszakember képzés

Sporttudomány… Testösszetétel analízis Antropometria, Genomika Koordináció mérése Ergo, ergospirometriás vizsgálatok 3D mozgáselemzés Sportpszichológiai diagnosztika és felkészítő módszerek Rehabilitáció Dopping (?)

A magyar sport fejlesztésének, legyen szó élsportról vagy szabadidősportról, egyik kulcsa a hazai sporttudomány (képzés, kutatás) fejlesztése.

Képzési programok fejlesztése Tananyagfejlesztés Sporttudományi szakképzések és továbbképzések bővítése sporttudomány- pedagógia és sportszakember területen Sportorvosi ismeretek képzésének elindítása Sporttudományi PhD kiírása Tananyagfejlesztés Tananyagfejlesztés az új képzések számára Fejlesztett tananyagok, mint tartalomfejlesztés a meglévő képzésekben felhasználva E-tananyagok létrehozása és közzététele Nemzetközi oktatási tartalmak és szolgáltatások fejlesztése; hálózatépítés Fejlesztett tananyagok angol nyelvre fordítása és terjesztése, felhasználás az intézményben idegen nyelvű sporttudományi képzésekben Hálózatfejlesztés keretében nemzetközi konferenciákon való megjelenés a kifejlesztett tartalmak tapasztalataival, és kölcsönösen a jó gyakorlatok megismerése Sportiroda működésének és koordinációjának szakmai támogatása Sport iroda megvalósíthatósági kritérium-rendszerének kidolgozása, fejlesztések sportszakmai koordinálása, a szakterület minőségbiztosítása Intézményi és hallgatói szolgáltatások fejlesztése MEFS-el együttműködve integrált Sportiroda kialakítása Hallgatói sportszolgáltatási portfolió fejlesztése, kapcsolódó szolgáltatások bevezetése

Köszönöm a figyelmüket!