A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
Advertisements

A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Network for Exclusion and Employment knowledge Transnational Transfer Összefogás a kirekesztett emberekért és a tudásukért. Nemzetközi tapasztalatcsere.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Központi Diplomás Pályakövető program, intézményi szolgáltatások - TÁMOP és TÁMOP kapcsolata november 26. Horváth TamásFodor Szabolcs.
DPR kommunikáció alapelvei
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
Az állást kereső kerületi lakosoknak nyújtott szolgáltatások a Baross utcai munkaügyi kirendeltségen és a Kesztyűgyári állásbörzéken Szakmai gyakorlat.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
A diplomás pályakövetés egyes jogi aspektusai Dr. Görög Márta, SZTE ÁJTK egyetemi docens Szeged, április 29.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
DPR és a Karrier Iroda kapcsolata Koreferátor: Bolgár Zsolt Június 10. Hallgat ó i é s int é zm é nyi szolg á ltat á sfejleszt é s a Szegedi Tudom.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Alumni tevékenység és diplomás pályakövetés a Budapesti Corvinus Egyetemen Andrási Monika.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Szakmai tanulási utak Előadás S truktúrák és folyamatok szekció SZABÓNÉ DR. BERKI ÉVA szakképzési és felnőttképzési szakértő VII. Nevelésügyi Konferencia.
KMRMK XXI. kerületi, XX.-XXIII. kerületi, XVIII.-XIX. kerületi Kirendeltsége Pályakezdő és Diplomás Álláskeresők Közvetítő Irodájának ügyfelei részére.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Zalai alternatív munkaerő-piaci szolgáltatások bemutatása.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
TÁMOP D IPLOMÁS P ÁLYAKÖVETŐ R ENDSZER. Pályakövetés – Miért is hasznos? definíció: pályakövetés=pályakövető kutatások+alumni szolgáltatások; intézményi.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
Nyitórendezvény. Program 10:00-12:00 A megvalósítói csoportok rövid szakmai bemutatása 12:00-13:00 Ebéd 13:00-13:15 Sajtótájékoztató 13:15-14:00 Projektinformációs.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Educatio Kht. (OFIK) Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése (TÁMOP ) - Központi Diplomás Pályakövető Rendszer- Kerekes Gábor, ügyvezető.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
A BIIRSZ tegnap, ma és holnap;
Előadás másolata:

A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA Új időknek új szavai dr. Oláh Dániel 2016.

TARTALOM Összefoglalás Előzmények – Szervezetfejlesztés háttere Összevonás – Alumni, DPR, Karrierközpont Tervek – Az első év Arculat, adatbázis Szakmai fejlesztések DPR Szolgáltatás Kártya, flotta Rendezvények Összefoglalás

SZERVEZETFEJLESZTÉS HÁTTERE Felsőoktatás elvárásainak változása Egészségügyi felsőoktatás – követi a technikai fejlődést Biopszichoszociális modell vs. hagyományos orvoskép – nemcsak a betegséget, hanem a beteget! Speciális szakterületek Piaci elvárások az egyetemek felé – értékes munkaerő, önálló, kreatív szakembergárda Kiegészítő szolgáltatások megjelenése a felsőoktatásban Semmelweis Egyetem elköteleződése TÁMOP és egyéb projektek, pályázatok

ÚJ EGYETEMI SZOLGÁLTATÁSOK Helyszín – Semmelweis Egyetem 2009 – létrejön a Karrierközpont, Alumni Iroda, Diplomás Pályakövető Rendszer Az irodák fejlődése párhuzamosan Külön szervezés, irányítás Szakmai fejlesztés – elsődleges Pályázati forrás – TÁMOP Fenntartási kötelezettség Szakemberhiány

SZOLGÁLTATÓI KÖZPONTOK Karrierközpont feladatai, céljai Karriertanácsadás, karrierépítés Hallgatók egyetemi éveinek támogatása, karriertervezés Életpályamodell kialakítása Magyar munkaerőpiac erősítése Gyakorlatok és a későbbi munka összekötése Megvalósítás eszközei Marketing és kommunikáció Honlap, kiadványok, rendezvények Szolgáltatások Egyéni és csoportos foglalkozások, tanácsadói hálózat Tanulást segítő klubok Egyetemi polgárok életét megkönnyítő szolgáltatások Kedvezmények, kulturális programok HuMánia – pályaszocializációs műhely Diáktanácsadó, pszichológiai tanácsadó

Diplomás Pályakövető Rendszer Alumni Iroda „Öregdiák” kapcsolattartás Végzettek és a jelenlegi hallgatók összekapcsolása Eszközök Rendezvények, honlap Felmérések Diplomás Pályakövető Rendszer Önálló iroda – később Karrierközpont része Anyagi erőforrás hiánya Törvényi kötelezettség Végzettek visszajelzése Tudományos módszerekkel Célzott kérdőívek, statisztikák, beszámolók

ÖSSZEVONÁS

SZOLGÁLTATÁSOK Profilkezelő online felület Semmelweis Alumni Kártya Kapocs, álláskeresés, egészségügy, partneri hálózat, fundraising, ösztöndíjak, kommunikáció Semmelweis Alumni Kártya Semmelweis Alumni Flotta Rendezvények Kiadványok Termékek

RENDEZVÉNYEK Karriernap és állásbörze Végzős Bál és Bankett Pályaorientációs és készségfejlesztési nap Alumni találkozó és Semmelweis Bál Semmelweis Nyári Egyetem Évfolyam-találkozók

JELEN – FEJLESZTÉSI ÍV ORIGÓJA Strukturális összevonás Minden működik, ami eddig Plusz lehetőségek Párhuzamosságok kiszűrve Hatékonyság nő – kevesebb pénzből több /szolgáltatás, munkaerő/ Új szervezeti működési rend Egyértelmű, pontos, átfogó Szabályozott egyetemi elhelyezkedés – SZMSZ Szabályzatok újraformálása – hirdetés, bevételek kezelése, költségvetés Szolgáltatások, szakmai fejlesztések háttere Egységes arculat, egységes kommunikáció Fokozza a hozzáférhetőséget Következetesség Fundraising megteremtésének lehetősége „Kapcsolati háló, beáramló tudás” Életpálya lehetőségek, ív a „gólyától a nyugdíjig” Szolgáltatói szemlélet

ÖSSZEFOGLALÁS A szervezetfejlesztés sikeres Célcsoportnak megfelelő irányok Nemzetközi kapcsolati háló Együttműködések, például Semmelweis Baráti Kör Szolgáltatói szemléletet képvisel Az egyetem van a hallgatókért és végzettjeiért Egészségügyi összefogás Új hallgatói karrierlehetőségek E-health, m-health fejlesztési pontok Infrastruktúra fejlesztése megkezdődött Szponzoráció, forrásteremtés, rendezvényszervezés, arculat, szakmai fejlődés