XIX. századi költők a Facebookon

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
Advertisements

Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Komplex Instrukciós Program
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
A kooperatív tanulás és néhány lehetősége
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
Kompetencia alapú oktatás Szociális kompetencia bevezetése 4. évfolyamon beszédsérülteknél.
EZ A MUNKA ÜZLETI LÉPÉSEK. Elvisszük a hírt mindenkinek, mert keressük azokat, akik: •Változtatni akarnak (a körülményeiken) •Ambiciózusak (tesznek érte)
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
Instrukció - Autonómia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás Készítette: Ludánné Pécsi Erzsébet NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
Paradigmaváltás az oktatásban
Fontosabb fogalmak Képesség :
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
Az ICT hatása az oktatási folyamatra Paradigmaváltás az oktatásban.
Az intézményes nevelés stratégiái
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy TÁMOP „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam.
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
Történelemdidaktika. I. A történelemtanítás általános kérdései Dr
A történelemtanítás, történelemdidaktika általános kérdései
Hagyományos és internetes társadalmi mozgalmak a taxisblokád és az augusztus 20-i tűzijátékról lemondók Facebook csoportja alapján Országos Tudományos.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
„Sztárok” az irodalomban
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
ELEMÉR
A kompetencia alapú oktatásról
Projektpedagógia az óvodai gyakorlatban
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Hogyan tanulok otthon? 5/2.
Tanórai szokásaim 5/14.
A kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében Kis Márta Heller Farkas Főiskola A konnektivizmus a tudásszervezés új paradigmája MAFIOK XXXIII. országos.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
A szakiskola jelene és jövője
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Előadás másolata:

XIX. századi költők a Facebookon Készítette: Vajda Éva

MIÉRT?

KIINDULÓPONT: MÉDIAKONVERGENCIA Újságolvasás Rádiózás Tévézés – film Tanulás – munka Szociális kapcsolatok ápolása (chat, e-mail, facebook, stb.)

Tanulás az iskolában Tanulnak egyáltalán?

Sir Ken Robinson: oktatási rendszer, mely támogatja a kreativitást. Kell egy vízió Sir Ken Robinson: oktatási rendszer, mely támogatja a kreativitást. autonómia szabadság

IKT eszközök beépítése a tanulás folyamatába játék tanulás kreativitás szórakozás

1. lépés: A szabadság árnya felszabadítja a diákot, és szárnyalni fog. 2. lépés: Online tanulási környezettel rutinfeladatok kiváltása 3. lépés: Korszerű tartalmak alkalmazása

A FELADAT A reformkori költők – összefoglalás Projekt-hét – csoportmunka A megtanult irodalmi ismeretek mozgósítása Munka nemcsak az iskolában, hanem otthon is Minőség + játék + jó hangulat Eredményesség

Nehézségek Technika (mint általában) „Időben” maradni Egyenlő munkamegosztás a csoporttagok között Bulvár helyett irodalom

Munka közben

XIX. századi költők a Facebookon

HOGYAN TOVÁBB? A hagyományos óraszervezés és az együttműködésre épülő tanulásszervezési módok kiválasztása: A pedagógus személyisége Csoport-profil Tananyag Végeredmény - jövőkép

Köszönöm a figyelmet!