XIX. századi költők a Facebookon Készítette: Vajda Éva
MIÉRT?
KIINDULÓPONT: MÉDIAKONVERGENCIA Újságolvasás Rádiózás Tévézés – film Tanulás – munka Szociális kapcsolatok ápolása (chat, e-mail, facebook, stb.)
Tanulás az iskolában Tanulnak egyáltalán?
Sir Ken Robinson: oktatási rendszer, mely támogatja a kreativitást. Kell egy vízió Sir Ken Robinson: oktatási rendszer, mely támogatja a kreativitást. autonómia szabadság
IKT eszközök beépítése a tanulás folyamatába játék tanulás kreativitás szórakozás
1. lépés: A szabadság árnya felszabadítja a diákot, és szárnyalni fog. 2. lépés: Online tanulási környezettel rutinfeladatok kiváltása 3. lépés: Korszerű tartalmak alkalmazása
A FELADAT A reformkori költők – összefoglalás Projekt-hét – csoportmunka A megtanult irodalmi ismeretek mozgósítása Munka nemcsak az iskolában, hanem otthon is Minőség + játék + jó hangulat Eredményesség
Nehézségek Technika (mint általában) „Időben” maradni Egyenlő munkamegosztás a csoporttagok között Bulvár helyett irodalom
Munka közben
XIX. századi költők a Facebookon
HOGYAN TOVÁBB? A hagyományos óraszervezés és az együttműködésre épülő tanulásszervezési módok kiválasztása: A pedagógus személyisége Csoport-profil Tananyag Végeredmény - jövőkép
Köszönöm a figyelmet!