Radványi Mihály - Doktorizom! -.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Billentyűzet és egér.
Advertisements

GPS Nap - CHS Hungary Kft Június 16.. A Mio Spirit sorozat.
Magyar Oktatók és Kutatók Nyugaton A nyugati magyar szellemi potenciál feltérképezése és reintegrációjának lehetősége a magyar tudományos életbe Magyar.
Szent István Egyetem Általános Kutatásmódszertan Doktori (PhD) kurzusa
Hogyan érzékenyítsünk?
a látássérült emberekért
AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉNEK ALAPELVEI Őszi Tamásné Autizmus Alapítvány.
K-Chat Dr. Szepesvári Csaba Kutatási Alelnök mindmaker.
F IGYELMI ALGORITMUSOKKAL VEZÉRELT HELYSZÍNANALÍZIS A BIONIKUS SZEMÜVEGBEN Persa György.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
1 AIBO Robotfoci Bodor László IAR Bevezetés AIBO RoboCup AIBO RoboCup Célok Célok Rendszer elemei Rendszer elemei Megvalósítás terve Megvalósítás.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
Pécsi tudományegyetem neveléstudományi Intézet
KAPOSVÁR ÉS AZ AKADÁLYMENTES TURIZMUS. A „Tapintható város” Szociális és Munkaügyi Minisztérium 1.4 M Ft ( 70%-30%) Vakok – és gyengénlátók számára.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
IRE 8 /38/ 1 Óbudai Egyetem, NIK Dr. Kutor László2011. TÁMOP – I ntelligens R endszerek E lmélete 8.
Akadálymentes tervezés
Bevezetés a gépi tanulásba február 16.. Mesterséges Intelligencia „A számítógépes tudományok egy ága, amely az intelligens viselkedés automatizálásával.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Objektum osztályozás Képfeldolgozás 2. Blaskovics Viktor, Hantos Norbert, Papp Róbert Sándor.
Doktorandusi Pálya a Pázmány Egyetem Interdiszciplináris Műszaki Tudományok Doktori Iskolájában 2009 április.
Az iterációtól a diszkrét dinamikus rendszerig CSERESZNYEÉRÉSI KONFERENCIA Június Pécs Klincsik Mihály Sárvári Csaba.
MOST „MObil SegítőTárs” vakoknak
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
”Babits Mihály a Net-en” Moldován István OSZK MEK osztály Irodalomtörténeti Szimpózium Babits Mihály születésnapján Szekszárd, november.
LÁTÁSSÉRÜLTEK FOGLALKOZTATÁSÁNAK ELŐSEGÍTÉSE A F EHÉR B OT A LAPÍTVÁNYNÁL.
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
Gépi tanulás Tanuló ágens, döntési fák, általános logikai leirások tanulása.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Tiflokartográfia kutatások gyakorlati alkalmazása.
3D-s térképészeti alkalmazások
Zsolt Námesztovszki, Hungarian Language Teacher Training Faculty, Subotica, University of Novi Sad, Subotica, Strosmayer 11., Márta Takács Budapest.
Készítette: Ábelné Pintér Éva
Kézmozdulat felismerő rendszer
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
BUDAPEST UNIVERSITY OF TECHNOLOGY AND ECONOMICS DEPARTMENT OF ELECTRONICS TECHNOLOGY PRECÍZIÓS, GYÁRTÁSKÖZI OPTIKAI MÓDSZEREK ÉS RENDSZEREK ELEKTRONIKAI.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Petri-hálón alapuló modellek analízise és alkalmazásai a reakciókinetikában Papp Dávid június 22. Konzulensek: Varró-Gyapay Szilvia, Dr. Tóth János.
Digitális képanalízis Pontoperátorok, matching. Nézzünk egy példát!
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
Rendszám Felismerő Rendszer Fajt Péter Vácz István
Részecskenyom analízis és osztályozás Pálfalvi József MSc, Intelligens Rendszerek, Önálló labor 1.
Az arcfelismerés és arc detektálás alapjai Matusinka Roland OE-NIK
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Algoritmikus gondolkodás és fejlesztésének lehetőségei
Az innováció, mint a versenyképes gazdasági növekedés alapja
Mérnöki tervezés december Hangelemző rendszer fejlesztése Symbian OS-re Hegedűs Iván Mihály Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai.
F IGYELMI ALGORITMUSOKKAL VEZÉRELT HELYSZÍNANALÍZIS Persa György.
Részecskenyom analízis és osztályozás Pálfalvi József MSc, Intelligens Rendszerek, Önálló labor 1. Egyetemi konzulens: dr. Dobrowiecki Tadeusz (BME MIT)
Készítette: Kokrák Mihály Konzulens: Smid László
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
Üdvözöljük az „Informatika a látássérültekért” Alapítvány nevében Speciális ECDL tananyag látássérülteknek Szuhaj Mihály Herczeg Lajos INFOALAP 1.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
“Tudásprofil változása” Németh Gergely Szervezetpszichológus COVΛ - BKF.
Ismereteink 70%-át látás útján szerezzük.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Több irányú, alaksablonok nélküli épület detekció légiképeken Manno-Kovács Andrea, Szirányi Tamás Elosztott Események Elemzése Kutatócsoport MTA SZTAKI.
 A TIOP pályázat SNI csomagjai  Gépi beszédfelismerés  Digitális tananyagok akadálymentesítése sajátos nevelési igényű tanulók számára  SNI IKT.
Foglalkozásterv összeállítása irodalmi alkotás alapján Készítette: Csanádi Sára Erika Dencs Krisztina Mészáros Réka.
Családi Kutya Program (1994-től) A családi kutyákra jellemző az ugató viselkedés – feltehetően összefügg a háziasítással Kérdés: Vajon az ugatásnak.
Vakok és Gyengénlátók Közép- Magyarországi Regionális Egyesülete Cím: 1146 Budapest, Hermina út 57. Tel: (1) Web:
Google Autó Lengyel Róbert Óbudai Egyetem, 2015.
- Mobil navigáció látássérülteknek -
PhD online közösségi oldal Dr
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Tóth Zsolt adjunktus
Boldogság a Sziget Fesztiválon
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
BraiLab beszélő számítógépcsalád vakoknak „Only for me”
BME VBK tájékoztató 1.
Előadás másolata:

Radványi Mihály - Doktorizom! -

MIÉRT?

tanítás – nyár – tanítás tanítás = tanítás + tanulás + kutatás

tanítás – nyár – tanítás nyár = nincs tanítás 

MIÉRT? Dr. Prof. PhD ?

Tudományos érdeklődés

MIT?

Vakok, gyengénlátók mindennapjai?

Speciális segédeszközök Braille billentyűzet Bankjegy felismerő Színfelismerő Braille térképek

- Mobil navigáció látássérülteknek - Bionikus Szemüveg - Mobil navigáció látássérülteknek -

EGY eszköz – TÖBB funkció

Diploma

Doktori - navgáció Jellemzők kinyerése - analizálás Párhuzamos sávok keresése Iránybecslés

Bankjegy felismerés

Általános Objektum Detekció Általánosítás Bemenet Előfeldolgozás Feladat A Feladat B Általános Objektum Detekció Jelöltek . . . Feladat Z Peeling Algoritmus Feladat Specifikus döntések

Rétegelt felbontás

HOGYAN?