IFKT Excel adatbázis EFOP-1.9.1-VEKOP-15-2016-00001 TÁRS projekt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Microsoft Access Felhasználói felület.
Advertisements

MICROSOFT OFFICE ACCESS 2003.
Microsoft Office Programcsalád
Többet ésszel, mint erővel
Elemi adatoktól a súlyozott adatbázisig TÁMOP DIPLOMÁS PÁLYAKÖVETŐ RENDSZER Előadók: Dr. Kabai Imre és Krisztián Viktor (ZSKF TKK) EDUCATIO NONPROFIT.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
DPR kommunikáció alapelvei
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Az Educatio az ágazati oktatási informatika szolgálatában
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Az EU-s projektek fenntartási tapasztalata a JNSZ TISZK-ben Országos Egyházi TISZK Zárókonferencia Kazincbarcika
„Az Integritás Kérdőív kitöltésével összefüggő tudnivalók” Az adatfelvételi célcsoport, az Integritás Kérdőív és az adatfelvétel február 15.,
A táblázatkezelés alapjai 1.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Táblázat kezelő programok
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Projektértékelő kutatások alprojekt, reintegrációs adatbázis „TEtt - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 15. Siófok.
Windows XP ismeretek és mappaműveletek
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Táblázatkezelés Az Excel.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Szervezetfejlesztési Program
Javaslat az ágazati információ-politika átalakítására Dr. Kincses Gyula mb. főigazgató MEDINFO.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Kerekes Gábor ügyvezető Educatio Kht január 21. TÁMOP – Felsőoktatási szolgáltatások rendszer.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR)
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Microsoft Office Programcsalád
AZ ÖNKORMÁNYZATOK PÁLYÁZATI AKTIVITÁSÁNAK VIZSGÁLATA A DÉL- DUNÁNTÚLI RÉGIÓBAN.
Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
„A CIGÁNYOKKAL NEM LEHET BÉKÉSEN EGYÜTTÉLNI” Az önkormányzati vezetők szerint, a cigányok által is lakott települések közel HARMADÁN (31%) a nem romák.
„Az Integritás Kérdőív kitöltésével összefüggő tudnivalók” Az adatfelvételi célcsoport, az Integritás Kérdőív és az adatfelvétel február 17., Szeged.
SZTIR Projekt Szaktanácsadási Tartalomszolgáltató Információs Rendszer Névjegyzék december 20. Nagy Attila, GAK TSzK.
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
15. óra A Windows XP alapjai
Miért nehéz jó önkormányzati rendszert készíteni? InterMap Térinformatikai Tanácsadó Kft. Hujber Csaba: Szolnok, szeptember.
EASY e-HR ® Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Projekt eredményeinek disszeminációja – Általános projektbemutató ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Weblap-szerkesztés. Információs hálózati szolgáltatások Internet fontosabb szolgáltatásai (szóbeli) Elektronikus levelezési rendszer használata (szóbeli)
TIOP A-11/ Bélapátfalvai Fogyatékosok Otthonának kiváltása
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
A Google Drive használata. Mire jó? A Google Drive segítségével a fotókat, videókat, fájlokat és sok más tartalmat egy biztonságos felhőtárhelyen keresztül.
Központi koordináció feladatai a as programozási időszakban.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Kimutatás-pivot tábla, Excel 2010
Vezetői önértékelés Barlai Róbertné
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
A hazai fogyatékosságpolitika aktualitásai
Önértékelési projektterv
Regionális konferencia
A kiváltást megvalósító intézmények (pályázók) támogatásának közvetlen módjai a projekttervezés időszakában EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Adatelemzési gyakorlatok
„Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel Kísérése II.”
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Táblázatkezelés Az Excel.
Az intézmény Lakóinak felmérése, egyéni kiváltási terv készítése
A szórás típusú egyenlőtlenségi mutatók
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
A foglalkoztatás tervezése a kiváltási Programban
Előadás másolata:

IFKT Excel adatbázis EFOP-1.9.1-VEKOP-15-2016-00001 TÁRS projekt

Excel adatbázis Adatbázis alatt a módszertani fejlesztés során előre megtervezett és előkészített Excel adatgyűjtő űrlapok segítségével feltölthető táblázatokat értünk, melyek célja, hogy az egyes felmérésekben kapott eredményeket rögzítse, összesítse, illetve a tervezés egészét tekintve egységes és/vagy egymással összevethető, összekapcsolható tervezési adatokat tároljon. Az adatbázist a fenntartók és az intézmények igényeit figyelembe véve alakítottuk ki, mely további fejlesztéssel alkalmassá tehető a hosszú távú adatgyűjtésre, adatelemzésre, tervezésre; illetve részben betöltheti a férőhely kiváltási folyamat nyomonkövetésének, monitorozásának szerepét is.

Excel modulok IFKT tématerület Excel modulok Adminisztratív adatok Intézményi alapadatok A) Az intézmény lakói Lakó B) Az intézmény munkatársai HR C) Szolgáltatási környezet Környezet - település Környezet - szolgáltatás D) Szolgáltatási ingatlanok Ingatlan E) Az intézmény kommunikációja Kommunikációs vezetői kérdőív Kommunikációs munkacsoport kérdőív

Első lépések, általános információk A fájlt elmenteni. Átnevezhető! Minden adatot egy fájlba kell menteni, ezért érdemes kijelölni egy-két fő adatrögzítőt. Makrók engedélyezése Ne használja más táblázatkezelő programmal! A fájl bezárásakor a változásokat menteni kell! Érdemes beállítani az automata mentést és használni a Ctrl+s billentyűkombinációt/ikont. Megnyitáskor az indítóképernyő látható – navigáció, rövid információs blokk az egyes modulokról Nem aktív, szürke cellák Rádiógomb Útmutató (megjegyzések)

Makrók engedélyezése

Mentés

Indítóképernyő

Nem aktív, szürke cellák

Aktívvá vált cellák

Útmutató

Rádiógomb és jelölő négyzet

Háttéradat-kezelő

Eredmények

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szabóné Ivánku Zsuzsanna tanácsadó Sherpa Consulting e.U. zsuzsa.ivanku@sherpa-consulting.eu +43-676-3306494