Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÖRVÉNYI VÁLTOZÁSOKBÓL
Advertisements

Tanévkezdő tájékoztató
A köznevelés fejlesztési irányai és eredményei KPSZTI február 12. Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkárság MTI Fotó.
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
A szaktanácsadás támogató szerepe
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A nevelési tanácsadás aktuális szakmai kérdései Martonné Tamás Márta Dr. Szvatkó Anna
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Speciális célcsoportok a szakmai protokollban Biró Dániel Budapest május 7.
Készítette: Gellénné dr. Nagy Valéria igazgató
Óvoda-, és iskolapszichológia Magyarországon
Munkamegosztás és együttműködés Iskolapszichológia a nevelési tanácsadó ellátó rendszerében Horváth Ágnes Klinikai szakpszichológus Zuglói Nevelési Tanácsadó.
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
A kiemelten tehetséges gyermekek, tanulók gondozásának pedagógiai szakszolgálati feladata BMPSZ Pécsi Tagintézménye Berta Zita.
Készítette: Kovács Ferencné
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
Működését meghatározó törvények,rendeletek évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről -15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről.
Az ÖNET megújításának lehetséges módja Schmidt Jenő, ÖNET munkacsoport vezetője, TÖOSZ elnök Budapest, május 19. „Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar.
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
A szakszolgálatok működése, távlatok. Kezdet 1800-as évek: Első gyógypedagógiai intézmények 1899: Psychophysikai Laboratórium 1900: Gyógypedagógiai tanárképzés.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta február 1.
Tanórán kívüli tevékenységek gazdagítási lehetőségei Varga Attila február 4.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Beszámoló január-december Bognár Lászlóné tagozatvezető.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Barcsák Marianna KPSZTI
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
2018/2019 tanév.
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. január 19. Cegléd, Malom tér 3.

Munkaközösség neve: Nevelési tanácsadás Munkaközösség vezetője: Kovács-Batiz Réka 2015. májustól A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2014/2015 tanévben: Tagintézmények közötti együttműködés erősítése A tagintézményekben felmerülő kérdések, elakadások közös megbeszélése, ötletek gyűjtése Szakmai állásfoglalás a nyári nyitva tartással kapcsolatosan a nevelési tanácsadás esetében Gyámhivatal felől érkező vizsgálati kérések jogi hátterének áttekintése Közös e-mail cím létrehozása

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2015/2016 tanévben: Önértékelési kérdőívek átbeszélése Javaslattétel és állásfoglalás a munka szakmaiságának növelése érdekében és az ellenőrzésre vonatkozóan A nevelési tanácsadás protokoll átnézése Tapasztalatcsere a szakmai napot illetően Intézményi ellenőrzésen felmerült kérdések átbeszélése és ezekkel kapcsolatos állásfoglalás Szupervízió fontossága

A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 első félévében: A munkaközösség motiválása Jó gyakorlatok megosztása a társintézmények között Fejlesztési terv és napló a társintézményekben Vizsgálati vélemények a nevelési tanácsadás keretén belül 3-4 éves nem beszélő gyermekek vizsgálata A nevelési tanácsadás szerepe az intézmények közti váltásnál Az intézményekben dolgozó kollégák motivációjának fenntartása a változások és a nehézségek mellett

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 első félévében: Jó gyakorlatok megosztása az intézmények között Fejlesztési terv és napló Vizsgálati vélemények A munkaközösség motiváltabbá válása

A munkaközösség legfontosabb nehézségei az elmúlt két és fél évben: Részvétel csökkenése: átlagosan 65% Szakemberhiány Munkacsoport összetétele: fejlesztő pedagógusok és pszichológusok Tapasztalatcsere a gyakorlatban

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Belső meghívottak: munkaidő, útiköltség Külső meghívottak, továbbképzés: honorálás Szupervízió! Mérő- és vizsgálóeszközök

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások 2013. február 26.-tól (EMMI rendelet) – 2017. február 04-ig. 15/2013 (II.26.) EMMI rendelet a pedagógiai szakszolgálati intézmények működéséről

Köszönöm a figyelmet!