megbízása a jó megoldás?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
Advertisements

Ó JAJ!” hátul is van ám szemem! SZUPER EZ A ZENE, CSAK NE LENNÉK ILYEN FÁRADT… NEM TALÁLOM A TÉMÁT, HOL LEHET, AZ ABLAK MELYIK SARKÁBAN? JA,
BUDAPEST, – Lukács Ferenc
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Hogy akarsz gyorsan pénzhez jutni? Avagy a jótündér elhagyta a varázspálcáját, úgyhogy ez maradt...
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
Csináljunk üzletet! Avagy,
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Parajdi István.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Erdész Ferenc HelpforYou tulajdonos
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Gondolkozz el…..
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Hogyan fejlesszük ki magunkban a
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Köszöntünk az bemutatóján FUEL FREEDOM INTERNATIONAL HUNGARY.
MEGHÍVÁS.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
REMARKETING STRATÉGIÁK
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
A pénz időértéke Gazdasági és munkaszervezési ismeretek 2., 1. ea. Major Klára ELTE TáTK Közgazdaságtudományi Tanszék.
WLS B EMUTATÓ Az év üzlete!!! Készítette: Bakai Éva.
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”
1 Hogyan startolj el az értékesítési tölcsérekkel? + ÚJDONSÁG LELEPLEZÉSE!
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
A Gyógyszerhamisítás veszélyei Szellemitulajdonjog-védelem a gyakorlatban III. rész Amit egy középiskolásnak tudni illik... TE DÖNTHETSZ!
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
Ezek a stratégia elemek sorban
Hogyan turbózd fel a WordPress oldalad szebb dizájnnal, ütősebb tartalommal és magasabb konverzióval, úgy, hogy közben időt is spórolj? [ESETANULMÁNY]
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Ezek a stratégia elemek sorban
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Így ismerd meg a vevőt jól!
Fizetés Milyen a te fizetésed?.
Ezek a stratégia elemek sorban
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
2 éves lett a Katapult Klub
NE TEDD TÖNKRE A PRAXISODAT 2.0
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Legyen megtalálható vállalkozásom az interneten!
Előadás másolata:

megbízása a jó megoldás? Tényleg a kivitelezők megbízása a jó megoldás?

A MAI MENETREND: 1. A téma apropója Ezek a stratégia elemek sorban A MAI MENETREND: 1. A téma apropója 2. Az online marketing kiszervezésének banánhéjai: ezeken tudsz elcsúszni 3. Most akkor kiszervezd vagy ne? Mikor igen, mikor nem? 4. Tegyük fel, hogy te magad, vagy csapattársad végzi a megvalósítást... 2 2

Sok helyről hallod, hogy… „szervezz ki mindent amit csak tudsz az online marketingben, dolgozz alvállalkozókkal, találd meg a szakma legjobbját, annyira bonyolult minden, hogy neked cégvezetőként már TILOS ezzel foglalkoznod!” Honnan jön ez? DigitalMarketer: irányt váltottak és most a nagyobb, marketingessel rendelkező cégekre vetik ki a hálójukat.

VESZÉLY! Az a kijelentés, hogy mindent ki kell szervezned, nagyon veszélyes és nekünk az a tapasztalatunk, hogy nagyon kevés cég tart ott, hogy ezt meg tudja lépni!

Csak azzal van bajunk, amikor rossz helyen ajánlják! Hol van a helye a kivitelezésnek? Csak azzal van bajunk, amikor rossz helyen ajánlják!

VÉLEMÉNY Az online marketing kiszervezésének banánhéjai: ezeken tudsz elcsúszni!

Sorban a legfontosabb banánhéjak melyeken elcsúsznak a vállalkozók: Taktikai jellegű feladatokat szerveznek ki, miközben a stratégia nem is létezik Fogalmuk nincs az adott területről, melyen feladatot szerveznek ki, így nem tudják mit várhatnak el Gyakran olyan dolgokat próbálnak kiadni, melyeket „csak csinálni kéne” Nem veszik figyelembe, hogy a kivitelezővel való egyeztetés is munka Nem kalkulálnak a kivitelező költségével, így előre elajándékozzák a bevételt

1. A vállalkozó taktikai feladatokat szervez ki, miközben stratégia nem létezik Nagyon sok vállalkozó (ez főként mikrovállalkozókra igaz) attól várja a biznisz gyors gyarapodását, hogy elkezd hirdetéseket futtatni Facebookon, hogy valaki készít neki egy sales oldalt, vagy felkerül weboldalára a legtrendibb popup. (PÉLDA) Hiába készít neked valaki egy szuper sales oldalt egy vagyonért, ha nem küldesz rá elég látogatót, vagy nem tudod továbbléptetni az egyszeri vásárlókat a terméklétra következő fokán. A Facebook hirdetés csak akkor fog neked vásárlókat hozni, ha ki van dolgozva a marketing stratégiád, mely a látogatókat vevővé konvertálja. Egy jobban menedzselt Facebook fiók vajon több vásárlót hoz azon az oldalon, melyen eddig sem vásároltak? Vajon ha több email címet szerzel egy trendi popuppal, akkor több vásárlód lesz, miközben eddig sem küldtél elég levelet a meglévő listádnak?

2. Avállalkozónak fogalma sincs az adott területről, melyen feladatot szervez ki, így nem tudja mit várhat el PÉLDA: helyi állatorvosi rendelő: ha fogalmad sincs arról, hogy mi a különbség a lájkgyűjtő, meg a kattintás alapú hirdetések között, akkor elég nehéz helyzetben vagy...ha ugyanígy nem tudod saját magad összekattintgatni a nyílt nap landing oldalát, nehéz helyzetben vagy... tanácsadó cég: ha fogalmad sincs, hogy pl. a lead adokkal fele áron tudsz email címet szerezni, akkor nehéz helyzetben vagy...ha nem tudod az értékesítési tölcsér honlap aloldalait saját magad összekattintgatni, akkor várhatsz napokat a kivitelezőre és nehéz helyzetben vagy...

3. Avállalkozó gyakran olyan dolgokat próbál kiadni, melyeket „csak csinálni kéne” Nagyon kevés kivitelező képezi magát, és minden alkalmazottját FOLYAMATOSAN kellő mennyiségben, jó helyről, megfelelő minőségben. Érdekellentétek a kivitelező cég, az alkalmazottja, és a te vállalkozásod között. Minden szereplőnek más az érdeke, ezért nem várható el, hogy SZÍVBŐL csinálják, ahogy te tennéd. Nem értik annyira a vállalkozásod, sem pedig az ügyfeleidet mint te. Nehezen tudják felvenni a cég nézőpontját, ami miatt több körös változtatásokra van szükség. Ez mindkét félnek plusz költséget jelent. Ezzel lehet vitatkozni, és biztosan meg is fogom kapni majd, de attól ez még tapasztalataink alapján sajnos sok esetben így van.

4. A vállalkozó nem veszi figyelembe, hogy a kivitelezővel való egyeztetés is munka PÉLDA: helyi állatorvos: be kell linkelned a nyílt nap landing oldalát, el kell magyaráznod az arculatot, meg kell határoznod, hogy mennyi pénzt költhetnek el. Átküldik, ellenörzöd, változtatást kérsz - 1-1-1 nap legalább, még ha gyors is.

5. A vállalkozó nem kalkulál a kivitelező költségével, így előre elajándékozza a bevételt Gyakorlatilag 2-3-4 terület kivitelezői havi költsége elég közel áll majd ahhoz, hogy valakit csapaton belül felvegyél erre. PÉLDA SZÁMÍTÁS: egy 4-5 fős kivitelező cég óradíja csak a költségek kitermeléséhez kell 8.331 Ft legyen számolj csak 10.000 Ft-os óradíjjal dolgozzon neked a webes, a Facebook hirdetéses, a grafikus csak havi 10-10-10 munkaórát, ez helyből 300.000 Ft költség neked

Most akkor kiszervezd vagy ne? Mikor igen, mikor nem? 1 Kezdő vállalkozás, aki még nem tud megfizetni egy új csapattársat Ameddig nincs annyi havi megújuló tőke a vállalkozásodban, hogy megfizess egy új csapattársat, minden bizonnyal arra se lesz elég pénzed, hogy kiszervezd a munkáját. (Hisz az ő pénzéből fizetnéd az alvállalkozókat is.) 2 Haladóbb vállalkozás, aki már meg tud fizetni egy új csapattársat Kapsz kb. 30 munkaórányi, 300.000 Ft költségen, úgy, hogy elmegy vele az időd.  Kis kiegészítéssel saját marketingesed lesz 107 munkaórában Úgy, hogy keni vágja a cégedet, kevesebbet értetlenkedik 3 Nagyobb vállalkozás, kellő tőkével és felállított rendszerekkel Nyilván ha nagy a céged, érted már az online marketing stratégiát, jó az üzleti modelled, fizesd meg mindezt! hajrá, tudod mit csinálsz, van miből, ki tudod számolni, hogy megtérül, go-go-go!

Ha magad csinálod VAGY felvettél valakit házon belül, akkor meg kell találnod azt a 2-3 FŐ területet, amit mindig házon belül csináltok. A mi legjobb 3 tippünk erre: 1) szövegírás, kommunikáció - ha nem tanulsz meg kommunikálni, akkor a bizniszed gyakorlatilag halott (no email, no Fb poszt, no Fb videó, no sales oldal...) 2) weboldal összekattintgatás - képesnek kell lenned még aznap este reagálni arra, hogy milyen változtatás kell, nem érsz rá órákat, napokat várni a webesre 3) hirdetés kezelés - a Te kezedben kell legyen, mert szintén nagyon sokat kell vele dolgozni ahhoz, hogy jó legyen és érteni kell a bizniszt Ha ezt a 3 FŐ key területet megoldod házon belül, jóval egyszerűbb lesz az életed...

Gyakorlati segítség a megvalósításban, ha kampányokat építesz, vagy kampányokat szervezel: http://www.onlinekatapult.hu/muhelytitok-konferencia-2017/

KÖSZ A FIGYELMET! Van kérdésed? Tedd fel kommentben!