1 WEEK COURSE FOR EUROPIAN TEACHERS OF GEOGRAPHY AT SECONDARY LEVEL

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klasszikus London.
Advertisements

Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
Vitorlázás Horvátországban. 1.nap • Szombat reggel 7 órai indulással dél körül a Plitvicai tavakhoz érkezünk. Magánháznál a szállás birtokba vétele után.
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Az Üllői úttól a Mont Blanc-ig
Eger várától a Gyergyói havasokig 1. utazás október
Angol nyelvi kompetencia
Jelentkezési határidő: április 20.
„s gondold hozzá e bús regét” Felvidéki várak
Európai vonat Európa 2010 Kaposvár. benyújtja pályázatát az „Európa Kulturális Fővárosa 2010” cím elnyeréséért.
 Az egyetemi évek alatt a legcélszerűbb külföldön élni egy darabig > támogatott, legkevesebb függőség itthon  Kalandvágy, önállóság, nyelvi akadályok.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Nyári tábor 2011.
Közép-Magyarország turisztikai régió vonzerői
Idegenvezetők világnapja Idegenvezetők világnapja történelmi bemutató óta számos országban ünneplik az Idegenvezetői Világnapot. Némely európai.
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
2005. november 4. Egy híres európai matematikus két dologra volt igen büszke: egyrészt arra, hogy roppant ízletes krumplis fánkot tudott készíteni, másrészt.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Zsolt Námesztovszki, Hungarian Language Teacher Training Faculty, Subotica, University of Novi Sad, Subotica, Strosmayer 11., Márta Takács Budapest.
Jókai Mór Városi Könyvtár, Pápa
Indító gondolatok 2000-ben egy nemzetközi vizsgálat szerint 32 ország tanulói közül a magyar diákok mondták legtöbben, hogy nem szeretik az iskolát, mert.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Angliai Út Nyezsnyik Csaba. Angliába érkezés Érkezés repülő géppel (első repülés) Nyelvi felkészítés Családi elhelyezés (Rachel & Andy)
2014. augusztus 13. (szerda) Koronázási Szertartásjáték főpróbája Nemzeti Emlékhely.
Határtalanul pályázat
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
Szlovák vendégeket Észak-Magyarországra! Buzás Judit Idegenvezető.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Projekt program Magyar-lengyel bábjáték Magyar-lengyel mesekönyv Magyar-lengyel képregény Magyar - lengyel színdarab + EMK TRAINING + LENGYEL.
PROJEKT OKTATÁS.
ERASMUS Schwäbisch Gmünd, Deutschland. Schwäbisch Gmünd Hangulatos, kedves kisváros Baden- Württenbergben, Stuttgarttól nem messze Télen-nyáron gyönyörű.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Coachinggal a sikeres nyelvtanulásért
Szakmai gyakorlat Szarvas április 3. – 16. ERASMUS+ Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola és Gyakorlóóvoda, Bölcsöde.
GÁVRILYUK ILONA. A KONFLIKTUS FOGALMA A „konfliktus” a latin confictus szóból származik, ami fegyveres összeütközést jelent, de a mindennapi szóhasználatban.
Kiutazásunk Debrecenbe. Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút.
„Mutasd, csinálom, tudom, nem adom fel” tanári továbbképzési program Malaga Február
Erdélyi út – május Útiterv és szállások. 1. nap Indulás Budapestről, első állomásunk Körösfő: A települést megismerteti velünk Péntek Pici László.
Erdei Iskola Június Pusztavám Vajda János Erdészeti Erdei Iskola.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
Tanfolyam címe TANÁR NEVE | TANFOLYAM SZÁMA. Tanfolyam leírása  Írja be a tanfolyam anyagának rövid összefoglalását.  Hely  Előadások: hétfőn, szerdán,
Szülői értekezlet 5.B
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
Toscana Készítette: Tóthné Kovács Annamária
Ágota néni Firenzében Erasmus + kurzus:
Egervari Pénelopé Magdolna
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
Wrocław Green School 2016.
Rapid Action Group Ltd Üdvözli Magyarországot az Alihankintán!
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
Angol nyelvi tagozat.
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
István Király Általános Iskola
Tanártovábbképzés Anglia, Colchester
Koronázási Szertartásjáték főpróbája
Mobilitás KA HU01-KA Gépészek Münsterben Mobilitás KA HU01-KA
Az 5.b karácsonya.
Dánia.
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Tanár neve | Kurzus száma
Üdv, tanulók! Tanár neve.
Előadás másolata:

1 WEEK COURSE FOR EUROPIAN TEACHERS OF GEOGRAPHY AT SECONDARY LEVEL 2016 JÚLIUS 2-10 Helyszíne: Gloucester

A kurzus célja: Megismerni a Brit oktatási rendszer felépítését a kezdetektől egészen az egyetemekig. Testközelből tanulmányozni a Brit középfokú oktatást, különös tekintettel a földrajz tantárgy tanítására. Tanítási módszerek, technikák, tematikák megismerése, elsajátítása. Érdekes ötletek gyűjtése. E mellet a környék természeti szépségeinek megismerése, a szakmai nyelv gyakorlása.

Július 2. (szombat) Megérkezés Nagy-Britanniába, Birminghamba majd eljutni valahogy Gloucesterbe. Megérkezés Nagy-Britanniába, Birminghamba majd eljutni valahogy Gloucesterbe.

Július 3. (vasárnap) Csoport kirándulás Bathba. A reggeli találkozás után vonattal indulás Bathba. Átszállás Bristolban majd érkezés után vezetett városnézés (Pump Room, Királyi fürdő, Katedrális, Royal Crescent ). Betekintés Pump Roomba. Este visszavonatozás Gloucesterbe.  

 Július 4. (hétfő) Találkozó a csoport minden tagjával a Gloucesteri Quaker Meeting Houseban. Bemutatkozás, ismerkedés egymással ,a tanfolyam programjával és céljaival. Találkozó a helyi koordinátorral Anita Rodgersel.

Utána utazás Cheltenhamba, itt vezetett városnézés mely során betekintést nyerhettünk a fürdőváros történelmébe és mai mindennapi életébe. Különös figyelmet fordítva a város turisztikai jelentőségére és a benne rejlő lehetőségekre melyek egy része még kiaknázásra szorul. Délután előadás Danielle Gay-vel melynek célja megismertetni bennünket a Brit oktatási rendszer felépítésével, a nemzeti oktatási programmal,tananyagokkal,oktatási metódusokkal, elvárásokkal az értékeléssel.

Cheltenham

Július 5. (kedd) A reggeli találkozó után megint utazás Cheltenhembe. Itt egész napos workshop Dr. Diana Hicks-sel. A workshop azt a cél szolgálta, hogy betekintést nyerjünk egy olyan oktatási módszerbe (C.L.I.L.) ami nem a tényekre épülő úgynevezett „magolós” rendszert helyezi előtérbe hanem inkább a képességeket ,kompetenciákat fejleszti. Rengeteg gyakorlatot próbálhattunk ki, mi magunk is sorra megoldva a feladatokat világossá vált ennek a módszernek a nagyszerűsége.

Július 6. (szerda) Privát busszal egy másik csoporttal kiegészülve reggel elindultunk Worcesterbe. Itt a Christopher Whitehead Language Collegeban egész napot a tanítási órák látogatásával töltöttük. Részt vehettünk 5 földrajz órán különböző korú gyerekekkel, és különböző tanárokkal. A földrajz órák megtekintése után lehetőség nyílt beszélgetni az iskola vezetőivel, tanáraival.

Július 7. (csütörtök) Egésznapos kirándulás Cardiffba.   A nap kezdetén a -találkozó után- elindultunk Cardiffba. Először megálltunk egy ma már nem működő szénbányánál (Big Pit National Coal) ahol megtekintettük a bányász múzeumot és lifttel még a mélybe is leszálltunk. Nagyon érdekes volt sétálgatni a régi járatokban és egy nagyon kedves idegenvezető igazán szellemes előadással segítette megérteni a valamikori folyamatokat.

Cardiff Majd elindultunk Cardiffba ami Wales fővárosa. a rossz idő ellenére is elbűvölt bennünket a város. Megtekintettük az építészeti emlékeket és a modern kor által létre hozott nagyszerű építményeket is.

Július 8. (péntek) Délelőtt a találkozó után csoportos városnézés Gloucesterben. A történelmi dokk negyed megtekintése különös tekintettel a környék gazdasági jelentőségére. Megismertük hogy régen miből éltek itt az emberek és ezekből a dolgokból mit lehet átmenteni a jelenkorba. Milyen lehetőségek vannak a városban a gazdasági változások bekövetkezte után. Illetve mi várható a BREXIT után.

Glouchester

Július 9. (szombat) Buszozás Tewkesburyba, ahol európa legnagyobb középkori fesztiválját rendezték meg a hétvégén. Itt vezetett túra Mary Badgerrel aki a várossal ismertetett meg bennünket különös tekintettel a város tervezés jelentőségére hiszen a Severn és az Avon folyó rendszeresen árasztja el ezt a települést. Majd részt vettünk a középkori fesztiválon.

Tewkewsbury

Összegzés A kurzus elvégzése során segítséget kaptam az alábbi készségek, képességek fejlesztésében: -képes vagyok nem csak nemzeti, de európai polgárként is gondolkodni; -jobban megértem az unió oktatási célkitűzéseit; -kapcsolatokat építettem ki más országokban tanító kollégáimmal; -gyakoroltam a szakmai nyelvet -megismertem néhány internetes alkalmazást, melyet képes vagyok sikeresen alkalmazni óráimon, -sokkal átfogóbban és mélyrehatóbban vagyok képes egy-egy múzeum, kiállítás anyagát óráimba illeszteni -felismertem az iskolán kívüli oktatásban rejlő lehetőségeket,