VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Vélemények a tehetségről
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Az internet, a TV és társas támogatás összefüggései
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
A digitális jövő kutatási előrejelzések tükrében
ISKOLATÁSKÁBÓL RIDIKÜL, AVAGY OKTATÁS ÉS MUNKA KELETEN ÉS NYUGATON
Társadalmi rétegződés, életmód, szabadidő
Készítette: Hardon Dávid 11.FK
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Az ÉFOÉSZ Támogatott Lakhatási Programja
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
KULCS program gyakorlati tapasztalatai Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége – Horváth Nikoleta.
Az életminőség mérése Kelemen Rita
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Közösségi internethasználat Nyitrai Erika ELTE IK Algoritmusok és Alkalmazásaik Tsz. tanársegéd.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
NEMZETKÖZI KITERJEDÉS, HAZAI DATFELVÉTELEK
A magyar háztartások fizetési szokásai
Fesztiválozó egyetemisták Készítette: Buzinkay Nóra „Campus-lét” a Debreceni Egyetemen Műhelykonferencia
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Médiapolisz lakói III. Dr. Antalóczy Tímea Dr. Szabó Andrea VII. Nemzetközi Médiakonferencia, IX. 25. Közélet, közérzet.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel
Mi jellemzi az egyetemisták mobiltelefon használati szokásait? H1: A fiúk többet kommunikálnak SMS-ben, mint a lányok. H2: A diákok szociodemográfiai.
NETre Kész – IT-mentor roadshow, Pécs A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az Interneten és azok használata Czanik.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
Internet a családban Székely Levente –
Megjelenési ajánlat Index.hu.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
Nemzeti Tehetség Program Tehetségútlevél Program „NTP-TÚP ” FIATALOKAT ÉRINTŐ GAZDASÁGI-SZOCIÁLIS VÁLTOZÁSOK ÉS PROBLÉMÁK -A legújabb generációk.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
– Letölthető változat –
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
VMR.job 2009 – Felmérés az internetezők álláskeresési szokásairól
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
A kutatási program leírása
ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS
Az online marketing legújabb generációja
Előadás másolata:

VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról – Letölthető változat – A 15-25 év közötti internetezők megkérdezésével lezajlott kutatás célja a fiatalok internetezési, honlap látogatási, szabadidő eltöltési, valamint fogyasztási szokásainak a vizsgálata.

Internet-használati szokások A kutatás eredményei: A fiatal, 15-25 éves internetezők többsége leggyakrabban otthon, az iskolában vagy valamely ismerősénél internetezik. Az idősebb korcsoportok körében természetesen nagyobb a munkahelyen, és alacsonyabb az oktatási intézményben internetezők aránya. Az internetező fiatalok inkább hasznos dolognak tartják az internetet, mint a szórakozás eszközének, ez a felfogás a kor előrehaladtával tovább nő. A 15-25 évesek szerint az internet szerepe a barátokkal, ismerősökkel való kapcsolattartás során a legfontosabb. VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Magas az otthoni internet elérés VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Inkább hasznos, de szórakozásnak sem utolsó VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Kapcsolatápolás, önfejlesztés, kikapcsolódás VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Érdekességek a generációk megítéléséről A kutatás eredményei: A 15-25 éves internetező fiatalok több mint fele gondolja úgy, hogy nagy a különbség a saját és szülei generációja között, ezt a fiúk és a legfiatalabb korcsoport inkább gondolja így. A többség meglehetősen elítélő véleménnyel van a saját generációjáról. A szexuális kicsapongás, szexuális szabadosság, a túlzott alkoholfogyasztás, a felelőtlenség és a könnyűdrogok fogyasztása illik a leginkább szerintük a velük egykorúakra, a pozitívabb állítások, mint a tisztelet, a tolerancia, az egészséges életmód, és környezettudatosság pedig kevésbé. A fiatal internetezők a baráti körükkel, a lakáskörülménnyel, illetve a párkapcsolati életükkel a legelégedettebbek, a munkájukkal és az anyagi helyzetükkel pedig a legkevésbé. A célcsoport többségének van elképzelése, terve a jövőre nézve, de azokat nem tartja szilárdnak, viszont 24 százaléknak nagyon konkrét elképzelése van arról, hogy mit fog csinálni 10 év múlva. VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Áthidalható különbségek VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Saját generációjukról mondták; VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Pozitív emberi kapcsolatok VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

10 év hosszú idő VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

A pályaválasztás előtt állók tele vannak tervekkel VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

Az adatok forrása A kutatás célja: a VMR.cool online felmérés középpontjában a hazai internetező fiatalok állnak a kutatás célja feltérképezni a célcsoport szokásait, attitűdjeit és preferenciáit az internet használat és honlap-látogatás, vásárlási szokások, fogyasztási cikkek a szabadidő-eltöltés valamint a jövőkép, jövőbeli tervek témakörében Az adatfelvétel módja: online kérdőíves felmérés, 15-20 perces kérdőívvel az adatfelvétel ideje: 2009. május 11 – június 15. VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

A kutatás teljes tanulmánya a következő kérdésekre ad választ Internet-használati szokások, honlap látogatás Internet használat: hol, mit, milyen oldalakon Az internet fontossága az egyes területeken (kapcsolattartás, kikapcsolódás, önfejlesztés, önkifejezés, stb.) Közösségi oldalak látogatása (milyen céllal, mely oldalakat látogatják) Blogolás (olvasás és írás) Csevegés az interneten (használt eszközök, csevegőprogramok használt funkciói, ismerősök) Online bankolás Szabadidős tevékenységek Szabadidőben végzett tevékenységek, sportolás Közösségi- és szabadidő eltöltési helyek látogatása Fesztivál-látogatás Kedvelt zenei stílusok Vásárlási szokások, márkák, reklámok Vásárlási attitűdök Mobilkommunikáció (szolgáltatók, költségmegosztás, mobilfunkciók használata, SMS küldés vs. telefonálás, mobilkészülék vásárlási szempontok Elektronikai eszközök a háztartásban, valamint vásárlásuk tervezése Autóvezetés Ruhanemű vásárlás (öltözködési szokások, vásárlásra költött összeg) Kozmetikai cikkek vásárlása (döntési jogkör, rendszeresen használt kozmetikai cikkek) Reklámokra adott válaszreakciók VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

A kutatás teljes tanulmánya a következő kérdésekre ad választ Vásárlási szokások, márkák, reklámok Vásárlási attitűdök Mobilkommunikáció (szolgáltatók, költségmegosztás, mobilfunkciók használata, SMS küldés vs. telefonálás, mobilkészülék vásárlási szempontok Elektronikai eszközök a háztartásban, valamint vásárlásuk tervezése Autóvezetés Ruhanemű vásárlás (öltözködési szokások, vásárlásra költött összeg) Kozmetikai cikkek vásárlása (döntési jogkör, rendszeresen használt kozmetikai cikkek) Reklámokra adott válaszreakciók Önkép, tervek, a saját generáció megítélése Saját és szülei generációja közötti különbség megítélése Saját generációjának megítélése Jövőkép 10 éves távlatban Családalapítási tervek Célok rangsorolása (szakmán belüli elismertség, gazdagság, segítségnyújtás, hasznos munkavégzés, hatalom, hírnév) Véleményére befolyással lévő csoportok Elégedettség életének különböző területeivel Nyelvhasználat Szociodemográfiai megoszlás VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool

VMR.cool 2009 tanulmányunk megvásárolható! Amennyiben érdeklik kutatásunk részletei, a piackutatas@nrc.hu e-mail címen léphet velünk kapcsolatba. A komplex elemzést IDE KATTINTVA rendelheti meg 250.000 Ft + Áfa áron. VMR.cool 2009 - Letölthető változat - 2009. július 23. - www.nrc.hu/termekek/vmrcool