2/18/2018 Marketingterv Név.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A szponzorálás.
Advertisements

Coke Zero sampling
Az üzleti terv.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
DPR kommunikáció alapelvei
Versenyelemzés 8.fejezet.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
A közigazgatás hatékonyságának növelése Hargita Megye Tanácsa alárendelt intézményeiben PODCA 1.3.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Marketingkommunikáció
A külső környezet elemzése
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Marketingmenedzsment 2008
A kommunikációs mix elemei
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
III. A logisztika jövője
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
DPR kommunikáció lehetőségei
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
A NEMZETKÖZI MUNKACSOPORT. PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA VAS MEGYEI PEDAGÓGIAI INTÉZET, SZOMBATHELY.
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Stratégia célrendszer
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
Termék & Márka Kopcsay László.
A hitelintézeti beszámoló
A MARKETING FOLYAMATA.
Pénzügyi-számviteli mutatók
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 3. szakasz Összefoglaló bemutató.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
az Akasztói Szikiponty
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
A külső környezet elemzése
Üzleti terv bemutatása
Kérdések a második zh-hoz
Vállalati terv bemutató
Projekt neve Cég neve Előadó neve
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
SZEGMENTÁLÁS CÉLPIACKÉPZÉS POZÍCIONÁLÁS
Üzleti terv bemutatása
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Ötletek mára és holnapra
Cégnév Üzleti terv.
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
Előadás másolata:

2/18/2018 Marketingterv Név

Piaci összegzés Piac: múlt, jelen, jövő 2/18/2018 Piaci összegzés Piac: múlt, jelen, jövő A piaci részesedés, a piaci vezetők, a piac elmozdulása, a költségek, az árképzés és a verseny változásainak áttekintése

Termékdefiníció A piacra szánt termék vagy szolgáltatás leírása 2/18/2018 Termékdefiníció A piacra szánt termék vagy szolgáltatás leírása

Verseny A versenyképesség áttekintése 2/18/2018 Verseny A versenyképesség áttekintése Versenytárs termékek, valamint azok erősségeinek és hátrányainak áttekintése Az összes versenytárs termék összevetése az új termékkel

Elhelyezés A termék vagy szolgáltatás pozicionálása 2/18/2018 Elhelyezés A termék vagy szolgáltatás pozicionálása A termék elhelyezése a piacon, valamint időbeli elhelyezése a versenytársakhoz képest Ígéretek a fogyasztóknak A terméknek vagy a szolgáltatásnak a fogyasztók számára nyújtott előnyei: összegzés

Kommunikációs stratégia 2/18/2018 Kommunikációs stratégia Célközönség-specifikus kommunikáció A fogyasztók demográfiai sajátosságainak megcélzása

Csomagolás és teljesítés 2/18/2018 Csomagolás és teljesítés Termékcsomagolás A termék külalakjának, árazásának, megjelenésének és a hozzá kapcsolódó stratégiának az ismertetése A termékkel nem közvetlenül szállított elemekhez kapcsolódó esetleges problémák ismertetése Eladott áruk költsége Az eladott áruk költségének összegzése és magas szintű darabjegyzék összeállítása

Bevezetési stratégiák 2/18/2018 Bevezetési stratégiák Indítási terv Ha a termék bejelentés előtt áll Promóciós költségvetés Részletes költségvetési információkat tartalmazó további anyagok biztosítása áttekintésre

Közönségkapcsolat Stratégia és végrehajtás PR-stratégiák 2/18/2018 Közönségkapcsolat Stratégia és végrehajtás PR-stratégiák PR-terv kiemelt pontjai Tartalék PR-tervek összeállítása, beleértve a szerkesztői naptárakat, a bejelentési időpontokat, konferencia-ütemterveket stb.

Hirdetések Stratégia és végrehajtás Stratégia áttekintése 2/18/2018 Hirdetések Stratégia és végrehajtás Stratégia áttekintése Médiajelenlét és időzítés áttekintése Reklámköltségek áttekintése

Egyéb promóció Direkt marketing Külső felek marketingje 2/18/2018 Egyéb promóció Direkt marketing Stratégia, járművek és időzítés áttekintése Célreakció és költségvetés áttekintése Külső felek marketingje Marketing-együttműködési megállapodások más vállalatokkal Marketingprogramok Más promóciós programok

Árképzés Árképzés Irányelvek 2/18/2018 Árképzés Árképzés A speciális árképzési módok és árképzési stratégiák összegzése Hasonló termékekkel való összehasonlítás Irányelvek A fő árképzési problémák megértéséhez szükséges irányelvek összegzése

Forgalmazás Terjesztési stratégia Terjesztési csatornák 2/18/2018 Forgalmazás Terjesztési stratégia Terjesztési csatornák Terjesztési csatornák összegzése Terjesztés csatornák szerint Az egyes csatornák által képviselt terjesztési hányad ismertetése – egy kördiagram segíthet ebben

Speciális piacok/szegmensek 2/18/2018 Speciális piacok/szegmensek Speciális piaci lehetőségek A speciális piaci szegmens lehetőségeinek ismertetése Ezen piacok vagy szegmensek terjesztési stratégiáinak ismertetése Külső partner alkalmazásának lehetősége a speciális piacokon történő terjesztésben

Nemzetközi támogatás Nemzetközi terjesztés 2/18/2018 Nemzetközi támogatás Nemzetközi terjesztés Terjesztési stratégiák ismertetése A nemzetközi terjesztés sajátos problémáinak ismertetése Nemzetközi árképzési stratégia Honosítási problémák Helyi termékváltozatokkal kapcsolatban felmerülő igények

Sikermérők Az első év célkitűzései További évek célkitűzései 2/18/2018 Sikermérők Az első év célkitűzései További évek célkitűzései A siker és a kudarc mérői A siker feltételei

Ütemterv A 18 hónapos ütemterv kiemelt pontjai Időzítés 2/18/2018 Ütemterv A 18 hónapos ütemterv kiemelt pontjai Időzítés A siker szempontjából kulcsfontosságú időzítési függőségek elkülönítése