2/18/2018 Marketingterv Név
Piaci összegzés Piac: múlt, jelen, jövő 2/18/2018 Piaci összegzés Piac: múlt, jelen, jövő A piaci részesedés, a piaci vezetők, a piac elmozdulása, a költségek, az árképzés és a verseny változásainak áttekintése
Termékdefiníció A piacra szánt termék vagy szolgáltatás leírása 2/18/2018 Termékdefiníció A piacra szánt termék vagy szolgáltatás leírása
Verseny A versenyképesség áttekintése 2/18/2018 Verseny A versenyképesség áttekintése Versenytárs termékek, valamint azok erősségeinek és hátrányainak áttekintése Az összes versenytárs termék összevetése az új termékkel
Elhelyezés A termék vagy szolgáltatás pozicionálása 2/18/2018 Elhelyezés A termék vagy szolgáltatás pozicionálása A termék elhelyezése a piacon, valamint időbeli elhelyezése a versenytársakhoz képest Ígéretek a fogyasztóknak A terméknek vagy a szolgáltatásnak a fogyasztók számára nyújtott előnyei: összegzés
Kommunikációs stratégia 2/18/2018 Kommunikációs stratégia Célközönség-specifikus kommunikáció A fogyasztók demográfiai sajátosságainak megcélzása
Csomagolás és teljesítés 2/18/2018 Csomagolás és teljesítés Termékcsomagolás A termék külalakjának, árazásának, megjelenésének és a hozzá kapcsolódó stratégiának az ismertetése A termékkel nem közvetlenül szállított elemekhez kapcsolódó esetleges problémák ismertetése Eladott áruk költsége Az eladott áruk költségének összegzése és magas szintű darabjegyzék összeállítása
Bevezetési stratégiák 2/18/2018 Bevezetési stratégiák Indítási terv Ha a termék bejelentés előtt áll Promóciós költségvetés Részletes költségvetési információkat tartalmazó további anyagok biztosítása áttekintésre
Közönségkapcsolat Stratégia és végrehajtás PR-stratégiák 2/18/2018 Közönségkapcsolat Stratégia és végrehajtás PR-stratégiák PR-terv kiemelt pontjai Tartalék PR-tervek összeállítása, beleértve a szerkesztői naptárakat, a bejelentési időpontokat, konferencia-ütemterveket stb.
Hirdetések Stratégia és végrehajtás Stratégia áttekintése 2/18/2018 Hirdetések Stratégia és végrehajtás Stratégia áttekintése Médiajelenlét és időzítés áttekintése Reklámköltségek áttekintése
Egyéb promóció Direkt marketing Külső felek marketingje 2/18/2018 Egyéb promóció Direkt marketing Stratégia, járművek és időzítés áttekintése Célreakció és költségvetés áttekintése Külső felek marketingje Marketing-együttműködési megállapodások más vállalatokkal Marketingprogramok Más promóciós programok
Árképzés Árképzés Irányelvek 2/18/2018 Árképzés Árképzés A speciális árképzési módok és árképzési stratégiák összegzése Hasonló termékekkel való összehasonlítás Irányelvek A fő árképzési problémák megértéséhez szükséges irányelvek összegzése
Forgalmazás Terjesztési stratégia Terjesztési csatornák 2/18/2018 Forgalmazás Terjesztési stratégia Terjesztési csatornák Terjesztési csatornák összegzése Terjesztés csatornák szerint Az egyes csatornák által képviselt terjesztési hányad ismertetése – egy kördiagram segíthet ebben
Speciális piacok/szegmensek 2/18/2018 Speciális piacok/szegmensek Speciális piaci lehetőségek A speciális piaci szegmens lehetőségeinek ismertetése Ezen piacok vagy szegmensek terjesztési stratégiáinak ismertetése Külső partner alkalmazásának lehetősége a speciális piacokon történő terjesztésben
Nemzetközi támogatás Nemzetközi terjesztés 2/18/2018 Nemzetközi támogatás Nemzetközi terjesztés Terjesztési stratégiák ismertetése A nemzetközi terjesztés sajátos problémáinak ismertetése Nemzetközi árképzési stratégia Honosítási problémák Helyi termékváltozatokkal kapcsolatban felmerülő igények
Sikermérők Az első év célkitűzései További évek célkitűzései 2/18/2018 Sikermérők Az első év célkitűzései További évek célkitűzései A siker és a kudarc mérői A siker feltételei
Ütemterv A 18 hónapos ütemterv kiemelt pontjai Időzítés 2/18/2018 Ütemterv A 18 hónapos ütemterv kiemelt pontjai Időzítés A siker szempontjából kulcsfontosságú időzítési függőségek elkülönítése