EGY PESSZIMISTA MINDEN LEHETŐSÉGBEN LÁTJA A NEHÉZSÉGET, EGY OPTIMISTA MINDEN NEHÉZSÉGBEN MEGLÁTJA A LEHETŐSÉGET Dr. GLOVICZKI ZOLTÁN SONKÁD, 2017. június.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

III. Nemzeti Köznevelési Konferencia
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Pályaválasztás 2014/15.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
„VIVANT PROFESSORES” 2010/2011 NEMZETI ERŐFORRÁS MINISZTÉRIUM Közoktatásért Felelős Helyettes Államtitkár.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Tehetségpont létrehozása
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
A koragyermekkori nevelésről
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Dr. Gloviczki Zoltán NEFMI. Kati óvodás, iskolás, gimnazista, szerelmes, válogatott és világbajnok, munkavállaló, lakásfenntartó, feleség, anya, közgazdász,
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
Megjegyzések az Országos képesítési keretrendszer első–negyedik szintjének vitaanyagához Horváth Zsuzsanna — Ütőné Visi Judit Oktatáskutató és Fejlesztő.
Az országos mérések megújult rendszere
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Az Oktatási Hivatal új szervezeti felépítése, feladatainak bővülése
Emberi erőforrás fejlesztési operatív program
Az esélyegyenlőség elvének érvényesülése az oktatáspolitikában EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA KÖZNEVELÉSÉRT FELELŐS ÁLLAMTITKÁRSÁG Pölöskei Gáborné helyettes.
Hozzáférés és esélyek a tehetséggondozásban Kállai Gabriella, PhD.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
Az Oktatási Hivatal által koordinált állami köznevelési feladatok a 2016/2017-es tanévben Brassói Sándor Köznevelési elnökhelyettes.
Egy csónakban evezünk Gondolatok a pedagógusképzésről és továbbképzésről dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke Pedagógus Hivatás Munkacsoport.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
AZ EFOP VÉGREHAJTÁSÁNAK ELŐREHALADÁSA* SZEPTEMBER 23. *2016. SZEPTEMBER 15-EI ADATOK ALAPJÁN DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Új feladatok és bővülő együttműködési lehetőségek a köznevelési rendszerben Brassói Sándor Oktatási Hivatal köznevelési elnökhelyettes.
Egységes elvek szerint szervezett pedagógiai-szakmai szolgáltatások
AZ OKTATÁSI HIVATAL FŐBB FELADATAI A 2017/2018. TANÉV SORÁN
AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal szerepe a GINOP 6
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
Az Oktatási Hivatal támogató tevékenysége
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
Barcsák Marianna KPSZTI
A POK SZERVEZÉSÉBEN MEGVALÓSULÓ SZAKMAI PROGRAMOK A 2017/2018
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
A Székesfehérvári Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018.tanév során Fejér megyében Galambos Zsuzsanna főosztályvezető.
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
főosztályvezető-helyettes
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Előadás másolata:

EGY PESSZIMISTA MINDEN LEHETŐSÉGBEN LÁTJA A NEHÉZSÉGET, EGY OPTIMISTA MINDEN NEHÉZSÉGBEN MEGLÁTJA A LEHETŐSÉGET Dr. GLOVICZKI ZOLTÁN SONKÁD, 2017. június 29.

HIVATAL

-OH

INFORMÁCIÓK AZ OKTATÁSRÓL-NEVELÉSRŐL

ELEKTRONIKUS KÖZIGAZGATÁS ÉRETTSÉGI, FELVÉTELI Iskolai

ELEMZÉSEK

FELVI.HU PÁLYAORIENTÁCIÓ PÁLYÁK, FOGLALKOZÁSOK, KÉPZÉSEK SZAKLEÍRÁSOK DPR ÖNISMERETI TESZTEK NYELVISKOLA-KERESŐ ÖSZTÖNDÍJ-KERESŐ

PEDAGÓGUS- TÁMOGATÁS

SZAKTANÁCSADÁS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS

POK-HÁLÓZAT TARTALMI FEJLESZTÉS ELEKTRONIKUS FELÜLETEK

HAGYOMÁNYOS FEJLESZTÉSEK

TEHETSÉGGONDOZÁS NTP – ORSZÁGOS VERSENYEK TÁMOGATÁSA NTP - TEHETSÉG TÁR NTP - MATALENT (2) NTP - TEHETSÉGKAPU (2) Tehetségazonosítás és tehetséggondozás koordinációját, tehetségkövetést támogató informatikai rendszer fejlesztése Matematikai tehetségazonosítás bevezetése legalább egy évfolyamon Egységes nemzeti tehetségazonosítási rendszer működtetése és továbbfejlesztése

NEMZETKÖZI (MÓDSZERTANI) FEJLESZTÉSEK ((SULINET)) E-TWINNING TEACH UP (MOOC)

AKTUÁLIS FEJLESZTÉSI IRÁNYOK

ESÉLYTEREMTÉS/ LEMORZSOLÓDÁS TOVÁBBKÉPZÉS 9 ÉVFOLYAM PISA NAT DOS

PISA, NEMZETI ALAPTANTERV EFOP-3.2.2 A KÖZNEVELÉSI TARTALMI SZABÁLYOZÓINAK ÉS PEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI ESZKÖZTÁRÁNAK FEJLESZTÉSE RENDSZERELVŰSÉG ÉLETPÁLYÁBA ÁGYAZOTTSÁG TOVÁBBKÉPZÉSEKBEN

EFOP-3.2.5 PÁLYAORIENTÁCIÓ, KIEMELTEN AZ MTMI KÉSZSÉGEK ÉS KOMPETENCIÁK FEJLESZTÉSE A KÖZNEVELÉS RENDSZERÉBEN

EFOP 3. 1. 1. KISGYERMEKKORI NEVELÉS TÁMOGATÁSA EFOP 3. 1. 3 EFOP 3.1.1. KISGYERMEKKORI NEVELÉS TÁMOGATÁSA EFOP 3.1.3. TÁRSADALMI FELZÁRKÓZTATÁS ÉS INTEGRÁCIÓ (ÓVODA) 8 tématerület, 4000 óvodapedagógus, 150 óvoda, 1000 önkorm. Tisztviselő 104 kedvezményezett járás, 550 óvoda, hálózat, módszertani képzés 2-2 anyanyelvi dajka bevonása, eszközök

EFOP 3.1.2. A PEDAGÓGUSOK MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A VÉGZETTSÉG NÉLKÜLI ISKOLAELHAGYÁS MEGELŐZÉSE ÉRDEKÉBEN EFOP 3.1.5. …INTÉZMÉNYEK TÁMOGATÁSA EFOP 3.1.7. ESÉLYTEREMTÉS A KÖZNEVELÉSBEN Módszertani fejlesztések, 300 intézmény tanulóinak komplex fejlesztése, 100 intézmény fejlesztése Szakmai szolgáltatások, második esély, tanoda, roma lányok

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!