Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Advertisements

Taletovics Márk DEXTER Ricomnet 2011 EGYETEMI SVÁJCIBICSKA.
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 4. konferencia.
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
HEFOP értékelés Korszerű Pedagógiai módszerek a felsőoktatásban Valenta László Főiskolai docens Dunaújvárosi Főiskola Gépészeti Intézet.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
CONSEDU BT. e-Learning tanácsadás és oktatás. Szolgáltatásaink Tanácsadás Tervezés Installálás Üzemeltetés Technikai támogatás Pedagógiai támogatás Testre.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
A TORNATANÍTÁS, TANULÁS TESTNEVELÉS-ELMÉLETI KÉRDÉSEI
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
TÁMOP412/C Egyetemi oktatók felkészítése az e-tananyagok fejlesztésére, a blended learning megoldások alkalmazására 1 Egyetemi oktatók felkészítése.
Tananyagfejlesztés Weszely Orsolya Bertalan Tamás
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
AICC, IEEE, SCORM, fogalmak. Tananyagok cseréje (export-import) Támogatja az együttműködéseket Támogatja a felhasználóbarát környezet kialakítását Megoldja.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
A doktori képzés színvonalának és minőségének fejlesztése alprojekt TÁMOP-4.2.2/B-10/ Tudományos képzési műhelyek támogatása és a tehetséggondozás.
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
Forgó Sándor H: Az e-tananyag fejlesztés a kompetencia-alapú pedagógusképzés fókuszában Korszerű oktatási módszerek és IT technológiák.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A sporttudomány helye a tudományok rendszerében
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN A CALDERONI INFORMATIKAI RENDSZER BEMUTATÁSA március.
Korszerű, hatékony képzési megoldás E-Learning - SzITÁR június 13.
PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ.
KÉPZÉS- ÉS TANANYAGFEJLESZTÉS ALPROGRAM TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált,
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
A SPORTORVOSTAN ALAPJAI TANTÁRGYI BEVEZETŐ TÁMOP E-13/1/KONV (2) AP - Sportorvosi képzésfejlesztés Dr. Márton János Magyar Tudomány Ünnepe.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Tóth Attila Informatika Alkalmazásai Tanszék. Digitalizáló csapat JGYPK Informatika Alkalmazásai Tanszék Szakmai vezető: Dr. Galambos Gábor Ellenőrzés:
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Szegedi Tudományegyetem
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
A digitális kompetencia fejlesztése
Előadás másolata:

Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Sport a felsőoktatásban Innováció a testnevelés, sport és rekreáció területén 2014.11.12. Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása Árgilán Viktor

Sport a felsőoktatásban A projekt bemutatása A projekt 4 alprojektet tartalmaz: • Sporttudományi képzésfejlesztés („A” komponens) Alprojekt (AP1) 5. Tananyagok digitalizálása alprogram: AP1: 15 db tananyag digitalizálása AP2: Egyetemi jegyzet tananyag digitalizálása AP3: Tananyagfejlesztés (3 db jegyzet digitalizálása) • Sportorvosi képzés kiépítése („A” komponens) Alprojekt (AP2) • Sportélettan fejlesztés („A” komponens) Alprojekt (AP3) • Hallgatói sportszolgáltatások és sportiroda fejlesztése („B” komponens) Alprojekt (AP4)

Sport a felsőoktatásban eLearning mLearning • Tanulás bárhol bármikor Eleinte Laptop PC Mobiltechnológia fejlődése => mLearning Tananyag: Általános célok és követelmények megfogalmazása A tananyag fejezetekre és tanulási egységekre bontás (egységenkénti célok és követelmények meghatározása) Médiumok kiválasztása: Fogalmak magyarázatok Médiumok kapcsolása Kérdések gyakorlatok Design Módszertan Ellenőrzési, visszacsatolási és vizsgarendszer Kipróbálás Módosítás végső változat

Sport a felsőoktatásban Scorm • Sharable Content Object Reference Model = megosztható tartalmi objektumok hivatkozási modellje. • Négy kötetből álló szabvány • „A SCORM-csomag olyan internetes tartalmak összerendezett együttese, amely a SCORM-szabvány tanulási objektumai szerint van összeállítva.” • Egy csomag tartalmazhat: Internetes oldalakat Grafikát Javascript programot Flash bemutatót Videót Bármilyen internetes böngészőben megjeleníthatő elemet

Sport a felsőoktatásban Digitalizált Tananyagok • eXe eLearning Tananyagfejlesztő • Tananyagok elérhetősége: CooSpace (csak a szinterek tagjai számára elérhető) http://www.coosp.etr.u-szeged.hu (SCORM) www.jgypk.u-szeged.hu/tamop13e/ (HTML) • Eszközök: Laptop, Netbook, Notebook, PC Tablet PC Okostelefonok • Offline megoldás: Reload Scorm 1.2 Player

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!