NN, a jó életbe! Hirdessünk natívan

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
A MIE szellemitulajdon-védelmi interaktív oktatási programja Jakab Judit S.B.G.&K.
Szociális munka az onkológiában
Kovászna megyei Közegészségügyi Igazgatóság Rákos megbetegedések Kovászna megyei megoszlása.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
Microsoft az oktatásban
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
A szívelégtelenség diagnózisa június Dr. Andréka Péter Semmelweis Egyetem II. sz. Belgyógyászati Klinika.
Prevenció, kuráció, rehabilitáció
Társadalmi szerepvállalás
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Kommunikáció beteg gyermekekkel
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Felsőoktatási jelentkezés 2007 A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: OFIK felvi.hu Július 31.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Egy 20 évvel ezelőtt indult pedagógiai kísérlet eredményességi vizsgálatainak töredéke Visszapillantás az első logopédiai osztály indulására és a rendelkezésre.
Dr. Bárdi Edit DEOEC Gyermekklinika, Haematológiai-Onkológiai Osztály
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. Kontakt: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi.
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
Egyedül nem megy…! Érzékenyítő kampány a pszichiátriai betegek érdekében Nyírbátor, június 28. Lippainé Szabó Katalin,vezető ápoló Batonainé Ferkó.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Varga Mihály december december 19. Felzárkózás nélküli megszorítás.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Megnézheted magad! Interaktív népegészségügyi kampány Novák Péter enter!digital –
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
AZ IVÓVÍZVIZSGÁLATOK VÉGZÉSÉNEK, ÉS A LABORATÓRIUMI EREDMÉNYEK JELENTÉSI RENDSZERÉNEK VÁLTOZÁSAI Laczkó András közegészségügyi felügyelő.
„Jogszerű? Legyen!- JOGPONT+ Mini Szakmai Konferencia”
1 „Hogy életünk is fenntartható legyen” FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS Dunaújvárosban Környezetvédelmi témájú internetes vetélkedősorozat A Dunaújvárosi Főiskola.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
Átfogó méhnyakrák megelőzési program Magyarországon
HURO/1101/010/ Járóbeteg- és sürgősségi ellátás fejlesztése határok nélkül -Egészségügy- és attitűd-fejlesztés Makó és Lugos térségében -. Nyitórendezvény.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Miért viselkedjünk jól a Földön? Mert így jegyet válthatunk a Paradicsomba. Különben a Pokol vár!!! De a mindennapi életben a Paradicsom és a Pokol ugyan.
A dohányzás szenvedély és betegség Ma a lakosság 38 százaléka - a férfiak 41, a nők 27 százaléka - dohányzik, és sajnálatos módon egyre inkább terjed a.
Humán Papillóma Vírus (HPV)
Valódi nevén Tim Bergling Művésznevei még Tim Berg vagy Tom Hangs szeptember 8-án született, Stockholmban (most 25 éves) Svéd zenei pruducer és.
Készítette: Gál Imola.
Magyar Közgazdasági Társaság Vándorgyűlése, Pécs, 2011 szeptember 30.
ALKOTÓTELEPEINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ A SZEGEDI ÖNKORMÁNYZATTAL KÖTÖTT EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁS NYÚJT BIZTOS ANYAGI HÁTTERET. VÁROSUNK SEGÍTSÉGÉT EZÚTON.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
IBD betegek életminőségét befolyásoló objektív és szubjektív körülmények felmérése Június MCBBE egyesület beteg tagjai között végzett kérdőíves felmérés.
Magyar Hypertonia Regiszter nephrologiai vonatkozások tanszéki csoportvezető egyetemi tanár, részlegvezető, orvos igazgató Prof. Dr. Kiss István.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
GÉIK, Logisztikai Intézet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szponzorációs ajánlat
Útmutató hosszú távú túlélőknek
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Márkakommunikáció az influencerekkel Melyik influencer kategóriába érdemes befektetni, szemben a fizetett véleményvezérekkel?
Nyitás a jövőre, nyitás a fiatal generációk felé
Az egészséges nő A HPV-ről és a méhnyakrák megelőzéséről
„Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány
Előadás másolata:

NN, a jó életbe! Hirdessünk natívan Csanda Gergely Márkamarketing és kommunikációs vezető Do not change or add other logos

BRNG

BoRiNG

NN + WMN = CNTNT

Közös kampányok 1. Daganatos megbetegedés témájú cikkek 180 910 olvasottság Átlag 4,41 perc/cikk Utazás a pokol mélyére, ez történt velem a rák betegség alatt a diagnózistól a gyógyulásig Összefoglaló, és mindből a legnépszerűbb.

Közös kampányok 2. Szentesi Éva - Follow up kampány 10 cikk 257 277 olvasottság Átlag 5,65 perc/cikk 8 kérdés, amit fel kell tenned a nőgyógyászodnak a HPV-ről

Közös kampányok 3. Túlélők videósorozat – 4 videó Sipos Péter – Laár Anikó Szentesi Éva – dr. Riskó Ágnes (onkopszichológus)

Közös kampányok 4. Hello WMN! eseménysorozat Első évad: 2016. szeptember – 2017. június, 10 alkalom Kiemelt NN téma Élő, interaktív talkshow a WMN magazin szerzőivel és meghívott vendégeikkel

4 lépés: - Story - Forma - Csatorna - KPIs