Esély, Lehetőség,Tehetség –ELTE

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
as tanév Záró értekezlet.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
MEGYEI TANÉVELŐKÉSZÍTŐ ÉRTEKEZLET Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ 9700 Szombathely, Károlyi Gáspár tér.
Fejlesztési koncepció
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A Thanban. ELŐTTE A MEGVALÓSÍTÁS… /2010  Pályázatírás  Várakozás  Idegeskedés  Naaaagyon sok munka……  2 témahét  2 projekt  1 moduláris program.

Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Szeretettel köszöntjük a Szakmai Konferencia résztvevőit.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
GYERMEKI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS beszédfogyatékos gyermekek óvodai tagozata
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Információs nap szeptember 8..
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
18. születésnapunkra avagy: a 18 éves munkahelyi egészségfejlesztésről képekben, számokban szeptember 16.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Falavató ünnepség november 16..
Korai fejlesztő munkánk múltja és jelene, szakmai beszámoló
Jubileumi tantestületi értekezlet: 30 éves az óvoda és az iskola
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
Ünnepi, jubileumi tantestületi értekezlet
Előadás másolata:

Esély, Lehetőség,Tehetség –ELTE „A kompetencia alapú oktatás implementációja az ELTE gyakorló intézményeiben” 30 éves az ELTE Speciális Gyakorló Óvoda és Korai Fejlesztő Módszertani Központ 2010. augusztus 31.

A tartalmi megújulás kezdete: a TÁMOP-3. 1 A tartalmi megújulás kezdete: a TÁMOP-3.1.4 pályázat záró konferenciája, 2010. augusztus 31.

Konferencia a tapasztalatokról: Tomcsányi Péter, az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola igazgatójának megnyitója

DR. Mezey Barna rektor köszöntője

Beszámoló a projekt eredményeiről: H Beszámoló a projekt eredményeiről: H. Nagy Anna és Molnár Katalin szakmai vezetők

Tehetség, mint sajátos nevelési igény: Gyarmathy Éva előadása

Kiállítás a témahéten készült alkotásainkból

Bemutatjuk az új arculatunkat

A szekcióülés moderátora: Alkonyi Mária, munkaközösség-vezető

A helyi fejlesztő program és a kompetencia alapú óvodai programcsomag kapcsolata: Rosta Katalin előadása

Rosta Katalin és Schuchné Rumpli Henriette: A projektmódszer alkalmazásának lehetőségei speciális óvodában

Egy projekt képekben: Dr. Túriné Dax Viktória projekt bemutatója

Dr. Vajdáné Kutas Csilla: Egy témahét, az „Indántábor” kidolgozása és megvalósítása

A kompetencia alapú oktatás speciális eszköze, a PERTRA-játékcsalád: Bödös Eszter és Rosta Katalin bemutatója

Az érzékelés titokzatos világa: Képgaléria

Szakmai tapasztalatcsere

Kötetlen csevegés

Mi is megbeszéljük!

Vélemények a vendégkönyvbe

Köszönjük az előadóknak és köszöntjük a jubiláló intézmény igazgatóját