Vége a vakon navigálásnak!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
INTERNET BANK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN Juhász Róbert Elektronikus Banki Igazgatóság.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
Electra IP cím módosítása
Mi a SzIA Minőségi Modell?  A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Üdvözlés Megoldások az ügyfelek elvárásai szerint Üdvözöljük Önöket az Adamnet Kft partnernapja alkalmából! A mai napon a Mitel Networks Ltd IP PBX megoldásait.
Protecting the irreplaceable | f-secure.com Mobile Security for Business.
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Verfasser · weitere Angaben
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Az Exchange/Outlook rendszer n Ebben a részben az olvasó megismerkedik – Az Exchange serverrel – Az Outlook 97 csoportmunka szoftverrel.
Missziónk A gyerekeket meg kell hallgatni és a felnőtteket segíteni kell abban, hogy erre képesek legyenek. A Kék Vonal minden munkatársa és önkéntese.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Informatikai megoldások egy kézből
Jogában áll belépni?! Détári Gábor, rendszermérnök.
E-NAPLÓ Szabó László.
Starjobs Magyarország Kft.. A Starjobs Magyarország Kft óta kínál megoldásokat munkaerő-közvetítés, -kölcsönzés területén, a diákmunkában 1983 óta.
E-learning és a multimédia
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
A bankok átalakulása Szabó Kristóf, főosztályvezető Multi-channel Management Raiffeisen Bank Rt. VIII.Országos Neumann Kongresszus - Budapest 2003 október.
Vak munkavállalók a call centerekben HU/B/03/F/PP Egy Leonardo Pilot-Projekt tapasztalatai Lengyel Szilvia.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
[fre ] Az új [fre ] Több mint levelezés, a saját kommunikáció internetes közműve:  kommunikáció a képernyőn: levelezés, üzenetküldés.
A barátságos MySQL Papp Szabolcs INFO ÉRA november 18.
2011. évi CCIX. Tv. Konferencia neve, helye: Budapest, 2012 október 30. GWP-konferencia Vojtilla László elnöki tanácsadó Magyar Energia Hivatal.
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Web-alapú humán lekérdező rendszer
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
Christopher Chapman | MCT Content PM, Microsoft Learning, PDG Planning, Microsoft.
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
Az akadálymentesítés szempontjai a kulturális honlapoknál - a VMEK Moldován István OSZK-MEK Kulturális honlapjaink minősége - európai.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
ZH feladat Hozzon létre a Dokumentumok-on belül egy saját mappát, oda helyezze majd el a feladat megoldását!
Rövid összefoglalás a © 2012 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva. Lync Web Apphoz Csatlakozás Lync-értekezlethez számítógépes hanggal Lync 2013.
Web alapú humán lekérdező rendszer
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
1 Néhány szó az EBSCO-ról Jan Luprich, Lukács Eszter - EBSCO.
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Istvan Simon, CEO & Founder
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Partnerség és együttműködés
Kooperatív Képzés - Avaya
CONNECTRA rendszer bevezetése
HWSW mobilfizetési konferencia
Egy sikeres Call center anatómiája
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Antares Hungary Kft. cégbemutató a legnagyobb hazai irodaszékgyártó
Bibliográfia adatbázis-kezelő alkalmazások, EndNote 2018 Skultéti Attila
Előadás másolata:

Vége a vakon navigálásnak! Biztonságos képernyő tükrözési megoldás banki ügyfélszolgálatoknak

Cégünk, hátterünk Minerva-Soft Kft. (2002, BP), Leányvállalat: Arenim Technologies AB. (2013, Stockholm) 2 cég - 3 termék - 15 szakmai díj - 25 fő - 40 országban 50.000 felhasználó

Néhány referenciánk

Mit tesz az ügyfelek 95%-a, ha elakad? Humán támogatást szeretne Kikeresi az ügyfélszolgálat elérhetőségét Telefont ragad és hívja az ügyfélszolgálatot

Problémák Az ügyfél csatornát vált – minden session infó elvész Webes session azonosítás után újraazonosítás a call centerben Adatcsere biztonsága telefonálás közben csökken A CC munkatárs nem látja az ügyfél képernyőjét – vakon navigál

MEGOLDÁS: Webes képernyő-tükrözés A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.

TeamViewer-hez hasonló szolgáltatás, DE Használatához a látogatónak nem kell semmit letölteni, telepíteni E-bankba egy sor kóddal beépíthető Bármilyen browserrel működik Használata nem vet fel biztonsági kérdéseket Csak az adott session látható Előírásoknak megfelelő megoldás (HIPAA, PCI DSS, PA-DSS)

Kapcsolatfelépítés folyamata 1. Ügyfél 2. CC Agent 3. Engedélyezés 4. Megosztás elindul Kapcsolatfelépítés folyamata

Video A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.

Egyéb funkciók Passzív irányítás: Aktív kontroll Elemekre klikkelés, kijelölés Aktív kontroll Kurzor átvétele, mezőbe írás, stb. Anonim „megfigyelés” (Website policyben kezelve!) Fordított üzemmód (agent oszt meg) „Szerepkör váltás” vagy tréning

IVR integráció call centerben A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.

Webes képernyő-tükrözés előnyei A vakon navigálás megoldódik Drasztikusan csökken a kiszolgálási idő Telefonos adatátvitel biztonsága megoldódik Adott a kontextus és azonosított az ügyfél Webes bankolás során az ügyféltámogatás is legyen web-alapú!

Használati aspektusok ÜGYFÉL Csökken a TCO Professzionális ügyfélélmény Nagyobb konverzió, extra bevétel SZOLGÁLTATÓ Hatékonyabb segítséget kap Teljesen biztonságos adatcsere Kényelem: Agent „bele tud nyúlni” 100%-ban kompatibilis a vezető Call Center termékekkel! Secure & authenticated channel Faster CC service (Context info; Co-Browsing) Reduce Total Cost of Ownership (TCO) Professional user experience, reduce risk Opens online upselling opportunities

Kivitelezési típusok Cloud service Private cloud On-site deployment White label solutions

Summit résztvevőknek ingyenes bevezetési konzultációt biztosítunk! Szabolcs Kun Co-Founder & CEO Minerva-Soft Kft. skun@minerva-soft.com