Vége a vakon navigálásnak! Biztonságos képernyő tükrözési megoldás banki ügyfélszolgálatoknak
Cégünk, hátterünk Minerva-Soft Kft. (2002, BP), Leányvállalat: Arenim Technologies AB. (2013, Stockholm) 2 cég - 3 termék - 15 szakmai díj - 25 fő - 40 országban 50.000 felhasználó
Néhány referenciánk
Mit tesz az ügyfelek 95%-a, ha elakad? Humán támogatást szeretne Kikeresi az ügyfélszolgálat elérhetőségét Telefont ragad és hívja az ügyfélszolgálatot
Problémák Az ügyfél csatornát vált – minden session infó elvész Webes session azonosítás után újraazonosítás a call centerben Adatcsere biztonsága telefonálás közben csökken A CC munkatárs nem látja az ügyfél képernyőjét – vakon navigál
MEGOLDÁS: Webes képernyő-tükrözés A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.
TeamViewer-hez hasonló szolgáltatás, DE Használatához a látogatónak nem kell semmit letölteni, telepíteni E-bankba egy sor kóddal beépíthető Bármilyen browserrel működik Használata nem vet fel biztonsági kérdéseket Csak az adott session látható Előírásoknak megfelelő megoldás (HIPAA, PCI DSS, PA-DSS)
Kapcsolatfelépítés folyamata 1. Ügyfél 2. CC Agent 3. Engedélyezés 4. Megosztás elindul Kapcsolatfelépítés folyamata
Video A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.
Egyéb funkciók Passzív irányítás: Aktív kontroll Elemekre klikkelés, kijelölés Aktív kontroll Kurzor átvétele, mezőbe írás, stb. Anonim „megfigyelés” (Website policyben kezelve!) Fordított üzemmód (agent oszt meg) „Szerepkör váltás” vagy tréning
IVR integráció call centerben A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.
Webes képernyő-tükrözés előnyei A vakon navigálás megoldódik Drasztikusan csökken a kiszolgálási idő Telefonos adatátvitel biztonsága megoldódik Adott a kontextus és azonosított az ügyfél Webes bankolás során az ügyféltámogatás is legyen web-alapú!
Használati aspektusok ÜGYFÉL Csökken a TCO Professzionális ügyfélélmény Nagyobb konverzió, extra bevétel SZOLGÁLTATÓ Hatékonyabb segítséget kap Teljesen biztonságos adatcsere Kényelem: Agent „bele tud nyúlni” 100%-ban kompatibilis a vezető Call Center termékekkel! Secure & authenticated channel Faster CC service (Context info; Co-Browsing) Reduce Total Cost of Ownership (TCO) Professional user experience, reduce risk Opens online upselling opportunities
Kivitelezési típusok Cloud service Private cloud On-site deployment White label solutions
Summit résztvevőknek ingyenes bevezetési konzultációt biztosítunk! Szabolcs Kun Co-Founder & CEO Minerva-Soft Kft. skun@minerva-soft.com