imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Új utak a hazai aszálykezelés területén A vízügyi ágazat aszálykezelése – aszálystratégia L ÁNG I STVÁN M ŰSZAKI F ŐIGAZGATÓHELYETTES - Törzsvezető O RSZÁGOS.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
Az élelmiszer-ellenőrzés évi tapasztalatai Foodapest, február 23. – dr. Süth Miklós Foodapest, február 23. – dr. Süth Miklós.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Non-profit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza Hajdú-Bihar és Bihor megyékben HURO/0802/108_AF Közmeghallgatás.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Dr. Dénes Arnold 1 B. BRAUN AESCULAP AKADÉMIA, MAGYARORSZÁG DR. ARNOLD DÉNES MSc., AESCULAP AKADÉMIA IGAZGATÓ.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
A PREVENCIÓS PROGRAMOK HATÉKONYSÁGA : NEMZETKÖZI ÉS HAZAI TAPASZTALATOK Rácz József.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
NIIF VoIP projekt aktualitások
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Határtalan lehetőségek a kisvállalkozások támogatására
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
A közigazgatással foglalkozó tudományok
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
Teljesítményértékelési rendszer
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Folyamatosan emelkedik a lakosság
Life is game! But do not only play with a game!
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
A gyermeki jogok érvényesítése
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Kétszintű érettségi vizsga
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
SZÉCHENYI PROGRAMIRODA
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
Szabálytalanságkezelés
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban 32 nyelven 65000+ vállalkozásnál 200 kutató, 1800 tanácsadó imagine great people

PARADIGMAVÁLTÁS A FEJLESZTÉSBEN (A MÚLT): TUDÁSÁTADÁS Látható, hogy ez nem elég. Nagyon kis javulás jön létre az üzleti eredmények szintjén. Meg kell vizsgálni a teljes hatásláncot: Hogyan lesz a munkatársaink fejlesztéséből üzleti eredmény?

Level 2 – Ismeretek, készségek Level 1 – Elégedettség, reakciók ROI Level 4 - Eredmények Level 3 - Alkalmazás Level 2 – Ismeretek, készségek Level 1 – Elégedettség, reakciók Chain of Impact

Megtérülés Üzleti eredmények Alkalmazás Tudásátadás Ember PARADIGMAVÁLTÁS A FEJLESZTÉSBEN (A JÖVŐ) Fókusz: az Ember, a Tudásátadás és az Alkalmazás

Kompetencia-értékelő eszközök

Total Person Concept

Sárgára vált a lámpa, mit tesz ilyenkor a leggyakrabban? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Gondolkodás Érdeklődés Viselkedés Tanulási Index Szókincs Szövegértés Számolás Számok értelmezése Vállalkozó szellem Adminisztratív Humán Szakmai - Tudományos Műszaki - Mechanikai Kreatív Energiaszint Önérvényesítés Társas kapcsolatok Szabálykövetés Hozzáállás Döntésképesség Alkalmazkodás Önállóság Objektív értékítélet Objektív Sárgára vált a lámpa, mit tesz ilyenkor a leggyakrabban? Áthajtok Megállok & Kapacitást mér www.pih.hu

Normatív: a dolgozó, magyar lakosság 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2,5% 2,5%

Cél: egyéni működési mechanizmusok tudatosabbá tétele

Tevékenység (8 KPI) mérése tréning előtt, közben, után 10

„A projekt zárását követően 40%-os forgalomnövekedést értünk el az előző év azonos időszakához képest.” „A legmagasabb rátermettségű területi képviselőink három hónap után, a PXT által kijelölt irányok mentén haladva, egy 23 fős képviselői csoport átlagához képest 100 százalékkal nagyobb eredményességet értek el az értékesítésben.„ „Az átlagosan vagy átlag alatt teljesítő kollégákkal közel 2,9 százalékos piaci rész-növekedést értünk el az első félévben egy közel 600 millió Forint forgalmú termékvonalon.” www.pih.hu/velemenyek 11

Székely Gábor Profiles International Hungary www.pih.hu szekely@pih.hu 12