Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A versenyképesség elméleti és mérési kérdései Török Ádám az MTA levelező tagja Veszprémi Egyetem.
Advertisements

A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Dr. Tomor Tamás Projektvezető augusztus
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
ICEG Európai Központ 1118 Budapest, Dayka G. u 6/B. Telefon: (1) Fax: (1) honlap:
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
Vállalkozások az EU-ban Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány.
Innováció lehetséges szerepe a nemzetközi üzletfejlesztésben
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Lengyel Balázs, IBS Budapest Vállalkozók, spin-off cégek
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
e-Learning a tanárképzésben
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
1 Magyarország 2020 perspektívájában Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt november 29.
TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR projekt 1 A NÖVEKEDÉS ÉS A VERSENYKÉPESSÉG REÁLGAZDASÁGI TÉNYEZŐI Chikán Attila egyetemi tanár Budapesti Corvinus Egyetem.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TUDOMÁNYOS MUNKA, KUTATÁSI TEVÉKENYSÉG Dr. BARTHA LÁSZLÓ Mérnöki Kar Tanácsülése.
Kreatív Iparágak a Digitális térben Új Széchenyi Terv konzultációs konferencia és eFestival Gála Digitális stratégia Közérdekű és kulturális adatok és.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Dőry Tibor MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
dr. Sebők András Az MNÉTP tudományos koordinátora
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
111 A benchmarking szerepe a közoktatásban. 211 Mi is az a benchmarking? " A benchmarking a világ bármely pontján működő más szervezetekkel való folyamatos.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
A Bologna-folyamat hatása az ifjúság munkaerő-piaci helyzetére
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Epres joghurtok élvezeti értékének objektív (műszeres) vizsgálata
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Programzáró szakmai nap Szolnok, november 12. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár és Művelődési Intézet.
Kulcskompetenciák, munkaerő-piaci kulcskompetenciák
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Be SMART – az új generáció vállalkozásai Budapest, november 20. Szalai Piroska.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Dr. Tokár-Szadai Ágnes Adjunktus Miskolci Egyetem, Gazdálkodástani Intézet VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN.
Az Internet-felhasználás területi egyenlőtlenségeinek előrejelzése Magyarországon VIII. Fiatal Regionalisták konferenciája Győr, Készítette: Zsom.
Digitális bizonytalanság? Dr. Lux Ágnes, Németh Barbara, szeptember 30.
Az innovációs modellek (az innovációk keletkezése Roy Rothwell)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
A kisközösségi rádiózás szabályozási és műszaki kérdései
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Kölcsönös tanulás Gyakorlatának kezdeményezése: Néhány ajánlás
Bázis:Teljes minta (N=1406)
A Székesfehérvári Foglalkoztatási StrAtégia Javasolt célrendszere
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Szerzői jogi reform az Európai Unióban
Előadás másolata:

Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010 RÁDIÓ RESTART Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010

ÚJ VILÁG PIACFEJLESZTÉS SZAKMAI GONDOLKOZÁS MAGYAR VÁLLALKOZÓI KÖR MŰKÖDŐ KÉPES MODELLEK

PIACFEJLESZTÉS Stabil hallgatói bázis Technológiai utak Innovatív közös kutatás Versenyképes szabályozási környezet

Stabil hallgatói környezet Nemzetközi összehasonlításban is magas napi reach Hosszú átlagos napi rádióhallgatottsági idő Széles spektrumú tartalmi kínálat

Technológiai utak FM Digitális Mobil On-line

Innovatív közös kutatás Rádiós iparági konszenzus és kutatói ajánlás alapján létrejövő új technológiai megközelítés Előremutató módszertani fejlesztés Közös adat az országos megyeszékhelyi és lokális piacokról

Versenyképes szabályozási környezet 96/I. Médiatörvény Tartalmi megközelítés Versenyjogi megközelítés Rövidesen lejáró rádiós jogosultságok kérdése