Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Advertisements

„ Hívogat az iskola, kapuját kitárja…”. Sarkad-Kötegyán-Újszalonta Közoktatási Intézményfenntartó Társulás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Pedagógiai.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Szülői választmány 2016.okt.18.
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
Diplomás Pályakövetési Rendszer
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
Az intézmény alapadatai
Intézményvezetői célkitűzések
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Készítette: Garzó Benjamin
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
DARUS.
Általános iskola eredménye, értékelése
BTMN.
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
Az iskolai szervezet és fejlesztése
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
E-Ügyintézv-e E-Ügyintézés a gyakorlatban dr. Neizer Zita.
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
A tehetséggondozás kihívásai
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában Gyöngyhalászat Tehetségpont

Levelezős rendszerű tanulmányi verseny 5-8 Levelezős rendszerű tanulmányi verseny 5-8. évfolyamos, tanulásban akadályozott, enyhe értelmi fogyatékos gyerekek részére

Területek: Életvitel Informatika Magyar Matematika Művészetek Természet Történelem

A kezdetek TÁMOP 3.4.3 TÁMOP 3.4.4

Történelmünk

A gyógypedagógus A gyermek A család Az intézmény Nehézségeink A gyógypedagógus A gyermek A család Az intézmény

Erősségeink Élvezetes ismeretszerzés A komplex vetélkedő mellett új forma Sok gyerek sok területen Hasznosítható technikák Hatása más területekre

„Kedves Gyöngyhalász Kollégák „Kedves Gyöngyhalász Kollégák! Pedagógusként nagyon élvezetem a feladatokat, jobban vártam, mint a gyerekek! Jó volt rá felkészülni, a gyerekeket felkészíteni!  Nálunk fel kellett készíteni őket, meg kellett tanítani a Google használatára, a szövegszerkesztésre, így ott kellett lennem velük, amikor írták, vagy telefonon tartottuk a kapcsolatot hétvégén.

„Kedves Gyöngyhalász Kollégák „Kedves Gyöngyhalász Kollégák! Pedagógusként nagyon élvezetem a feladatokat, jobban vártam, mint a gyerekek! Jó volt rá felkészülni, a gyerekeket felkészíteni!  Nálunk fel kellett készíteni őket, meg kellett tanítani a Google használatára, a szövegszerkesztésre, így ott kellett lennem velük, amikor írták, vagy telefonon tartottuk a kapcsolatot hétvégén.

Az ő lelkesedésük nem volt töretlen, szükség volt a folyamatos motiválásra, erre nagyon jó volt, hogy havonta jöttek az eredmények. Sokat fejlődtek, biztos vagyok benne, hogy a középiskolai tanulmányaikat megkönnyíti majd a versenyben szerzett ismeretanyag. Nagyon hasznos volt, és nagyon örülök, hogy részese lehettem az idei tanévben ennek a munkának. Szívből gratulálok a szorgalmas kollégáknak! Baráti üdvözlettel: ....”

Önfeláldozó és elhivatott pedagógusok Pályázatok Adományok Támogatók Fenntarthatóság Önfeláldozó és elhivatott pedagógusok Pályázatok Adományok Támogatók

„Kedves Gyöngyhalász. Küldöm feladatom nehéz volt „Kedves Gyöngyhalász! Küldöm feladatom nehéz volt. Tetszettek a feladatok, szivesen részt veszek jövőre is. Sasszemm” „Kedves Gyöngyhalász! Ez a feladat, történet nagyon tetszett, sokat tanultam belőle! Köszönöm, hogy részt vehettem ezen a versenyen, ha jövőre is lesz, szeretnék rá jelentkezni! Köszönöm. Kellemes pihenést a nyárra!”