időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Dr. Dávid Lóránt Dénes, dékán.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Esélyek a munkaerőpiacon
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Felhasználóképzés a kórházban
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Előadás másolata:

időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok SZAKMAI NAP 2016 időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok

Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola Képzési Kínálata 2017-től Egyéb képzéseink Pedagógus szakvizsga (tehetséggondozás, tehetségfejlesztés tanulmányterülettel) Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga továbbképzés Karitász specializáció Alkalmazott szociális gerontológia szakirányú továbbképzés Iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés Alapképzéseink (BA) Szociális munka szak Katekéta - lelkipásztori munkatárs szak Egységes osztatlan képzéseink Hittanár­ nevelőtanár szak Hittanár - angol nyelv és kultúra tanár Hittanár - dráma és színházismeret tanár Hittanár - informatikatanár Hittanár - magyartanár Hittanár - német nyelv- és kultúra tanár Hittanár - természetismeret/ környezetismeret tanár Teológia szak

Szakirányú továbbképzési ajánlataink Alkalmazott szociális gerontológia Cél: Az időskor és az öregedés jellemzőinek pontosabb megismerése, a segítés, gondozás, fejlesztés, kutatás, tudomány legújabb eredményeinek megismertetése. Képzésünk a gyakorlat orientált és a nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar Gerontológiai Koordinációs Központ által összeállított képzési tematikát vette alapul. Jelentkezéshez szükséges végzettségek: Társadalomtudományi képzési területen: szociális munka vagy szociálpedagógia alapképzési szakon (korábban a megfelelő főiskolai képzésben) szerzett oklevél. Orvos- és egészségtudomány képzési területen: ápolás és betegellátás alapképzési szak ápoló vagy gyógytornász szakirányán, vagy egészségügyi gondozás és prevenció alapképzési szak védőnő szakirányán (korábban a megfelelő főiskolai képzésben) szerzett oklevél. Hitéleti képzési területen alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett oklevél. Pedagógus képzési területen alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett oklevél. A felvétel feltétele továbbá egy év idősekkel kapcsolatos szociális, vagy egészségügyi ellátásban szerzett igazolt szakmai gyakorlat. Képzés ideje: 2 félév Képzési forma: levelező képzés Képzési díj: 85 000 Ft/félév Minimális létszám: 10 fő Szerezhető kredit: 60 kredit A képzési idő kontakt óra száma: 200 óra Helyszín: Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola, Veszprém, Jutai út 18/2 Képzési koordinátor: Feketéné Magyar Zsófia További részletek, információk 2016. decembertől a www.vhf honlapon „Egyéb képzéseink” címsor alatt!

Iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés Cél: Az iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés megszerzésével a szakember olyan speciális tudású segítőjévé válik az iskolai közösségnek, aki képes rendszerszemléletűen elemezni a családokban-, közösségben-, iskolai keretek között zajló folyamatokat, felismerni és hatékonyan kezelni a szociális problémákat, megelőző célú projekteket kidolgozni és levezényelni, támogató szolgáltatásokat kiépíteni. A felvétel feltételei: Legalább alapképzésben szerzett oklevél társadalomtudomány vagy bölcsészettudomány képzési területen. A képzés formája: levelező  A képzés szerkezete: A képzési idő: 2 félév Oklevélhez szükséges kredit száma: 60 kredit A képzési idő kontakt óra száma: 148 óra Az elmélet és a gyakorlat aránya: elmélet 40 %, gyakorlat 60 % Képzési díj: 70 ezer forint / félév Min.létszám: 10 fő További részletek, információk 2016. decembertől a www.vhf honlapon „Egyéb képzéseink” címsor alatt!