Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Republikon Tolerancia-kutatások
A könyvtár mint közösségi tér
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
A média funkciói.
A törvényekről:  „Alkotmányban”  tájékozódási és a kulturális értékekhez való hozzáférés szabadsága  A tájékoztatás, a média és a (mindenféle) sajtó.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Papp János Semmelweis Egyetem I. Belgyógyászati Klinika
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Értékek, Világkép. Társadalmi, politikai, ideológiai attitűdök
A Dél-alföldi régió népessége, népesedési folyamatai
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
A SZERVEZETI DEMOKRÁCIA A demokrácia legáltalánosabb szervezetelméleti jelentése: –a létező és markánsan megmutatkozni képes szervezeti érdekek megjelenítése.
A földhasználat és a területi versenyképesség főbb közgazdasági összefüggései Előadó: Kollár Kitti doktorjelölt, tanszéki mérnök Komárno november.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
ATL - mit hirdessünk és hol?
„A kultúra azért különlegesen szép terméke az emberi viselkedésnek, mert egyedi és megismételhetetlen. Minden igaz közösség egyszeri jelenség. A kultúra.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
A kiskorúak védelme a hatósági gyakorlatban dr. Futó Gábor Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiafelügyeleti főosztály szeptember 28.
A politikai képviselettel és a bal-jobb dimenzióval kapcsolatok attitűdök Enyedi Zsolt (CEU) Részvétel és demokrácia, Politikai Viselkedés Szakosztály,
A Magyar Köztársaság kormánya. A gyógyszer-gazdaságossági törvény eredményei és a patikaliberalizáció.
MŰVELŐDÉSTÖRTÉNET.
Az erdélyi magyar fiatalok értékrendjének sajátosságai. Összehasonlító vizsgálat a román és a magyar fiatalok körében Veress Ilka Nemzeti Kisebbségkutató.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
INTEGRÁCIÓ A FEJEKBEN? A romákkal kapcsolatos lakossági attitűdök Magyarországon Bernát Anikó TARKI Társadalomkutatási Intézet október 25.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2009 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A tömegkommunikáció.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
MENT Ő HÍRADÓ OMSZ számára készített híradó 1. Számú melléklet.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás A projekt generáló szerepe, a továbblépés lehetőségei, komplex fejlesztési elképzelések.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
Borsod-Abaúj-Zemplén megye gazdasági folyamatai
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Regionális identitás és öntudat: létező jelenség Magyarországon?
Bankreklám vagy szappanopera?
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
TOP SF Munkaerő-piaci és foglalkoztatási helyzetkép Székesfehérváron Mahler Balázs Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat.
A kutatás a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával,
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás
Általános iskolások pályaválasztása 2014
Előadás másolata:

Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos

2 Módszertan  alapsokaság: 18+ magyarországi népesség  minta: országos reprezentatív minta, n=1500 fő  adatfelvétel módja: CAPI  adatfelvétel ideje: augusztus

3 Szonda Ipsos Közösségi értékdimenziók a nézettség függvényében bázis: teljes minta

4 Szonda Ipsos Értékelés Az Echo TV, a Magyar ATV, továbbá a Viasat3, valamint az m2 percepciójában viszonylag kevéssé szóródnak az egyes közösségi értékdimenziók mentén kapott minősítések: ezen csatornák megítélése tehát viszonylag egységes, kiegyensúlyozott, de nem igazán domináns ezekből a szempontokból. Határozottabb, karakteresebb profilt mutat a hírTV, amely elsősorban a demokratikus értékdimenzió tekintetében erős. A Duna TV a globális érték vonatkozásában elnyert kimagasló eredménye mellett elsősorban a kulturális és a szociális értékdimenzió vonatkozásában teljesít jól, hasonlóan az m1-hez. Az országos kereskedelmi televíziók saját magukhoz viszonyítva, épp ezen tényezők tekintetében – tehát a kulturális, a szociális (és a globális) értékdimenziókban – maradnak kissé alul a többiekhez képest. Összességében, a globális érték kivételével, amely tekintetében a második helyre szorul, a felnőtt népesség percepciójában az m1 kapja a legmagasabb értékelést, vagyis képviseli leginkább a közösségi értéket a mai magyar televíziós piacon.

5 Szonda Ipsos Közösségi érték-profil országos csatornák + Viasat3 bázis: nézi a csatornát

6 Szonda Ipsos Akik nézik a csatornákat, országos csatornák és Viasat3 18+ Az országos csatornák és a Viasat3 tekintetében is az m1 pozitív minősítése emelkedik ki leginkább a közösségi értékek mentén. Érdekes módon a két kereskedelmi csatorna közel azonos eredményt mutat, míg a Viasat3–nál a nézők nem érzékelnek jelentősebb közösségi érték- megjelenítést.

7 Szonda Ipsos Közösségi érték-profil közszolgálati csatornák bázis: nézi a csatornát

8 Szonda Ipsos Akik nézik a csatornákat, közszolgálati csatornák A Duna Televízió megítélése igen kedvező a globális és kulturális dimenzióban, azonban a demokratikus és művelődési dimenzióban az m1 csatorna kedvezőbb értékelést kapott a nézőitől. Az m2 csatorna kevésbé markánsan jelenik meg a nézők véleményalkotásában.

9 Szonda Ipsos Közösségi érték-profil „politikai” csatornák bázis: nézi a csatornát

10 Szonda Ipsos Akik nézik a csatornákat, „politikai” televíziók A nézők vonatkozásában a hírTV kiugróan magas demokratikus értéket képvisel, míg a többi területen nem jelenik meg magas eredmény. Az m1 csatorna egyenletesen magas eredményt mutat minden dimenzióban.

11 Szonda Ipsos Híradó-profil országos csatornák + Viasat3 bázis: nézi a híradót a csatornán

12 Szonda Ipsos Híradó profil –akik nézik a Híradókat Az m1 Híradója minden pozitív állítás tekintetében maga mögé utasítja a kereskedelmi adók hasonló műsorait. „A dolgok mögé néz” állítás vonatkozásában vannak a legkisebb különbségek.

13 Szonda Ipsos Híradó-profil közszolgálati csatornák bázis: nézi a híradót a csatornán

14 Szonda Ipsos Híradó-profil „politikai” csatornák bázis: nézi a híradót a csatornán

15 Szonda Ipsos Híradó-érték bázis: teljes minta / nézi a híradót a csatornán

16 Szonda Ipsos Összegzés - Híradó profilok A hírTV-nél a legmagasabb az elfogultság értékelése, ugyanakkor híradójáról állítják legtöbben, hogy „a dolgok mögé néz”. Híradók tekintetében az m1–en látható híradója, mind nézői körében, mind a teljes mintán kiemelkedően jó értékelést kapott a főkomponens alapján.

17 Szonda Ipsos Kulturális műsorok profilja vezető műsorok bázis: látta a műsort

18 Szonda Ipsos Szórakoztató és tanulságos műsorok A Kultúrház kapta a legmagasabb értékeket a „gazdagítja Magyarország kulturális életét” és a „közelebb hozza a közönséghez a művészetet” állításoknál, ugyanakkor lehet látni, hogy a Legyen Ön is Milliomos vetélkedő „egyszerre szórakoztató és tanulságos” és „széleskörű ismeretekkel gyarapítja a nézőket” állításoknál szerepelt kiemelkedően jól.

Köszönjük a figyelmet!