A malomjáték algoritmusa

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A foci Varga Dávid.
Advertisements

könyvtár ismeretek A könyvtár fogalma, típusai
A történelmi idő.
Kezdő hadsereg játékosként:
a Birodalom „lerakosgatósai”
MESTERSÉGES INTELLIGENCIA (ARTIFICIAL INTELLIGENCE)
Magyarország nemzeti katonai stratégiája Készítette: Faludi Miklós
Táblajátékos Birodalom „játékismeret…” tanfolyam
3. szabály A játékosok száma. A játékban két csapat vesz részt, legfeljebb öt-öt játékossal, akik közül egy-egy a kapus. A mérkőzés nem kezdhető el csapatonként.
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
9. szabály – A labda játékban és játékon kívül. 9. szabály – A labda játékban és játékon kívül A labda játékon kívül A labda játékon kívül van, ha: •
Pac-Man játék tanulása Megerősítéses Tanulással Mesterséges Intelligencia algoritmusok tesztelése játékokon Gyenes Viktor Eötvös Loránd Tudományegyetem.
„ a Birodalom átugrálósai ” „játékismeret…” tanfolyam
Az Európán kívüli világ
9. szabály: A labda játékon kívül - A labda játékban.
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
Egyiptomi kultúra Készítette: Engárt Zsuzsanna
Rabló-pandúr játékok gráfokon
Minimax és problémaredukció, egyszerű példák INCK431 Előadó: Dr. Nagy Benedek Norbert Gyakorlatvezető: Kovács Zita 2011/2012. II. félév A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA.
Röplabda Testnevelés Készítette: Kiss Krisztina.
Bársony Kristóf számítástechnika IV. évfolyam
Kétszemélyes játékok Előadó: Nagy Sára.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
9. szabály – A labda játékban és játékon kívül. 9. szabály – A labda játékban és játékon kívül A labda játékon kívül A labda játékon kívül van, ha: akár.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
Büntetőrúgás. Büntetőrúgás jár az ellen a csapat ellen, amely elköveti a közvetlen szabadrúgást maga után vonó tíz szabálytalanság valamelyikét a saját.
Világ legrégebbi még lakott városa
Scenáriók készítése Dr. Kollár József Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
Információ, adat, jel, kód
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. A kezdőrúgás meghatározása A kezdőrúgás a játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. a mérkőzés elején.
15. SZABÁLY – A BEDOBÁS.
English 16 Traffic Jam nemzetközi- csillag-Halma francia- platonikus-
Európa városi történelme
Henkin-Hintikka játék (részben ismétlés) Alapfelállás: -Két játékos van, Én és a Természet (TW képviseli). - A játék tárgya egy zárt mondat: P. - Választanom.
Az szabály nem megfelelő 1.AlapokA sakkot két játékos játsza egymás ellen. Egyik játékos a sötét, a másik a világos bábukat irányítja. Mindkét játékosnak.
Adatbázis kezelés. Az adatbázis tágabb értelemben egy olyan adathalmaz, amelynek elemei – egy meghatározott tulajdonságuk alapján – összetartozónak tekinthetők.
Quarto variációk Lovrics László.
Tíz játék, tizenegy tüskén Székely Márton
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
Az orosz kultúra jellegzetessége
Előadó: Nagy Sára Mesterséges intelligencia Kereső rendszerek.
Az ábrán az inicializáló blokk lefutása utáni állapotot láthatjuk. A KÉSZ halmazhoz való tartozást színezéssel valósítjuk meg. A nem KÉSZ csúcsok fehérek,
A kvantifikáció igazságfeltételei “  xA(x)” akkor és csak akkor igaz, ha van olyan objektum, amely kielégíti az A(x) nyitott mondatot. “  xA(x)” akkor.
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
10. szabály – A gól. Gólszerzés Gólt kell ítélni, amikor a labda teljes terjedelmével áthalad a kapuvonalon a kapufák között és a keresztléc alatt, feltéve,
Döntsön a kard! Mesterséges intelligencia a játékokban Szita István Eötvös Collegium.
Kvantifikáció:  xA: az x változó minden értékére igaz, hogy…  a: értelmetlen. (Megállapodás volt: ̒a’, ̒b’, … individuumnevek.) Annak sincs értelme,
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Mesterséges intelligencia 8. Stratégiai játékok A játék kimenetelére a játékosoknak ellenőrizhető módon van befolyásuk. Pl.: sakk, dáma, póker stb. A.
LL(1)-elemzés ● az LL(1)-elemzők már jobbak az előzőeknél, bár nem fedik le a programozási nyelvek szükségleteit ● alapötlet: a levezetés következő lépéséhez.
Az amőba játék algoritmusa. A játék  Az amőba játék, vagy ahogy Magyarországon sokan ismerik, az ötödölő, az egyik legnépszerűbb logikai játék. Sikerét.
V 1.0 Programozás III. Gyakorlás. V 1.0ÓE-NIK, 2014 Gyakorlás –Feladat: Tic Tac Toe játék –Szabályok: A játékosok felváltva teszik le a jelöléseiket.
A malomjáték. A malom részei 9-9 korong Tábla Legfeljebb 2 játékos.
Az iszlám civilizáció kialakulása és elterjedése Tk. 23.
Bevezetés a játékelméletbe
„Játékos matek” – Logikai játékok
Valószínűségszámítás és statisztika előadások
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Sudoku.
Mesterséges intelligencia
A bűvös négyzet játék algoritmusa
Mesterséges intelligencia
LL(1)-elemzés az LL(1)-elemzők már jobbak az előzőeknél, bár nem fedik le a programozási nyelvek szükségleteit alapötlet: a levezetés következő lépéséhez.
Hagyományos és új információs eszközökön alapuló könyvtári szolgáltatások.
Köteles játékfüzér Készítette: Kunné Darók Anikó.
Alapfokú játékvezetői tanfolyam
Alapfokú játékvezetői tanfolyam
Hulladékcsökkentési verseny
Előadás másolata:

A malomjáték algoritmusa

A malom a világon mindenhol elterjedt, kétszemélyes,táblás stratégiai társasjáték, hagyományosan lapos korongokkal játsszák a malomtáblán. . .

Már a bronzkori mükénéi kultúra leletei között található malomjáték-karcolat. Elterjedése a Római Birodalomhoz köthető. Az ókori kelták számára a malomjáték ábrája szent, a gonosztól védelmező szerepet is betöltött. A középkori Angliában is sok neves kolostor kerengőjében találták padokra vésve. A 11. és 18. század között a malom volt az egyik legnépszerűbb táblajáték. .

Malom Szabályok A Játék Célja : A Malom játék célja, hogy a játékos az ellenfél bábuit a tábláról levegye, vagy beszorítsa. A játék Kezdete : A játékosok először felváltva, egyenként rakják le a táblára bábuikat, próbálván hármas malmot kialakítani. Ha valamelyik játékosnak sikerül három bábuját egy vonalra állítania, azaz malmot alkotnia, akkor levehet egyet ellenfele bábuiból, kivéve az éppen malmot alkotót. Amennyiben az összes bábu malomban áll, úgy egyikük sem élvez védelmet!

Bábuk Mozgatása : Miután az összes bábu a táblára került, a bábukat felváltva az üres szomszédos mezők egyikére lehet tolni. A harmadik játékszakaszban, amikor valamelyik játékosnak már csak három bábuja marad, még egy esélyt kap a kiegyenlítésre azáltal, hogy tetszése szerint, ugrásokkal is mozoghat a táblán. A játék vége : Egy játékos nyer, - ha az ellenfelének már csak két bábuja maradt játékban, vagy - ha az ellenfele nem tud lépni. .

A Malom lépéskereső algoritmusa mesterséges intelligencia megvalósítása heurisztikus függvény alkalmazása (A heurisztika a játékkal kapcsolatos korábbi ismereteink, és stratégiánk összessége, mely segít meghozni a döntést a játék egy adott szituációjára vonatkozóan.) .

Köszönöm a figyelmet! .