Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Advertisements

Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
MAGYAR TANNYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA
Csonka Zoltán intézményvezető
Gimnázium Szigeti épület A kollégium Iskolánk rövid története.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
Tisztelettel köszöntjük a Trefort Ágoston Szakképző
Iskolánk: a Bencs László Szakiskola és Általános Iskola
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
„A jól képzett szakemberekért.”
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Nyílt napok november óráig nyílt órák november óra január óra.
Az országos mérések megújult rendszere
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola SZOLGSZI.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Szakmai vizsgáztatás Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes március 27.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Inczédy György Szakközépiskola és Szakiskola Iskolánk idén 125 éves, a térség legrégebbi szakképző intézménye. Szakmák Vízvezeték- és vízkészülék-szerelő,
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Miért gyere a KERI-be?.
DARUS a gyermekekért.
Veszprémi Szakképzési Centrum Gönczy Pál Szakközépiskolája és Szakiskolája Tapolca .
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
III BÉLA SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
Felkészítés a lemorzsolódással fenyegetett intézmények, pedagógusok, gyermekvédelmi szakemberek számára A Nyíregyházi Szakképzési Centrum Bencs László.
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Tisztelettel köszöntjük a Trefort Ágoston Szakképző
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Előadás másolata:

Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely

AZ ISKOLA ÉPÜLETE

A VÁROS KÖZPONTTÓL 5 PERCRE GYÖNYÖRŰ TERMÉSZETI KÖRNYEZET FŐ TANULÓ 42 FŐ PEDAGÓGUS 11 FŐ TECHNIKAI ALKALMAZOTT

ISKOLATÖRTÉNET 1.  Iskolánk Sátoraljaújhely legfiatalabb középiskolája, mely től működik a mai helyén től kihelyezett tagozatként indult e szakképzési forma városunkban.  Akkoriban az oktatás a délutáni órákban történt.

ISKOLATÖRTÉNET 2.  Vonzáskörzetünk nagy, hisz a helybeli tanulókon kívül sok a naponta bejáró, s az ország távolabbi vidékéről érkező kollégista fiatal.  Az oktatást-képzést 15 tanterem,  3 számítástechnikai szaktanterem,  ruhakészítő és fémipari iskolai tanműhely,  AutoCAD laboratórium, valamint  gazdag könyvtár szolgálja.

TEVÉKENYSÉGEINK ISKOLARENDSZERŰ KÉPZÉS  SZAKISKOLA  9. évfolyamon SZFP II.  10. évfolyamon SZFP II.  SZAKKÉPZÉST ELŐKÉSZÍTŐ ÉVFOLYAM  HHR SZFP II.  SZAKKÖZÉPISKOLA  SZAKKÉPZÉS 3 SZAKMACSOPORTBAN

SZAKMACSOPORTOK  KERESKEDELEM- MARKETING, ÜZLETI ADMINISZTRÁCIÓ  VENDÉGLÁTÁS-IDEGENFORGALOM  GÉPÉSZET

KERESKEDELEM- MARKETING, ÜZLETI ADMINISZTRÁCIÓ SZAKMACSOPORT  LOGISZTIKAI ÜGYINTÉZŐ  ÉLELMISZER- ÉS VEGYIÁRU- KERESKEDŐ  BOLTI ELADÓ

VENDÉGLÁTÁS- IDEGENFORGALOM SZAKMACSOPORT  PINCÉR  SZAKÁCS  VENDÉGLÁTÓ ELADÓ

GÉPÉSZET SZAKMACSOPORT GÉPLAKATOS GÉPLAKATOS SZERSZÁMKÉSZÍTŐ SZERSZÁMKÉSZÍTŐ

ISKOLAI HAGYOMÁNYOK KÖLYÖKAVATÓ KÖLYÖKAVATÓ TREFORT-NAP TREFORT-NAP SZALAGAVATÓ A SZÍNHÁZBAN SZALAGAVATÓ A SZÍNHÁZBAN NYÍLT NAP NYÍLT NAP

ISKOLAI HAGYOMÁNYOK  BALLAGÁS  DIÁKÖNKORMÁNYZATI NAP  VÍZITÚRA  SZINHÁZ-LÁTOGATÁS

TESTVÉRISKOLAI KAPCSOLATOK  BÁRTFA  SZTROPKOV  KIRÁLYHELMEC

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember Minden szakiskolai osztályunk részt vett a mérésben: 8.E 18 főből 17 fő 94,4% 8.E 18 főből 17 fő 94,4% 9.C28 főből 25 fő 89,3% 9.C28 főből 25 fő 89,3% 9.D31 főből29 fő 93,5% 9.D31 főből29 fő 93,5% 10.C27 főből27 fő100 % 10.C27 főből27 fő100 % 10.D27 főből 26 fő 96,3% 10.D27 főből 26 fő 96,3% Összesen :131 főből 124 fő 94,6%

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember  A mérés felügyeletét általában az adott osztályokban éppen órát adók látták el.  Az öt osztály 5-5 kompetencia-területi mérését a MÉCS tagjai javították, az adatokat is egyik tagunk vitte be a programba.

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember SZÜLŐK TÁJÉKOZTATÁSA  A szülőket előzetesen írásban tájékoztattuk a kompetenciamérésről, annak területeiről, a végén kézhez kapható szöveges értékelésről, (a háttéradatokat is ezzel egy időben kértük). (a háttéradatokat is ezzel egy időben kértük).  A kinyomtatott értékelést hazavitte a gyermeke,  Szülői értekezleten még egyszer tájékoztatás a szöveges értékelésről, és javaslatairól,

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember TANULÓK TÁJÉKOZTATÁSA  Mérés előtti tájékoztatás,  Tájékoztatás személyenként a szöveges értékelés felépítéséről, pontozásáról, az elért szintekről, a javaslatok fontosságáról,  Kinyomtatott tanulói szöveges értékelések hazavitele, későbbi mérések összehasonlíthatóságának lehetősége, fejlődés

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember TANÁROK TÁJÉKOZTATÁSA  Mérés előtti tájékoztatás,  Kinyomtatott tanulói szöveges értékelések a tanáriban osztályonként, a tanáriban osztályonként,  Osztály- és tanulói %-os összesítők fénymásolata az osztályban tanítóknak,  Tájékoztatás személyenként a szöveges értékelések és az összesítők értelmezéséről,

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember MIT KEZDETT A TANULÓ a visszajelzéssel?  Tájékoztatáskor nem figyelt, otthon sem érdekelte,  Tájékoztatáskor odafigyelt, otthon már nem olvasta tovább,  Tájékoztatáskor odafigyelt, otthon beleolvasgatott,  Tájékoztatáskor odafigyelt, otthon elolvasta és elgondolkodott rajta,

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember MIT KEZDETT A TANÁR a visszajelzéssel? MILYEN FEJLESZTÉSEK TÖRTÉNTEK?  Megkapta és meghallgatta a tájékoztatást, de nem olvasgatta át, tanít tovább,  Megkapta és meghallgatta a tájékoztatást, osztályszinten fejlesztő feladatokat használ,  Megkapta és meghallgatta a tájékoztatást, osztályszinten, valamint felzárkóztatón az országos kompetenciamérés feladatait gyakoroltatja,  Mentortanár, a tanulói szöveges értékelést tanulmányozva fejleszti a tanulót,

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember MI VOLT JÓ a visszajelzésekben?  Az értékelés és a javaslat kedves, empatikus hangneme,  Hétköznapi példák a fejlesztési javaslatoknál,  A fejlesztési területek megnevezése - problémamegoldásnál, - szabálykövetésnél, - szociális kompetenciánál,

KOMPETENCIA MÉRÉS szeptember MI VOLT ROSSZ a visszajelzésekben?  A fejlesztési területek megnevezése hiányzott a kommunikációnál,  Nem a szöveges értékelés hibája az, hogy a tanulók megijednek az olvasástól még akkor is, ha „róluk” szól,

PROJEKT NAPOK  Tömbösítve: minden héten 1-1 nap, változó napokon

Köszönöm a figyelmeteket ! „Miután a pillangó szárnyat bontott, soha többé nem változhat vissza hernyóvá.” Colin Wilson