SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
Advertisements

Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Az internet használata a marketingmix-ben
Internet ismeretek II..
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Keresőmarketing stratégiák
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Online marketing, webdesign, rich media 2018
Internet és kommunikáció
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Online marketing trendek, tippek, trükkök költséghatékonyan
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!

Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO

Az indulás SEO Ingyenes (?) > költséghatékony Eredményes: folyamatos és stabil oldallátogatás Jól konvertál Plusz hozzáadott érték Menstruációs, ovulációs naptár Terhességi naptár Releváns tartalmak

ON-SITE SEO Kulcsszó-keresés –> LONGTAIL kulcsszavak használata Tartalom optimalizálás –> tematikus rovatok létrehozása  kulcsszó sűrűség  kulcsszó minőség  kulcsszó használata Tartalom készítése  menstruáció gyakorisága  menstruáció hossza  menstruáció zavarai  stb..  Belső linkstratégia

Technológiai SEO, de csak érintőlegesen! Sebesség, sebesség, SEBESSÉG! URL stratégia -> stratégiai fókusz Alt attribútumok, meta kiegészítések  Képek, videók, linkek stb. elnevezése  Automatizált metaelemek helyett, manuális beállítás! Megszaporodott 404-es oldalak száma -> tisztítás! Duplikált tartalmak elkerülése Migráció -> csak okosan!

Amivel nem főztünk, pedig lehetett lett volna  Domain név  Fizetett hirdetések  Több tartalom, sokkal-sokkal több tartalom… Responsive oldal  MÉG TÖBB TARTALOM!

OFF-SITE SEO Minőségi (!) linképítés Releváns Ingyenes Linképítés megfontoltan Minőségi linket, de honnan? magánorvosoktól, kórházaktól, stb. fizetett és ingyenes sajtóközlemények megjelenéséből regionális weboldalakról saját blog vagy más blogger oldalaidról kiadott és megjelentetett esettanulmányokból

„Off-site SEO-nak tekinthető minden olyan marketing tevékenység, amelyet a közösségi oldalakon végzünk, s ami egyúttal fontos a keresőoptimalizálás szempontjából is.„ Social média, ami növeli a brand erősségét, látogatókat generál és ráerősíti a SEO eredményekre Fb, TW, Instagram, Google+, stb. Review-k, vélemények, visszajelzések, amelyeket érdemes gyűjteni saját oldalunkon is. Off-site SEO és a tartalommarketing

Tartalommarketing – a kezdetektől Cél: kismamák regisztráljanak az ingyenes terhességi naptárba Önálló rovat ->Terhesség Saját inventory keretére szöveges és képes hirdetések Minőségi tartalom: Google és felhasználóbarát Linkmarketing: belső és külső egyaránt Keresztmarketing Megosztások, like-ok, visszajelzések, értékelések kérése

SEO & tartalommarketing Cél: Fizetős e-book megrendelése > Férfi meddőségi program Önálló rovat Landing oldal -> Célcsoportokra létrehozva Csali: férfi meddőségi teszt – cím generálása Irányított tartalmak adott témához kapcsolódóan rövidített tartalmak, melyeket BP-nak írunk PR tartalmak interjúk a programban résztvevő orvosokkal Intim szótár - szóbejegyzés + támogatás videók Klasszikus banner és/vagy szöveg hirdetések: Célzottan: Férfi meddőség, meddőség, stb. – célzott reklámfelületeken Ovulációs naptárnál, peteérés értesítőben reklám Social megosztások: FB, Tw, LinkedIn, Google+, stb.

SEO & CM

Köszönöm a figyelmeteket!