Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Marketing Mészáros Judit Renczes Ágoston Adatbázis
Tevékenység alapú költségszámítás
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Primer és szekunder kutatás
Készítette: Unyatyinszki Csaba
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
1 Autocolor Kft. Gémosz Konferncia
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
Vállalatok pénzügyi folyamatai
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
DÖNTÉSELŐKÉSZÍTÉS, DÖNTÉS
A marketing piac tartalma
Ellenőrzés, visszacsatolás
Vállalatok pénzügyi folyamatai
Bauer András - Berács József:
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
Emberi erőforrás menedzsment Munkakörök elemzése, tervezése
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Minőség menedzsment 6.előadás
8. Az eladásösztönzés.
9. A személyes eladás (Personal Selling)
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Online értékesítési modellek
Miért szükséges? Önkormányzati feladatok irányításának alapköve Kinek és miért hasznos? Képviselőtestületek és bizottságai Polgármester Polgármesteri hivatal.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Kockázatkezelés. Nem tartják fontosnak, mert  „A kockázatelemzés időrabló és unalmas feladat”  Ezzel szemben –jó lenne, ha a „jövőbe láthatnánk” –rengeteg.
Outplacement, azaz „gondoskodó elbocsátás”
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Személyes eladás I. Értékesítésmenedzsment Előadó: Dr. Veres István 8.
A lényeges hibás állítás kockázatának azonosítása, és felmérése 315. témaszámú könyvvizsgálati standard A lényeges hibás állítás kockázatának azonosítása,
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
Kockázati értékelés kis szervezetekben Tar György Szeged, 2013.október
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
A pénzügyi kimutatások könyvvizsgálatának tervezése 300
Üzleti terv bemutatása
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A vásárlási döntés folyamata
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése

2 Személyes eladás jellemzői  Közvetlen „fizikai” kapcsolat a vevővel,  Non-verbális kommunikáció (mint támogató lehetőség!),  Azonnali kérdés, és- válasz,  Szubjektivitás, közvetlen befolyásolás jelentős,  Rugalmasan alakítható kommunikáció,  Szakértelem, és személyes adottságok az eladó részéről,  Nagyon hatékony (lehet),  Nagyon költséges,

3 Személyes eladás jellemzői Kockázati tényezők:  Kiemelt, folyamatos és magas szintű vezetői ellenőrzés (vezetői felelősség!)  Tanulás, mentorálás, betanulás,  Jelentős szubjektivitás,  Kiemelt szakértelem az eladó részéről,  Torzító hatások a személyes kontaktusból eredően,  Magas költség és magas kockázat (magas ügyfélelérési költség),  Folyamatos és aktuális képzések szükségessége,

Marketing stratégia és személyes eladás közötti kapcsolat A hirdetés viszonylag fontos A személyes eladás viszonylag fontos SokA vevők számaKevés AlacsonyA vevők információigényeMagas KicsiA vásárlás nagysága és fontosságaNagy AlacsonyEladás utáni szolgáltatás kívánt mértékeMagas AlacsonyTermék komplexitásának fokaMagas PullDisztribúciós stratégiaPush Előre megállapítottÁrpolitikaTárgyalásos TöbbPromócióra rendelkezésre álló erőforrásokKevesebb Cravens alapján

Eladási folyamat lépései 1.Ügyfelek azonosítása és minősítése, 2.Előkészület, felkészülés, 3.Nyitás, 4.Igényfeltárás, és igénykeltés, 5.Árubemutató, 6.Ajánlattétel, és indoklás, 7.Kifogáskezelés, 8.Vételi jel, 9.Zárás, 10.Vevőgondozás,

6 Eladási folyamat lépései (4.) Igényfeltárás,- és keltés: LOCATE-technika Listen: hallgatás, Observe: megfigyelés, Combine: kombinálás, Ask question: kérdés-feltevés, Talk to others: beszélgetés másokkal, Empathize: empátia,

Kiemelt részletek - LOCATE  Korábban gyűjtött információk szelektálása, és felhasználása,  Jó kérdés az igények feltárására!  Kérdezni, de nem tolakodni!  Igények szétválasztása: lényeges vevői igények – lényegtelen vevői igények,  Csak azokat a hasznokat, termék előnyöket kiemelni, melyeket a vevő ténylegesen igényel!  Háttér információk szerepe  Arányos kérdés- hallgatás – információ adás!