A Cseh Légitársaság bemutatása 2007 Október. © Czech Airlines2 Üdvözlünk minden kedves résztvevőt a fedélzeten. Kellemes Utazást kívánunk!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Automatikus szállítási hűségprogram
Advertisements

bemutatása július 23. Kiss József IT igazgató.
A települések kapcsolati tőkéjének egy típusa Testvértelepülések Készítette: Giczi Johanna Budapesti Corvinus Egyetem PhD hallgató A kutatást az OTKA
Magyar Export-Import Bank Rt.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
Informatikai megoldások egy kézből
CzechTrade víziója és küldetése
Diszkont légitársaságok - Robbanásszerű változások?
Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Az Erasmus-program A napjainkban legnépszerűbb ösztöndíjprogram bemutatása.
The International Air Transport Association
Törzsutas program.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
Miért EU? Kereskedés az európai értéktőzsdéken Készítette: Kostyál János.
A Malév a változó iparágban Előadás az Utazás és Turizmus Program IX. Országos konferenciájára 2005 december 5.
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Hotel Budapest, december 6.
A Debreceni Nemzetközi Repülőtér eredményei, távlati tervei.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Március 29.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A kulturális turizmus trendjei és a
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
A HITA nyomda- és csomagolóipari ágazati exportösztönzési tevékenysége.
Taxi arculatok Európai nagyvárosok. Szabályozás LONDON Guidelines for Advertising on licensed London Taxis and Signs on licensed London Private Hire Vehicles.
Az Európai Unió bővülése Vincze János, 12. osztály Fazekas Mihály Gimnázium Debrecen >
Hol ér véget a selyem út? A MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG IX. KÖZ- ÉS VÁNDORGYŰLÉSE Révkomárom, november 24–25. Selye János Egyetem.
Az EU és a civil szervezetek kapcsolata Lukács András Levegő Munkacsoport „Civil szervezetek feladatai és lehetőségei az EU-tagság kapcsán” Budapest, 2005.
Küldetésünk: Biztonság Stabilitás Hálózatfejlesztési igazgató Gaál László Sziklás Johanna Alapító, tulajdonos Jr. Gaál László Alapító, tulajdonos.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK KEDVES MAGYARORSZÁGI BARÁTAINKAT A P&P-KONFERENCIÁN.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
Rendhagyó utazási ajánlót kínálunk a kedves olvasónak, hiszen er ő sen kétséges, hogy mezei turistaként benne lehetünk abban az ötezerben, akit évente.
NAGYGÉPES ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK – REPÜLÉS Budapest, Háy György balesetvizsgáló.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.
Magyar-román gazdasági kapcsolatok Bogár Ferenc gazdasági tanácsos.
Az európai uniós fejlesztések szerepe a V4 országok közlekedési hálózatának vonatkozásában Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
A Budapest Airport talpra állása Kam Jandu, légiközlekedési igazgató.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Az autóbuszos turizmus támogatásának fontossága az EU tagállamaiban Stephen Smith Elnök Autóbuszos Turizmus Európai Szövetsége.
Növekedés a tőzsdével ELITE Program, együttműködésben a BÉT-tel
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Olaszországi üzleti környezet Spányik Péter - Milánói K.G.Sz.
MALÉV Számítástechnikai Osztály
ÚJ CARGO SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉG DEBRECENBEN !
dr. Jeney László egyetemi adjunktus
A nagyvárosok, mint az európai térszerkezet kitüntetett pontjai
Az európai nagyvárosok népesedés szerinti típusai
Topográfiai gyakorlatok Közép - Európa
Topográfiai gyakorlatok Európa
A városfejlődési szakaszok szerinti nagyvárostípusok Európában
33. EURÓPA FELOSZTÁSA.
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
Budapest, március 1. A jogi utaskísérő.
Előadás másolata:

A Cseh Légitársaság bemutatása 2007 Október

© Czech Airlines2 Üdvözlünk minden kedves résztvevőt a fedélzeten. Kellemes Utazást kívánunk!

© Czech Airlines3 Agenda A Cseh Nemzeti Légitársaság bemutatása Útvonalhálózat és irodák Szolgáltatások földön és levegőben Ruzyně Repülőtér Sky Team Szövetség Törzsutasprogram egyéni utasoknak Törzsutasprogram cégeknek Jetsters club a gyerekeknek Díjak

© Czech Airlines4 Czech Airlines – Egy kis történelem 1923  A cég megalapítása, az első járat Prága és Pozsony között 1929  IATA tagság kezdete – International Air Transport Association 1930  Első nemzetközi járat Prága és Zágráb illetve Prága Bukarest között 1936  A Prága Moszkva útvonal beindítása 1957  Az első jet üzemelése 1962  Az első tengeren túli járat indulása (Prága-Havana) 1970  A New York és Montreal járat indulása 1992  Részvénytársasággá alakulás Air France résztulajdonnal 1995  Új elnevezés: „Csehszlovák Légitársaságról“ „Cseh Légitársaság“-ra 1996  Stratégiai együttműködés a Continental Airlines-al 2000  Az utolsó szovjet gyártmányú repülőgép útja 2001  Sky Team szövetséghez való csatlakozás

© Czech Airlines5 Múlt és jelen Az első járat Budapestre augusztus 1-én indult 2007 nyári menetrendi időszakban heti 20 járatot üzemelünk Budapest és Prága között A Malévvel közös code-share járatok száma heti ban 45 ezer utast szállítottunk Budapest és Prága között, és 47 ezer utast a Prága Budapest útvonalon

© Czech Airlines6 Utasszám 5,5 millió utas 2006-ban Az újonnan csatlakozott EU- tagországok között első helyen az utasszám alapján 20% utasszám és 18% járatszám növekedés 2006-ban

© Czech Airlines7 Budapest – Prága menetrend JáratszámGéptípusNapIndulás-Érkezés OK4787*F OK787ATR OK OK OK791ATR OK4793*CRJ1234— OK4793*CRJ OK * Malév üzemelésű CSA járat

© Czech Airlines8 Prága – Budapest menetrend JáratszámGéptípusNapIndulás-Érkezés OK786ATR OK786ATR OK4786*F OK OK790ATR OK OK4792*CRJ OK4792*CRJ * Malév üzemelésű CSA járat

© Czech Airlines9 A flotta – 50 repülőgép, átlagos életkor: 5 év 4 Airbus A310 hosszú távú járatainkhoz Észak-Amerika és a Közel-Kelet irányába 10 Airbus A320/321 (köztük 3 új gép 2006-ban) rövid és középtávolságú üzemeléshez Európa és Észak Afrika városaiba 2 Airbus A319 rövid és középtávolságú üzemeléshez 22 Boeing B and 500 rövid és középtávú útvonalakra Európába és Észak Afrikába 12 ATR 72 and 42 rövid távú európai járatainkoz 12 Airbus A319 érkezése ben

© Czech Airlines10 Útvonalhálózat és irodák... és ezek a desztinációk ahová eljuthat velünk és ahol személyesen találkozhatunk....

© Czech Airlines11 Európai célállomásaink

© Czech Airlines12 CSA Útvonalhálózat – Európa Amszterdam | Athén | Barcelona | Bécs | Beirut | Belgrád | Berlin | Bologna | Bordeaux | Brno | Brüsszel | Bukarest | Budapest | Kairó | Köln | Koppenhága | Düsseldorf | Jekatyerinburg | Frankfurt | Hamburg | Hanover | Helsinki | Istanbul | Karlovy Vary | Kiev | Kassa | Krakkó | Kuwait | Larnaca | Ljubljana | London | Madrid | Manchester | Marseilles | Milánó | Minsk | Montreal | Moszkva | München | New York (JFK) | Odessa | Oslo | Ostrava | Párizs | Pozsony | Prága | Riga | Róma | Rostov | Samara | Skopje | Sliac | Szófia | Split | Szentpétervár | Stockholm | Stuttgart | Tallinn | Tel Aviv | Thessaloniki | Toronto | Velence | Vilnius | Varsó | Jerevan | Zágráb | Zilina | Zürich

© Czech Airlines13 Új image  Új logo és image a Czech Airlines irodákban és a fedélzeten  Cél: modern és dinamikus megjelenés  2007 szeptemberétől folyamatosan váltja fel a régi logot:

© Czech Airlines14 Szolgáltatásaink - Foglalás  Széles értékesítési hálózat – Czech Airlines irodák, utazási irodák és ügynökök  Call-center szolgáltatás a hét minden napján  Interneten keresztüli jegyértékesítés  On-line menetrend, indulási és érkezési információk Honlapunk:

© Czech Airlines15 Fedélzeti szolgáltatások – Túrista osztály  Széles italválaszték  Napszaknak megfelelő ételválaszték  Nemzeti és nemzetközi sajtó  Sky Shop  Cseh és külföldi termékek (duty free)  Hitelkártyás fizetés, rendelési lehetőség  Szórakoztató programok hosszútávú járatainkon  Minden járatunk nem dohányzó

© Czech Airlines16 Fedélzeti szolgáltatások – Business osztály  Kényelmesebb utazás  Kényelmes ülések  Nagyobb üléstávolság  Átlagon felüli szolgáltatások  Speciális menük  Nagyobb italválaszték  Porcelánban felszolgált ételek  Borlap hosszútávú járatainkon  Több szórakoztató program  Személyre szabott video program (A310 fedélzetén)  Szélesebb filmválaszték  Nagyobb újságválaszték

© Czech Airlines17 Földi szolgáltatások – Business osztály  Priority check-in  Ingyenes repülőtéri lounge  V.I.P. Crystal Lounge a Prágai repülőtéren  391 Sky Team lounge a világ repülőterein  Ingyenes szolgáltatások, frissítők  Business sarok (Internet, laptop csatlakozás, fénymásoló, nyomtató, faxhasználat)

© Czech Airlines18 Prága – Ruzyně repülőtér  Európa egyik legmodernebb repülőtere  Schengen és non-Schengen terminál  Csak 15 km-re Prága központjától  10 millió utas évente  Számtalan megközelítési lehetőség  Kimagasló szolgáltatások

© Czech Airlines19 Sky Team Szövetség  Légitársaságok nemzetközi szövetsége  Napi 15,207 járat – 684 destináció 133 országban  Call center szolgáltatások több mint 2100 Sky Team irodában  Közös törzsutasprogramok  Code-share (közös) járatok bizonyos útvonalakon  Repülőtéri várók üzleti utasoknak szerte a világon További információ:

© Czech Airlines20 Szolgáltatások - Törzsutasprogram FFP OK Plus Törzsutasprogram - Előnyök  A Cseh Légitársaság és a Sky Team szövetség járatain pontgyűjtési lehetőség  OK Plus Partner cégek szolgáltatásainak igénybevétele, pontgyűjtési lehetőség  A gyűjtött mérföldek felhasználhatók az OK Plus tag által, vagy átadhatók másnak  Ezüst és AranyOK Plus Kártya – még több átlagon felüli szolgáltatás

© Czech Airlines21 OK Plus Részvétel a Törzsutas programban –Ingyenes részvétel –Jelentkezés irásban, on-line és call centeren keresztül –2.000 miles extra bonus Szintek –OK Plus Member  OK Plus Silver  OK Plus Gold – 1 évre szóló kártya az elért szintnek megfelelően

© Czech Airlines22 OK Plus Pontgyűjtés –Nem elévülő pontok –Qualification Miles – SkyTeam tag légitársaságok járatain minimum miles –Reward Miles – 60 légitársasági és nem légitársasági partner Pont felhasználás –Bónusz jegy több mint 600 desztinációba, upgrade, lounge használat, túlsúly –Egyéb bónuszok – ingyenes autóbérlés, B737 szimulátor tanfolyam

© Czech Airlines23 Szolgáltatások – FFP OK Plus Silver Card OK Plus – Ezüstkártyás Törzsutasok  Kimagasló kedvezmények a CSA és a Sky Team járataira  Business Osztályra átkönyvelés lehetősége  Ingyenes túlsúly (max. 10 kg)  Crystal Lounge a Prágai repülőtéren  Sky Team tag légitársaságok extra szolgáltatásai  25 % bónusz gyűjtés  Prioritás várólista esetén  Prioritás a check-in, beszállítás, üléshely foglalás esetén További információ:

© Czech Airlines24 Szolgáltatások – FFP OK Plus Gold Card OK Plus – Aranykártyás Törzsutasok  Kimagasló kedvezmények a CSA és a Sky Team járataira  Business osztályra átkönyvelés lehetősége  Ingyenes túlsúly  Skyteam tag légitársaságok extra szolgáltatásai  50 % bónusz gyűjtés  Több mint 390 Sky Team lounge látogatható  (utastárs is)  Garantált foglalás  Prioritás a poggyászkiadás esetén További információ:

© Czech Airlines25 Törzsutasprogram - Cégeknek OK Plus Corporate Frequent Buyer Program Előnyök  Költségcsökkentés – a gyűjtött pontok beválthatók bónusz jegyekre hivatalos utazásokhoz, de üzletfeleknek is adhatók  Ingyenes tagság  Alkalmazottak ösztönzése – a bónusz jegy jutalomként is adható

© Czech Airlines26 Törzsutasprogram - Cégeknek –OK Plus Corporate and OK Plus – tökéletes kombináció tagság a vállalati és törzsutasprogramban – pontok és mérföldek gyűjtése mindkét számlára ugyanazért az utazásért –On-line regisztráció, számlakivonat, helyfoglalás és jegyvásárlás az Interneten keresztül –Egyénre szabott szerződések, egyedi árak –Kedvezményes utazási lehetőség További információ

© Czech Airlines27 Jetsters Club - Gyermekeknek –Hűségprogram legfiatalabb utasaink részére –2 és 15 éves gyermekeknek –Cél: kötődés kialakítása, hiszen ők a jövő üzleti utazói –Jetsters útlevél és matricagyűjtés az ajándékokhoz és rangfokozatokhoz –Látogatás a CSA oktatási központjában –Részvétel a törzsutasprogramban, pontgyűjtési lehetőség További információ

© Czech Airlines28 Czech Airlines - Díjak  A Legjobb Légitársaság Kelet Európában (idegenforgalmi szakemberek és a TTG magazin olvasói körében  A Legjobb Légitársaság Közép- és Kelet Európában ( az OAG olvasói körében) 2004, 2005, 2006 és 2007  A Legjobb Kelet Európai székhelyű légitársaság (Global Traveler olvasói körében, amely egy amerikai kereskedelmi kiadvány)

© Czech Airlines29 Czech Airlines - Budapest Elérhetőségek: –Ms. Hana Šmejkalová – Magyarországi Igazgató –Ms. Rétfalvi Rita – Értékesítési vezető –CSA városi iroda Budapest, Vörösmarty tér 2.  (36/1) , , Fax: (36/1) –CSA repülőtéri iroda Ferihegy Airport Terminal 2/A  36/

Köszönöm a figyelmet!