Készítette: Petrinovics Petra. Agenda 1. Barcs, a Dráva f ő városa 2. Duna-Dráva Nemzeti Park 3. Finanszírozás 4. Marketing 5. Javaslatok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Ferenc tápcsatorna revitalizációja
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
N A GY K A N I ZS A az ezredforduló városa. ALPOK-ADRIA MUNKAKÖZÖSSÉG DRÁVA-MURA EUROKISRÉGIÓ NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ DÉL-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ NAGYKANIZSAI.
Új Magyarország Vidékfejlesztési Program I. tengely: A minőség és a hozzáadott érték növelése a mező- és erdőgazdaságban, valamint az élelmiszer-feldolgozásban.
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
MARKETING.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Az állatmenhely népszerűsítése
A média funkciói.
KIVÁLTÁS KONFERENCIA BUDAPEST NOVEMBER 29.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Természetvédelmi logók
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
Szekszárd Megyei Jogú Város településfejlesztési koncepciójának és integrált városfejlesztési stratégiájának aktualizálása Partnerségi egyeztetés.
GYULA, 2007 GYULAI TERMÁL PARK. 4.2.VIS VITALIS EGÉSZSÉGKÖZPONT ÉS VILÁGFÜRDŐ 4.3.MOZGÁSSZERVI REHABILITÁCIÓS EGÉSZSÉGKÖZPONT 4.4.SZÁLLODA ÉS KONFERENCIA.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Koppenhága.
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat:Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér PetraPintér Petra Albrecht ArmandAlbrecht.
HAT – Oktatáspolitikai kerekasztal március 8. Feladat- és felelősségmegosztás a közoktatásban.
Gyógy-és wellness turizmus a Dél-dunántúli régióban
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
Az animáció Kurzusvezető: Készítette: Dr. Tóth András Palla Melinda
Ugrás az első oldalra A jövőképtől a megvalósításig Városfejlesztés irányai, feladatok ban Dr. Szaló Péter szakállamtitkár A jövőképtől a megvalósításig.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Magyarországi diákok az erdélyi felsőoktatásban Készítette:Szilágy Enikő.
Pécs turisztikai marketingje 2356/4
Készítette: Horváth Mónika
Határon átnyúló vállalkozásfejlesztési kapcsolatok.
1 Horvát-Magyar együttm ű ködések a vidékfejlesztésben Beremend, november 23.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
LEADER Közösségek határon átnyuló együttműködésének lehetőségei. Mártha Tibor április 24.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
Az Állami Számvevőszék szerepe a környezetre káros támogatások ellenőrzésében Dr. Báger Gusztáv egyetemi tanár, főigazgató Állami Számvevőszék Fejlesztési.
EQF TEAM „WORKSHOP” SC MEETING. EQF Minden partner bemutatta a saját képzési rendszerét Megegyezés: EQF csapatvezetők tartják ezek után a kapcsolatot.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Intelligens közlekedési rendszerek az ÁAK zrt. hálózatán Jákli Zoltán hálózatkezelési igazgató 37. Útügyi Napok, Sopron, szeptember 9-10.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Balaton régió turizmusában
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Az idegenforgalom lehetőségei a határmenti régióban Dobis Ildikó, Győr,
DDTG NKft. bemutatkozás
A mi Velencénk: a turisztikai tér és miliő összefüggésrendszerének változásai a „Velencei tó kapujában” Wirth Gábor Doktorandusz SZIE Enyedi György RTDI,
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Sétahajózás a Dráván A Dráva, Magyarország egyik legvadregényesebb és legtisztább vizű folyója. Néha olyan érzése támad az utazónak, hogy egy dzsungelfolyón.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Debrecen, Magyarország
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
SZOCIÁLIS HÁLÓ SIÓFOKON Szociális gazdaság Készítette: Potocskáné Kőrösi Anita Siófok Város alpolgármestere december 4.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
az Akasztói Szikiponty
Idősek az idősekért Győrben
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Hajdan a Titanic volt a világ legnagyobb személyszállító hajója
Adam Jankovits │ SEO/SEM Specialist │ │ adam
a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
TOP „KÖZÖS TÖBBSZÖRÖS” A Barcsi közösségfejlesztési stratégia megvalósításának főbb szabályai BARCS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA.
Közösségi Szinten Irányított Városi Helyi Fejlesztések (CLLD )
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Gyárlátogatás az Audi Hungariánál május 29.
Előadás másolata:

Készítette: Petrinovics Petra

Agenda 1. Barcs, a Dráva f ő városa 2. Duna-Dráva Nemzeti Park 3. Finanszírozás 4. Marketing 5. Javaslatok

1. Barcs, a Dráva f ő városa Turisztikai lehet ő ségek: Drávai szabadstrand Vizisportok Sétahajózás Barcsi Gyógyfürd ő és Rekreációs Központ

2. Duna-Dráva Nemzeti Park

3. Finanszírozás Piaci szektor saját t ő kehitelpályázatok Önkormányzat pályázatok(öner ő ) kedvezmények

4. Marketing Barcs Média  Dráva Hullám rádió  Híd TV  Weblap  Közösségi oldalak

5. Javaslatok Szálláshelyek Programok Autópálya

Köszönöm a figyelmet!