Dungeons & Dragons, 4. kiadás Példaharc. Mi történt eddig? Példa kalandor-csapatunk emberáldozó kultusz szentélyére csap le. A csapat vezetője Ishkar.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
15. SZABÁLY – A B erugás. 15. SZABÁLY – A BE RUG ÁS A be rug ás a játék újrakezdésének egyik módja. Be rug ást kell ítélni annak a csapatnak a javára,
Advertisements

Les – a gyakorlatban február 25. Nyíregyháza.
A Föld helye a Világegyetemben. A Naprendszer
A tehetetlenség törvénye
Büntetőrúgás. Büntetőrúgás jár az ellen a csapat ellen, amely elköveti a közvetlen szabadrúgást maga után vonó tíz szabálytalanság valamelyikét a saját.
A Barátság.
2012.FEBRUÁR 20-MÁRCIUS 13. Deák Ferenc Általános Iskola, Iregszemcse felső tagozat.
Minden csapatjátékban, a legfontosabb része a játéknak a VÉDEKEZÉS.
A Királyok Királyának élete. Sok - sok évvel ezelőtt élt egy király. Nem volt egy átlagos király. Más volt, mint a többiek. Miért? A legtöbb király palotában.
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked 2005 február.
A mi Szigetünk!!! Egy hely, mely általunk, de Érted van!
(Klikkelj nyugodtan tetszés szerint)
Itt csak és kizárólag profi, sokat edzett és gyakorolt mozdulatok jelennek, meg melyeket kíváló harcosaink mutatnak be. Ezeket a mozdulatokat csak sok-sok.
Lövöldözős játék Készítette: Nemes Ádám. A játék felülete.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
Nyilvánvaló gólhelyzetek, szimulálások, büntetőrúgások
Barcs Nyári Tábor Somogy megye. KÖVETKEZETES ÍTÉLETEK A FIZIKAI KIHÍVÁSOK ESETÉN Nyilvánvaló gólhelyzet Büntetőterületen belüli lökések-
A les Edzőtábor j úli u s Egy játékos leshelyzetben van ha: közelebb van az ellenfél kapuvonalához, mint a labda és az utolsó előtti ellenfél.
15. SZABÁLY – A BEDOBÁS. A bedobás a játék újrakezdésének egyik módja. Bedobást kell ítélni annak a csapatnak a javára, amelyiknek ellenfele utoljára.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
Büntetőrúgás. Büntetőrúgás jár az ellen a csapat ellen, amely elköveti a közvetlen szabadrúgást maga után vonó tíz szabálytalanság valamelyikét a saját.
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
1.feladat. Egy nyugalomban lévő m=3 kg tömegű, r=20 cm sugarú gömböt a súlypontjában (középpontjában) I=0,1 kgm/s impulzus éri t=0,1 ms idő alatt. Az.
Érdemes végignézned e képsort!
Néha nem találod a helyedet?
Odüsszeusz az alvilágban
Harc és költészet: a lovagok
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellett szeretnénk tudni.
A forrás. A forráspont Var. Bod varu.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked
HELTAI JENŐ: SZABADSÁG.
Advent alatt ti földön élő emberek Kongassátok az elhallgatott szíveket, Legyen csengés-bongás a föld terén át, Úgy várjátok az örök Isten szent Fiát!
Hálát adok Neked mennyei Atyám,
Az Isten országában Annyi-annyi hely van, Mind befér, kit fed a vér. Én is bent vagyok már Krisztus vére árán, Elkísér utamon a fény. Az Isten országában.
ISTEN IGÉJE MONDJA: „…a négy élőlény és a huszonnégy vén leborult a Bárány előtt … és új éneket énekeltek ekképpen: "Méltó vagy arra, hogy átvedd a könyvet,
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. A kezdőrúgás meghatározása A kezdőrúgás a játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. a mérkőzés elején.
15. SZABÁLY – A BEDOBÁS.
1. osztályos példa Bubernik Eszter
SZÍNPADI JÁTÉK – A LEGENDA Szép Dochia története “PETRU MUSAT” ISKOLA, SIRET, ROMANIA.
Horoszkóp teszt!.
És küldöttje Nex.  Ez Nex  Minden harci stílust használ(melee,ranged, magic) Szint:1001 Élet:30000 Max. hit: 800 Besorolás:Legendésan erős.
JÓ REGGELT !.
10. szabály – A gól. Gólszerzés Gólt kell ítélni, amikor a labda teljes terjedelmével áthalad a kapuvonalon a kapufák között és a keresztléc alatt, feltéve,
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
12. szabály: Szabálytalanságok és sportszerűtlenségek (2. rész) Alapfokú játékvezetői tanfolyam 2015.
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal, kezed műve a hajnali harmatcsepp és a Nap. Add, hogy egész nap jókedvű és tiszta legyek: a Világosság.
Kain és Ábel Török Alex.
Készítette: Kovács Dávid és Madarász Krisztián
Bibliaolvasás: "Íme az ember olyanná lett, mint miközülünk egy: tudja, mi a jó, és mi a rossz. Most azért, hogy ne nyújthassa ki kezét, és ne szakíthasson.
Átmegyek öt percre a szomszédba, keverd meg félóránként a levest...
Ott függ a néma bárány: A vére földre hull, Míg dúl körül az ármány, S a tömeg zúg vadul. Szent arcát ütleg éri, és hull reá a vád, S ő szelíd hangon.
Miért kell jól viselkedni a földön? Hogy a paradicsomba kapjunk jegyet. Másképp a pokol vár!!! De a valóságban a paradicsom és a pokol ugyanaz csak kis.
TANÉVNYITÓ ISTENTISZTELET Jöjj, égi szent láng, Szentlélek Isten, Hű támasz minden ínségben, Kit trónusáról jó Atyánk És Jézus Krisztus küld.
Fényforrások Azokat a testeket, melyek fényt bocsátanak ki, fényforrásoknak nevezzük. A legjelentősebb fényforrásunk a Nap. Más fényforrások: zseblámpa,
Krisztus feltámadt – valóban feltámadt !. Valami véget ér, kezdődik más talán. Látod, megyünk az élet sivatagán. Gyere, mert lépni muszáj! Refr: Szinte.
Alkonyat Budapest felett. Az Embermentés és ellenállás hiteles története Kovacs gellért.
Függvénykapcsolatok szerepe a feladatmegoldások során Radnóti Katalin ELTE TTK.
Caracalla udvarában Kalandjáték 8.
Krisztus feltámadt – valóban feltámadt !
Termikus kölcsönhatás
KÖVETKEZETES ÍTÉLETEK A FIZIKAI KIHÍVÁSOK ESETÉN
NAGYVÁRAD.
36.
A Föld kora.
Készítette: Bocsák Tamás
Csendes csodák Reményik Sándor:.
a hét verse Lady Macbeth halála moses franciska ajánlja 11.B
Előadás másolata:

Dungeons & Dragons, 4. kiadás Példaharc

Mi történt eddig? Példa kalandor-csapatunk emberáldozó kultusz szentélyére csap le. A csapat vezetője Ishkar du Rajiwi, a vakmerő sárkányszülött. Legjobb barátja Setétűző Luminor, a saját belső démonaival is küszködő minotaurusz lovag. Szintén régóta Ishkarral tart Gruuk, a vad félork barbár; és féltett fogadott testvére, Néma, a zord kolostorban nevelkedett félszerzet szerzetes. Yeff Arkantor, a tudálékos, viszont idézésekben járatos varázsló tanácsai és varázsigéi egyaránt gyakran bizonyulnak életmentőnek.

Mi történt eddig? A felszíni őrséget legyűrve a társaság a pokol- szentély alatt elterülő titkos csarnokba jutott, ahol fagyos fogadtatás várt rájuk. Mostanra a küzdelem a terem őreivel javában zajlik...

Ördögi tieflingek pokoltűz- csóvákkal támadják hőseinket. Egyikük hatalmas ördögalakot formázó szobor mögött keresett fedezéket. A másikat éppen felöklelte és a földre döntötte Luminor. Fagyos dérfarkasok falkája is rárontott a társaságra. Luminor és az egyik farkas „kivérzett”, azaz súlyos sebesült: maximális életerő pontjainak legalább felét elvesztette már. Az őrzők jól érzékelhetően a jeges verem-csapdák felé próbálják terelgetni a támadókat. Ishkart a földhöz fagyasztotta a farkasok jeges lehelete. Lássuk tehát, hogy boldogulnak hőseink a harcban…

Roham. : roham = 34. Luminor VF: 26. Talált! Sebzés. :2 + 2 ÉP + :1 fagysebzés=5 ÉP Luminor azonban az imént, készülve a farkasok támadására, Pelorhoz imádkozva a Fegyelem Pajzsát használta: emberfeletti tűrőképességgel viseli el egy ideig a sérüléseket. Sebzés: 5ÉP - sebzés ellenállás: 5 = 0. Roham. : roham = 31. Luminor VF: 26. Talált! Sebzés. :4 + 2 ÉP + :6 fagysebzés=12 ÉP 12ÉP - sebzés ellenállás: 5 = 7 ÉP. Luminor eddigi sérülése 49 ÉP, + 7 = 56 ÉP. A jeges farkasok dühödten rontanak Luminorra, aki az imént kitört közülük.

Harapás. :20. Gruuk ellen Túlütés! Gruuk mágikus vértje Megtorló Vért, képes megsebezni a félork támadóját. A jégfarkas oldalán seb nyílik és patakzani kezd a vére: folyamatos (körönkénti) 5 sebzést szenved el. Sebzés. :8 (max) + 2 ÉP + :6 (max) fagysebzés=16 ÉP Gruuk eddigi sérülése 0, + 16 = 16 ÉP.

Harapás. : = 27. Gruuk VF: 22. Talált! Sebzés. :6 + 2 ÉP + :5 fagysebzés=13 ÉP Gruuk eddigi sérülése 16, + 13 = 29 ÉP.

A farkasokból áradó dermesztő hideg köre végéig lelassítja Gruukot. Sebessége 2-re csökken. Gruuk Előrenyomuló Támadást indít a vérző farkas ellen. Támadás előtt elléphet két mezőt, akár ellenfelek területén át is. Előrenyomuló Támadás. : = 27. Fagyfarkas VF: 24. Talált! Sebzés. : ÉP + :3 dühöngés =18 ÉP. A fagyfarkas kivérzett lett. (Sebei elérték maximális Életerő Pontjainak felét).

Gruuk egyre vadabbul harcol. Baltáját újabb csapásra emeli. (Akció Pontot költ el: újabb általános cselekedetet végezhet körében). Ishkar merész hadúrként kockázatos Brillírozó Támadásra bíztatja Gruukot: ha az extra támadása talál, újabb ingyen támadást végezhet. (Ha nem, ellenfelei harci előnyt szereznek az ügyetlen barbár ellen). Pusztító Csapás. : = 16. Fagyfarkas VF: 24. Nem találna. Gruuk Harci Szellem képességét használja: új lendületet vesz, újradobja az elhibázott támadást. Pusztító Támadás. : = 24. Fagyfarkas VF: 24. Talált! Sebzés. : :4 + 4 (vérvadász düh: kivérzettek ellen) =26 ÉP. Brillírozó támadásának hála még egy csapást mérhet a farkasra. Erőből támadást választ: -2 támadás, +3 sebzés. Alaptámadás. : (erőből) + 1 (brillírozás) = 23. Fagyfarkas VF: 24. Nem talált.

Yeff mozgási cselekedetként Luminor felé siet segíteni. Perzselő Lobbanást: apró tűzlabdát hajít a két fagyfarkas felé. Perzselő Lobbanás: területre ható, 1 mező sugarú kitörés, maximum 10 mezőnyi távolságra. A kitörés területén minden lényre hat. Perzselő Lobbanás. : = 25. Fagyfarkas reflex: 17. Talált! Perzselő Lobbanás. : = 21. Fagyfarkas reflex: 17. Talált! Sebzés. :3 + 8 = 11 ÉP tűzsebzés mindkét fagyfarkasnak.

A tiefling mozgás cselekedetként feltápászkodik a földről.

Pokoltűz. Távolsági támadás 10 mezőig. : = 24. Luminor reflex: 19. Talált! Elmozdítja Luminort 1 mezővel. Sebzés. :4 + 6 = 10 ÉP tűzsebzés. 10 sebzés – 5 ellenállás = 5 ÉP sebzés. Folyamatos 5 tűzsebzés.

Pokoltűz. Távolsági támadás 10 mezőig. : = 17. Luminor reflex: 19. Nem talált.

A farkasból áradó dermesztő hideg köre végéig lelassítja Némát. Sebessége 2-re csökken.

Szerzetes Pusztakezes Ütés. : = 33. Fagyfarkas VF: 24. Talált! Találat miatt: Központos Sorozás (6 sebzés egy szomszédos ellenfélre). Sebzés. : (sorozás) = 18 ÉP. A fagykutya elpusztul. Néma mozgás cselekedetként fut (+2 sebesség). Lassúság: 2 mozás, +2 futás = 4 mozgás. A futás miatt következő köréig harci előny (+2 támadás) jár Néma ellen.

Ishkar hadúrként akkor a leghatékonyabb közelharcban, ha közeli társaival összhangban támadhat. Mivel éppen egyedül néz szemközt a farkassal, kivárja a megfelelőbb pillanatot. Csak odakiállt a fél-orknak: „Gruuk! Mellém!” Luminor lángol a pokoltűz támadástól, de Pelor segítségével tűri a lángokat. 5 folyamatos tűzsebzés – 5 ellenállás = 0. Szeretne egy kis időt nyerni a rengeteg támadó elől. Leszorítás támadással próbálja legalább az egyik farkast feltartani egy kis időre. Leszorítás. : = 18. Fagykutya VF: 24. Nem talált. A farkasokból áradó dermesztő hideg köre végéig lelassítja Luminort. Sebessége 2-re csökken.

Kihasználva az alkalmat, hogy Luminor a társára figyel csak, a másik farkas jeges tüskét szúr a minotauruszba. Folyamatos 5 fagysebzés.

Luminor mozgás cselekedetként ellép 1 mezőnyit. Egyszerű cselekedetként kézrátétellel gyógyít saját magán: elkölthet egy öngyógyítást. Eddigi sérülése: 61 ÉP, -20 gyógyulás = 41 ÉP. Még mindig kivérzett. Köre végén a folyamatos sebződések ellen mentődobásokat dob. Tűz: : 9, a folyamatos tűzsebzés folytatódik. Jég: : 20, a fagysebzés elmúlik.

Luminor köre végén elmúlik a Fegyelem Pajzsa. Véget ér a seb-ellenállás.

…és a csata dúl tovább.