Mennyit ér az adatbázisod?
Amennyit kihozol belőle…
NESCAFÉ Dolce Gusto
Miről lesz szó?
Több éve működő, szisztematikus kommunikációs program regisztrált vásárlókkal és érdeklődőkkel Az átlag 2-szeresét fogyasztó résztvevők
Miről lesz szó? Csökkenő büdzsé…
Miről lesz szó? Webshop forgalom 480%-os növekedése
Honnan indultunk?
Alapvetően retail márka
Honnan indultunk? 4 éve működő „soft-sell” loyalty program
Honnan indultunk? 100e feletti regisztrált érdeklődő / gép tulajdonos
Honnan indultunk? Központi webshop – erős korlátokkal
Mi volt a fordulópont?
Az inflexiós pont Saját webshop Fókusz
Merre indultunk?
Merrre indultunk? Személyre szabott, releváns kommunikáció 1.A webshopba irányítani azt, aki még nem vásárolt 2.Rendszeresen visszahozni azt, aki már vásárolt 3.Növelni a kosárértéket
Személyre szabott 1.Ügyfél profil / preferenciák 2.Korábbi vásárlás – mikor, mit vett 3.Életciklus – hol tart
Személyre szabott 1.Ügyfél profil / preferenciák szegmens 2.Korábbi vásárlás – mikor, mit vett szegmens 3.Életciklus – hol tart 4-6 szegmens
Személyre szabott 1.Ügyfél profil / preferenciák szegmens 2.Korábbi vásárlás – mikor, mit vett szegmens 3.Életciklus – hol tart 4-6 szegmens ?!
Személyre szabott R.I.P. szegmentáció
Hogyan tovább?
És ami utána következik kommunikáció Ügyfél profil alapú perszonalizáció
Hogyan? Egyensúly akció / engedmény vs. ajánlás / brand tartalom
Mivel? You need a BRAIN!
BRAIN Adatbázis kezelés Vásárlói profilok kezelése Kampány tervezés és management Eredmények mérése / dashboard
Eredmények Webshop forgalom: +480% Kosárérték: +106% Vásárlási gyakoriság: +20%
Tapasztalatok Bele kell állni – a valóság a legjobb pilot Nem csak akciókról szól az élet – lehetünk „love brand” Az ajánlások működnek
Merre tovább? Platformok integrálása - / FB / webshop Mobil loyalty
Hozzuk a számokat!