Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
1. Üzletvezetéssel kapcsolatban merül fel valami? Itt biztos rátalál: Office.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Privatizáció, foglalkoztatás és bérek Hozzászólás John Earle és Telegdy Álmos tanulmányához Antal Gábor MTA KRTK Közgazdaságtudományi Intézet Szirák 2012.
Érvelés, tárgyalás, meggyőzés
Szintaktikai elemzés február 23..
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Digitális közszolgálat és a gyerekek és fiatalok nethasználata Hammer Ferenc ELTE Média és Kommunikáció Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Miért nem működik még az okostévé modell?

Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Tanuljunk az IKIR-ből! Eredmények, tapasztalatok, lehetőségek
Üzleti mobilfejlesztés és integráció Magic konferencia 2012.
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Adatbányászati módszerek a weblogfájlok elemzésében
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
1 A duális képzés illesztése a vállalat tudásmenedzsment rendszerébe Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
Lajos Nikoletta - Project manager Fürjes Ádám - Webshop manager.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
Pogány András stratégiai igazgató
Haszon rendezvények médiaajánlat
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Az SZMBK Modell alkalmazása az intézmény minőségirányítási rendszerek fejlesztésében 13. előadás 1.
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Az online marketing legújabb generációja
A vásárlási döntés folyamata
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Online vásárlás.
Adatvezérelt employer branding
Előadás másolata:

Mennyit ér az adatbázisod?

Amennyit kihozol belőle…

NESCAFÉ Dolce Gusto

Miről lesz szó?

Több éve működő, szisztematikus kommunikációs program regisztrált vásárlókkal és érdeklődőkkel Az átlag 2-szeresét fogyasztó résztvevők

Miről lesz szó? Csökkenő büdzsé…

Miről lesz szó? Webshop forgalom 480%-os növekedése

Honnan indultunk?

Alapvetően retail márka

Honnan indultunk? 4 éve működő „soft-sell” loyalty program

Honnan indultunk? 100e feletti regisztrált érdeklődő / gép tulajdonos

Honnan indultunk? Központi webshop – erős korlátokkal

Mi volt a fordulópont?

Az inflexiós pont Saját webshop Fókusz

Merre indultunk?

Merrre indultunk? Személyre szabott, releváns kommunikáció 1.A webshopba irányítani azt, aki még nem vásárolt 2.Rendszeresen visszahozni azt, aki már vásárolt 3.Növelni a kosárértéket

Személyre szabott 1.Ügyfél profil / preferenciák 2.Korábbi vásárlás – mikor, mit vett 3.Életciklus – hol tart

Személyre szabott 1.Ügyfél profil / preferenciák szegmens 2.Korábbi vásárlás – mikor, mit vett szegmens 3.Életciklus – hol tart 4-6 szegmens

Személyre szabott 1.Ügyfél profil / preferenciák szegmens 2.Korábbi vásárlás – mikor, mit vett szegmens 3.Életciklus – hol tart 4-6 szegmens ?!

Személyre szabott R.I.P. szegmentáció

Hogyan tovább?

És ami utána következik kommunikáció Ügyfél profil alapú perszonalizáció

Hogyan? Egyensúly akció / engedmény vs. ajánlás / brand tartalom

Mivel? You need a BRAIN!

BRAIN Adatbázis kezelés Vásárlói profilok kezelése Kampány tervezés és management Eredmények mérése / dashboard

Eredmények Webshop forgalom: +480% Kosárérték: +106% Vásárlási gyakoriság: +20%

Tapasztalatok Bele kell állni – a valóság a legjobb pilot Nem csak akciókról szól az élet – lehetünk „love brand” Az ajánlások működnek

Merre tovább? Platformok integrálása - / FB / webshop Mobil loyalty

Hozzuk a számokat!