CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

Magyar Tehetséggondozó Társaság
Nemzeti Tehetség Program Alapelvei
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
A Körös-vidéki Tehetségsegítő Tanács mint mentor tehetségsegítő tanács, mint mentor Mentorok: Dégenhardtné Szántó Ágota, Kőrösi Tibor Budapest, november.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
Differenciált oktatás, felzárkóztatás, tehetséggondozás
Tehetségpont létrehozása
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Gábor Dénes Tehetségpont
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Tehetségsegítés Nemzeti Programjának megvalósításához?
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
Prof. Csermely Péter a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács elnöke Esély a tehetségeseknek
Mi leszek, ha nagy leszek?
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Előzmények: 2006-ban megalakult a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége és a 1043/2006.(IV.19.) kormányhatározattal támogatott Nemzeti Tehetségsegítő.
Tehetségpontok hálózatának kiépítése
A TEHETSÉGSEGÍTŐ TANÁCSOK FELADATAI, LEHETŐSÉGEI
A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács szerepe Projektnyitó konferencia TÁMOP-3.4.4/B-08/ Miskolc,
 Alakuló ülés időpontja: február 16.  Dokumentumok benyújtása: március 03.  Bejegyzés: április 28.  Nyilvántartási szám: TT 700.
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
 Tehetségsegítő Tanács:  A Tehetségsegítő Tanács helyi vagy térségi kezdeményezésre létrejött szerveződés, amely a tehetségek felkutatását, fejlesztését.
EGYHÁZI ISKOLÁK TEHETSÉGSEGÍTŐ TANÁCSA
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
A tehetségfejlesztés mint a stratégia része
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TEHETSÉGPONTOK HÁLÓZATA SZÉKELYFÖLDÖN Székelyföldi Tehetségnap Szeptember 27., Marosvásárhely 1.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
Tehetséggondozás az iskolán kívüli szervezetek körében egy kutatás tükrében, június 22. Bodó Márton – Földvári Mónika.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Családoknak szóló, helyi szemléletformáló programok támogatása „Tehetséges vagyok a családom támogat” NTP-CSSZP-M –
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Prof. Csermely Péter a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács elnöke
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A tehetséggondozás helyzete a nagykanizsai térségben
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

CURIE TEHETSÉGPONT

A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja a Tehetségpontok megalapítását.

A tehetségpontok elsődleges funkciója a tanácsadás, a pályaorientáció, a lehetőségek, az információk személyre szabott megmutatása a tehetséges fiataloknak. a szolgáltatásait összegyűjteni és tematizálva felajánlani az ország és a határon túli térség minden tehetséggondozással foglalkozó szervezetének.

A Tehetségpontok abban segítenek, hogy az érdeklődő fiatalok kapjanak hatékony segítséget tehetségük felismeréséhez és kibontakoztatásához, minél teljesebb és minél személyesebb információhoz jussanak a különböző tehetséggondozó lehetőségekről;

A Tehetségpontok abban segítenek, hogy az intézményi, helyi, térségi és regionális tehetséggondozó kezdeményezések minél intenzívebb kapcsolatrendszert tudjanak kiépíteni egymással, a tehetséges fiatalokkal, a tehetséges fiatalok környezetével (szüleivel, tanáraival, stb.), a tehetséggondozásban jártas szakemberekkel, és a tehetséggondozást segítő önkormányzati, egyházi, civil szervezetekkel, vállalkozásokkal és magánszemélyekkel

A Tehetségpontok abban segítenek, hogy a tehetséggondozó kezdeményezések minél több emberi és anyagi erőforrást tudjanak bevonni a tehetségsegítés folyamatába.

A CURIE Tehetségpont tevékenységei Kapcsolat építés Információ átadás Szolgáltatás ok

Hálózat kiépítése tehetségpontokkal Kapcsolatfelvétel a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Pedagógiai Intézettel Tehetséggondozó műhelyekkel kapcsolatfelvétel Együttműködés iskolákkal

Információs központ kialakítása Tehetséggondozó programok értékelése Adatbázisok kialakítása

Pszichológiai tanácsadás Szakmai konferencia szervezése Probléma és esetmeg- beszélés Fejlesztő programok indítása Szülőklub elindítása Kiadvány készítése

Önköltséges kiscsoportos fejlesztő programjaink Óvodai csoport: Játékos formában matematikai képességek fejlesztése majd az eredmények mérése. Általános iskolai csoportnak személyiségfejlesztő tréning: Középiskolai előkészítő kommunikációs tréning: Érettségire előkészítő kommunikációs tréning:

Tehetséggondozó műhelyeink Természettudományos szemléletmód és kreativitás fejlesztése műhelymunka keretében Logikus gondolkodásra nevelés magyar nyelvi műhelymunka keretében