PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Országos könyvtári fejlesztések a tanulás támogatására
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Miről beszélnek annyit…?!
MEGHÍVÁS TÁRGYALÁS. MEGHÍVÁS 1. lépés Az üzenet: Szia! A segítségedet szeretném kérni! Beszélhetünk valamikor? Köszönettel: Sanyi Igen! Ez a számom: +36.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Intranet portál bemutató
Első találkozás Hogy kezdődött el? T-Com hírlevél Online regisztráció: Támogatási szerződés/igazolás aláírása Első weblap.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Windows SharePoint Services 3.0
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Kommunikáció- nyilvánosság- részvétel
A magazin klán oldala Készítette: Papp Vilmos
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
13.a CAD-CAM informatikus
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Házatok: egymással összekötött számítógépek. Ahhoz, hogy gépünket a hálózatra kapcsoljuk szükségünk van hálózati kártyára, és kábelre.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
Közösségi portálok használata
A közösség ereje. Mi az e-demokrácia gép? Hogyan működik a gép? Mire szeretnénk használni ezt a gépet? Mi a 42? Kikből áll a 42? Mit szeretne a 42? Miről.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
Felsőoktatás és a közösségi hálózatok
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Gyakorlat. postafiók készítése: 1. Nyissuk meg a oldalt! 2. Válasszuk a Fiók létrehozása gombot! 3. Töltsük ki az űrlapot! 4. A nyitólap.
A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra Pénzügyi kommunikációs konferencia Dr. Hegyi Gábor, ügyvezető igazgató, Capital Communications 2009.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Új tendenciák a történelem-tanításban
Szövegszerkesztési alapfogalmak
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Új felületek az Origo-n
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Előadás másolata:

PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül

MINDENKI MINDENKIVEL…

ELTÉRŐ KINTI ÉS BENTI VILÁG…

MÁR CSAK ILLÚZIÓ AZ ÜZENETEK KONTROLLJA

VALAMI MEGVÁLTOZOTT…

ENGEDJÜK BE ŐKET?

NÉZZÜK A LÉNYEGET!

ALAPVETŐ ESZKÖZTÁR üzenetek események dokumentumok fájlok - megosztás könyvjelző fotó videó interaktív komment „lájk” megosztás követés kiemelés

SOCIAL INTRANET – CSAK A RÉSZLETEK KÜLÖNBÖZNEK

ISMERŐS ESZKÖZÖK - EGYETLEN FELÜLETEN

státuszfrissítés üzenet esemény dokumentum/fájl wikikönyvjelzőblog felmérés fotóvideó szavazásteszt prezentáció eszköztár

ÜZENET KÜLDÉSE 1.

ÜZENET KÜLDÉSE 2.

TARTALOMCSOMAGOK cím leírás címke komment tetszik

ÜZENETKÜLDŐ FELÜLET

ÜZENETEK AZ ÜZENŐFALON

ÉRTESÍTÉSEK

KIEMELT HÍR ÉS TARTALOM

WIKI SZERKESZTÉS

WIKI MEGOSZTÁS

WIKI OLVASÁS

NEM AZ ESZKÖZ A LÉNYEG A social intranet nem képes megváltoztatni a vállalatot Maguktól nem fogják használni az emberek A közösségi média nem azonos a közösségi marketinggel.

KOMMUNIKÁCIÓ 2.0. Egyirányú helyett kétirányú kommunikáció „Hallgatni” miről beszélnek az emberek Bevonás, az elkötelezettség erősítése Az alulról jövő kezdeményezések, az innováció támogatása

SZERVEZETI KÉRDÉSEK Ki a közösségi együttműködés gazdája? Hogyan győzhetők meg az emberek, a részvételről? Hogyan mérhető a közösségi együttműködés megtérülése?

MÁRPEDIG MŰKÖDNIE KELL!

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!