PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül
MINDENKI MINDENKIVEL…
ELTÉRŐ KINTI ÉS BENTI VILÁG…
MÁR CSAK ILLÚZIÓ AZ ÜZENETEK KONTROLLJA
VALAMI MEGVÁLTOZOTT…
ENGEDJÜK BE ŐKET?
NÉZZÜK A LÉNYEGET!
ALAPVETŐ ESZKÖZTÁR üzenetek események dokumentumok fájlok - megosztás könyvjelző fotó videó interaktív komment „lájk” megosztás követés kiemelés
SOCIAL INTRANET – CSAK A RÉSZLETEK KÜLÖNBÖZNEK
ISMERŐS ESZKÖZÖK - EGYETLEN FELÜLETEN
státuszfrissítés üzenet esemény dokumentum/fájl wikikönyvjelzőblog felmérés fotóvideó szavazásteszt prezentáció eszköztár
ÜZENET KÜLDÉSE 1.
ÜZENET KÜLDÉSE 2.
TARTALOMCSOMAGOK cím leírás címke komment tetszik
ÜZENETKÜLDŐ FELÜLET
ÜZENETEK AZ ÜZENŐFALON
ÉRTESÍTÉSEK
KIEMELT HÍR ÉS TARTALOM
WIKI SZERKESZTÉS
WIKI MEGOSZTÁS
WIKI OLVASÁS
NEM AZ ESZKÖZ A LÉNYEG A social intranet nem képes megváltoztatni a vállalatot Maguktól nem fogják használni az emberek A közösségi média nem azonos a közösségi marketinggel.
KOMMUNIKÁCIÓ 2.0. Egyirányú helyett kétirányú kommunikáció „Hallgatni” miről beszélnek az emberek Bevonás, az elkötelezettség erősítése Az alulról jövő kezdeményezések, az innováció támogatása
SZERVEZETI KÉRDÉSEK Ki a közösségi együttműködés gazdája? Hogyan győzhetők meg az emberek, a részvételről? Hogyan mérhető a közösségi együttműködés megtérülése?
MÁRPEDIG MŰKÖDNIE KELL!
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!