Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Debreczeni László - Adrius Web Team 2009 április 02. GOOGLE MÁNIA keresőmarketing "csodafegyverek" Hogyan, döntsünk válasszunk? Néhány gyakorlati szempont.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János
SStat - Statisztika 2014.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Internet ismeretek II..
A Palló Információs rendszer Internetes rendszer: Indulás: január Fejlesztők: Budapesti Művelődési Központ Támogató:
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Bónácz Péter Compszerviz.hu
Kereső programok használata
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Robert Kaplan – David Norton: Balanced Scorecard
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Szemantikus keresők.
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER ACalderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Adatkeresés az interneten
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
PR az interneten.
Amp project Accelerated Mobile Pages
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Internet és kommunikáció
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Internet és kommunikáció
Navigáció az Interneten:
Online marketing trendek, tippek, trükkök költséghatékonyan
Előadás másolata:

Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban. A keresőmarketing azoknak az eszközöknek, szolgáltatásoknak és technikáknak a hatékony használatát jelenti, ami támogat bennünket a fenti cél elérésében. Keresőmarketing alapok

A keresőmarketing területei Keresőoptimalizálás (SEO) Keresőhirdetés Linkmarketing Webanalitika Keresőmarketing alapok

Keresőoptimalizálás (SEO) A Google keresőben az organikus találatok listájában a lehető legjobb pozíciók elérése a lehető legtöbb kulcsszóra, kulcskifejezésre. Keresőmarketing alapok

Keresőoptimalizálási feladataink Legfontosabb feladatunk a weboldalunk által meghatározott témakörben minőségi tartalom előállítása. Weboldalunk tartalma által elő kell állítanunk az alap kulcsszó listánkat A tartalmak csoportosítása és a weboldal struktúrájának megtervezése Az oldalak tartalmának struktúrába foglalása A weboldal felépítése a keresőoptimalizálás technikai irányelveinek figyelembe vételével Keresőmarketing alapok

Keresőhirdetés A Google keresőben a szponzorált hirdetések között: a lehető legjobb pozíciók elérése a lehető legtöbb kulcsszóra, kulcskifejezésre az átkattintási arány (CT) folyamatos javítása a konverziók (Goal) számának növelése, a konverziós költség csökkentése a megtérülési mutató (ROI) folyamatos javítása hirdetéseink szövegeinek javítása azok teljesítményének függvényében Keresőmarketing alapok

Linkmarketing Oldalunkra mutató hivatkozások elhelyezése releváns, külső oldalakon, tematikus katalógusokban. Keresőmarketing alapok

Webanalitika Oldalunk folyamatos monitorozása, az információk helyes értelmezése és a helyes következtetések levonása érdekében, melyek segítségével javíthatjuk oldalunk hatékonyságát. Keresőmarketing alapok

Keresőhirdetéssel kapcsolatos feladataink Hozzuk létre ingyenes fiókunkat az Adwords rendszerében Kulcsszólistánk alapján tervezzük meg kampányunkat Hirdetés szövegek megírása Landing page-ek elkészítése Bannerek elkészítése a tartalmi hálóra Keresőmarketing alapok

Linkmarketing Keresünk az oldalunk tartalmához hasonló, releváns tartalmakkal rendelkező oldalakat és helyezzünk el rajtuk a mi oldalunkra mutató releváns linkeket Keressünk tematikus katalógusokat és helyezzünk el oldalunkra mutató linkeket a megfelelő tematikájú részben, az adott témájú oldalunkra mutatva Keresőmarketing alapok

Webanalitika A Google Analytics az egyik legelterjedtebb web-analitikai szoftver, mely számtalan hasznos statisztikát képes megjeleníteni webhelyünk forgalmát és a marketinghatékonyságát illetően. A Google Analyticsnek segít weboldalunk feltérképezésében keresőoptimalizálási szempontból, segítségével célzottabb hirdetéseket írhatunk, elemezhetjünk landing page-eink és az egész webhely teljesítményét. Hatékonyabbá tehetjük weboldalunkat a kívánt és mérhető céljaink elérésének érdekében. Keresőmarketing alapok

SEO – SEM - Copywriting: mint egymás kiegészítői A jól keresőoptimalizált weboldal és annak jól optimalizált landig page a jól megírt hirdetés-szöveggel együtt olcsóbb hirdetési lehetőséget eredményez: Jól megírt hirdetés = magasabb minőségi mutató = olcsóbb hirdetés Optimalizált landing page = magasabb minőségi mutató = olcsóbb hirdetés Lekérdezésre releváns kulcsszó választás = magasabb minőségi mutató = olcsóbb hirdetés Keresőmarketing alapok