Szivák Judit Intézeti értekezlet - 2008. jún. 24. 1 Oktatási asszisztens szakirány.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

„Ezt egy életen át kell játszani”
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A szaktanácsadás támogató szerepe
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.

TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A portfólió - óvodai szakterület
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Pedagógus értékelési rendszer
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Szakiskolai fejlesztési program
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
főosztályvezető-helyettes
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Kompetencia alapú szakoktatás
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Előadás másolata:

Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány

Szivák JuditIntézeti értekezlet jún A képzés célja Az oktatási asszisztens szakképesítést szerző hallgatók képesek lesznek: –hatékony segítőként közreműködni az iskolarendszerű és az iskolarendszeren kívüli (képzés, továbbképzés, átképzés) oktatási feladatok szervezésében, lebonyolításában, és –a tevékenységekkel kapcsolatos operatív feladatok ellátásában; –megszerzett szakértelmükkel pedagógiai kutatások szervezésében és ügyintézésében való részvételre.

Szivák JuditIntézeti értekezlet jún. 24.3Alapelvek Igényalapú Igényalapú Hiányzó kompetenciák Hiányzó kompetenciák Korszerű, modern tanulási környezet Korszerű, modern tanulási környezet Tervező – interaktív – értékelő tevékenységek Tervező – interaktív – értékelő tevékenységek Fejlesztéssel-innovációval kapcsolatos képességek Fejlesztéssel-innovációval kapcsolatos képességek

Szivák JuditIntézeti értekezlet jún. 24.4Tanegységek Bevezetés az oktatásszervezésbe K Bevezetés az oktatásszervezésbe K OktatásszervezésGy OktatásszervezésGy Multimédia az oktatásbanK Multimédia az oktatásbanK Multimédia tervezés, fejlesztésGy Multimédia tervezés, fejlesztésGy Tantervelmélet, tantervfejlesztésK Tantervelmélet, tantervfejlesztésK TananyagkészítésGy TananyagkészítésGy Pedagógiai értékelésK Pedagógiai értékelésK Mérőeszközök az iskolábanK Mérőeszközök az iskolábanK Informatika az oktatásban I-II.K Informatika az oktatásban I-II.K Informatika alapú oktatási környezetekGy Informatika alapú oktatási környezetekGy Iskolai gyakorlatokGy Iskolai gyakorlatokGy

Szivák JuditIntézeti értekezlet jún. 24.5Tevékenységek Iskolai események naplózása, reflektálás Iskolai események naplózása, reflektálás Iskolai esettanulmányok (okt-informatikai) Iskolai esettanulmányok (okt-informatikai) OKM elemzések OKM elemzések DIFER elemzések DIFER elemzések Oktatási programok elemzése Oktatási programok elemzése Oktatásszervezési feladatok Oktatásszervezési feladatok Projekt, innováció, menedzsment Projekt, innováció, menedzsment DÖK segítés DÖK segítés Munkaterv, tantárgyfelosztás készítés Munkaterv, tantárgyfelosztás készítés Tananyagfejlesztés (differenciált, integrált) Tananyagfejlesztés (differenciált, integrált) Foglalkozási tervek Foglalkozási tervek

Szivák JuditIntézeti értekezlet jún És még… Feladatlap készítés Feladatlap készítés Értékelési-mérési eszközök fejlesztése (tantárgyi, minőségbiztosítási, tanulói, intézményi) Értékelési-mérési eszközök fejlesztése (tantárgyi, minőségbiztosítási, tanulói, intézményi) Tankönyv értékelés Tankönyv értékelés Keretrendszerben virtuális tanári szoba Keretrendszerben virtuális tanári szoba Tanulási útmutató készítése Tanulási útmutató készítése Komplex multimédiás CD készítése Komplex multimédiás CD készítése Oktatófilm készítés Oktatófilm készítés Szoftverek használata (szaktárgyi, adminisztrációs, könyvtári…) Szoftverek használata (szaktárgyi, adminisztrációs, könyvtári…) Weblap szerkesztés Weblap szerkesztés

Szivák JuditIntézeti értekezlet jún Néhány kérdés: Portfolió Portfolió Szakdolgozat Szakdolgozat Szakzáróvizsga Szakzáróvizsga Törvényi – munkaerő piaci környezet? Törvényi – munkaerő piaci környezet?