Közismeret 2009. 2009. február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

A fizika katedra tevékenysége a es tanévben.
Csecsemő és Gyermekgyógyászati Szakmai Kollégiumi ülés
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Tehetségpont létrehozása
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
A gyakorlatvezető mentor
BESZÁMOLÓ A ÉVRŐL Horváth Gyula MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
Óvoda-iskola átmenet a Józsefvárosban
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Tájékoztató a 2016/17. tanév 1. félévétől a IV. éven életbe lépő új struktúrájú órarendről Rózsahegyi Rita Szeged, SZTE ÁOK Tanulmányi Osztály.
Az NSZI minőségirányítási rendszerét a BVQI tanúsította A tanév aktuális rendje és feladatai Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes augusztus.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
1 Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév A tanév rendje és aktuális feladatai Mihálka Nóra vizsgadokumentációs irodavezető.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Szakiskolai fejlesztési program
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Regionális konferencia
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Az önfejlesztő terület bemutatása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
2018/2019 tanév.
a középfokú iskolai felvételi eljárás rendje
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Felvételi a középfokú iskolákban a 2014/2015. tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Közismeret február 11.

természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere érdekében… –2009. április 24. –2009. május 15.

társadalomismeret Nem javasolunk tankönyvet… 50 darab témaJELENISMERET-TÁRSADALOMISMERET Tanulói csomag, tanári csomag, filmekTanulói csomag, tanári csomag, filmek A már az iskolákban lévő szekrényekbe kerülnek Tanár-felkészítés: –2009. augusztus Budapest –Konferencia november 13.

Képzések, konferenciák Agresszió kezelése ped. továbbképzés –2009. április SNI konferenciák –2009. május 29. – az EEFT bemutatása –2009. szeptember 25. Fejl.Fel. 3. kötet A Forgató/Könyv-ek bemutatása –2009. május 22.

Tanulmányi versenyek TERMÉSZETISMERETTERMÉSZETISMERET JELENISMERET- TÁRSADALOMISMERETJELENISMERET- TÁRSADALOMISMERET A MOZGÓKÉP TITKAIA MOZGÓKÉP TITKAI –2009. tavaszi levelező-forduló(k) –3 fős csapatoknak –2009. őszén regionális és országos döntő

A es tanév előkészítése Osztály-munkaközösségek Évindító „START-HÉT” a 9-eseknek Minden héten 1 nap projekt-nap Természetismeret – heti 3 (egybefüggő) tanóra Jelenismeret-társadalomismeret – heti 3 (egybefüggő) tanóra Elektronikus Egyén Fejlesztési Terv – szoftver Tanuló-követő rendszer

Köszönöm a figyelmet! Vége az első résznek…

Mérés – értékelés február 11.

Kimeneti mérés Tájékoztató: FEBRUÁR 25-énTájékoztató: FEBRUÁR 25-én Mérés ideje: március között Papíralapú + számítógépes teszt Tanulói „ablak” az internetes megoldásra ISKOLAI KIFIZETÉS az adatok felviteléért Adatok: tanuló (nem csak szfp-s) –Kivéve: Kaly Jag…

képzések Mérés-értékelés alaptanfolyamok –1. április –2. október 1-3. Haladó tanfolyam –(akik már végeztek alap-tanfolyamot) –2009. szeptember Mérés-értékelés portfolió alapon – október

Bemeneti mérés szeptember 3. hete –Új mérési szoftver –4 terület marad – kommunikáció, problémamegoldás, szabálykövetés, szociális –Papír-alapú teszt + számítógépes megoldás –Szükséges eszközök: internetes kapcsolat Fülhallgató Projektoros terem

RADAR Új (holland) akkreditált mérési módszer a tanuló által birtokolt kompetenciákról Tanár-felkészítés tavasszal A módszer, és eszköz bevezetése őszétől a vállalkozó iskolákban Külön bemutató lesz március 11-én a projektvezetőknek

Regionális konferenciák 1. március 18. Győr, Pálffy 2. március 25. Tokaj 3. április 8. Szeged, MóravárosiTéma: „FÉLIDŐBEN” a mérés, a MÉCS-ek

szakértők Pályázat –3 régió Dunántúl Észak-Magyarország Dél-Magyarország –1 szakértő csak egy régióban (cserék lehetnek) –Az iskolákba a nyertes Cégek küldik a szakértőket –Az iskola dolgoztat – 30 kontakt óra a mérés kapcsán –Iskola igazol és elfogadja a teljesítést

Köszönöm a figyelmet!