Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter 2007. augusztus 31. Salgótarján.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Advertisements

Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
A szaktanácsadás támogató szerepe
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
2007. évi célkitűzéseink. I as uniós pénzügyi-tervezési időszakra való felkészülés átfogó regionális területfejlesztési program elékszítése,
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A TÁMOP Jó pályán! projekt nyíregyházi szakmai fórum RÉSZTVEVŐIT! Nyíregyháza, július 16 szombat.
Szakmai fórum BMK, szeptember 19. PALLÓ – segítség a felnőttkori tanuláshoz A segítő szolgáltatás lehetőségei a közművelődési intézményekben.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A szaktanácsadó segítő szerepe
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
A projekt megvalósítását támogatja a Belügyminisztérium Nemzeti Bűnmegelőzési Tanácsa „A legkisebb ellenállás” – bűnmegelőzés a szépkorúak körében BM –
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
Erasmus+ tapasztalatok
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Szakiskolai fejlesztési program
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Regionális konferencia
Önfejlesztés és horizontális tanulás
„Együtt, eredményesen”
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Hallássérültek a könyvtárban
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Az önfejlesztő terület bemutatása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
2018/2019 tanév.
a középfokú iskolai felvételi eljárás rendje
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján

Akkreditált önfejlesztő iskolai képzés Időpont: –2007. márciustól áprilisig 10x5 nap Érintettek köre: –Intézményenként 4-6 fő Eredmény: –Módszertani ismeretek bővülése –Hálózattá válás támogatása –Stratégiai terv készítése

Tanévnyitó konferenciák Időpont: –2007. augusztus 31-szeptember 1. –2007. szeptember 26. Érintettek köre: –Projektvezetők + MÉCS vezetők –Intézményvezetők + fenntartók Eredmény: –Tájékoztatás a Program tervezett feladatairól –A bevonódás erősítése

Animátori intézménylátogatások Időpont: –2007. február-szeptember Érintettek köre: –Animátorok –Az akkreditált képzésen az animátorhoz tartozó iskolák Eredmény: –Tájékozódás a intézmények helyzetéről, –Tájékoztatás a Program tervezett feladatairól.

Akkreditált képzések kidolgozása Időpont: –2007. március-november Érintettek köre: –Kidolgozó szakértők Eredmény: –30 órás pedagógus-továbbképzések az alábbi témákban: - Tanulásmódszertan - Tanulói önismeret - Team-munka, horizontális tanulás

Képzés szervezése a pályázatírás segítésére Időpont: –2007. november (2 x 4 nap) Érintettek köre: –Intézményenként 1 fő Eredmény: –Minden iskola rendelkezik minimum egy, a pályázatkészítésben járatos kollégával –Az intézmények eredményesebben pályáznak hazai és EU-s forrásokra

Tájékoztató kiadvány készítése Időpont: –2007. október Érintettek köre: –Az önfejlesztő képzés résztvevői –Minden, a program iránt érdeklődő személy Eredmény: –Háttér-információk az önfejlesztő képzésekről –SZFP I-es és II-es tapasztalatok bemutatása