ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Rendezvényszervezés A rendezvényszervezés egy összetett folyamat, amely több egymásra épülő lépcsőből áll: Tervezés, Előkészületek, Lebonyolítás, Utómunkálatok,
Advertisements

A projekt menedzsment lépéseinek bemutatása konkrét példán keresztül
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
PROTOKOLL ÉS RENDEZVÉNYSZERVEZÉS
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Munkaterv Miért szükséges, mik az előnyei?
HACCP oktatás Modul 05 - lecke 01
Regdon Marianna rendezvényszervező
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
TÁMOP /A
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
A rendezvényszervezés feladatai
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
Marketingkommunikáció
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Mitől jó egy rendezvény?
Az eseményszervezés formái, eszközei
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
2008. december 10. Látássérült személyek elemi és foglalkozási rehabilitációja programzáró konferencia december 10.
Regionális Civil Egyeztetések (RECE) Program Helyzetelemzés tapasztalatai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője október.
Az NFT társadalmi egyeztetése civil szemszögből Civilek a Nemzeti Fejlesztési Terv Nyilvánosságáért - CNNy Pécs, március 23.
A referencia – intézmények működésének eljárásrendje Harkány, 2009.november 13.
A rendezvények előkészítése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése - Pályázati kiírás civil szervezetek.
Vállalkozói készségek fejlesztése
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Válságkommunikáció Dr. Piskóti István.
Támogatói tájékoztató. A Magyar Ügyvédi Kamara november 15-én hetedik alkalommal rendezi meg a Magyar Ügyvédek Napját. Az egész napos rendezvény.
Szakszervezeti demonstrációk szervezése és kommunikálása
Hatáskör modell 5. HAM.
Tiszátúli Villamosenergia – ipari Szakszervezet TIVISZ Mozgósítás - tapasztalatok Siófok, Vértes Hotel június 20.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Milyen Kamarát akarunk? A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara legyen a gazdaságszervezés és irányítás valamennyi szintjének (kistérségi,
A kistérségi gyerekesély programok tervezési folyamata Kalmár Ildikó - Dandé István - Herman Szabolcs Regionális koordinátorok Magyar Tudományos Akadémia.
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN AZ ÜZLET Vállalkozói hálózat kialakítása Hajdú-Bihar és Bihor megyékben Két ország, egy cél, közös siker! Szőllősi Nóra Adrienn projektmenedzser.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Haszon rendezvények médiaajánlat
Tervezési folyamat.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Szervezetfejlesztő, coach
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Közbeszerzések Ausztriában- az én történetem
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos

ROAD SHOW  Eszköz mix: több eszköz párhuzamos alkalmazása  Utazó cirkusz, komplex rendezvény, amelyet több helyszínre el lehet vinni.  Szervezési szisztéma lehet körkörös vagy sugaras.  A helyszínes száma tetszőleges lehet. A cél és a költségkeret összhangja határozza meg

Célok-célcsoportok  A kommunikáció révén a kamara ismertsége növekedjék.  Az elismertsége növekedjék  Üzenetei, információi a vállalkozások széles rétegeihez jussanak el.  Profitáljanak: azaz a kommunikáció révén bővüljenek, eredményesek legyenek a vállalkozások információi, kapcsolatai egymással és a kamarával is

Célcsoport megállapítása Kinek?  Meghatározom, hogy hogy milyen tevékenységű, korú, nemű, érdeklődési körű vállalkozói csoportnak szervezem a ROAD SHOW-t

Tartalom megállapítása Mit? Meg kell határoznom, hogy a kamara szolgáltatásiból, üzeneteiből mit szeretnék megjeleníteni. A ROAD SHOW közvetlen kontaktust hoz létre a résztvevők között

Program meghatározás Milyen legyen a show? A kamarában már megszervezett show-k más helyszínre utaztatása, frissített tartalommal  Lehetnek ünnepi és laza rendezvények  évindítók, bálok, tagozati rendezvények  Vásárok, tapasztalat cserék

Program meghatározás 2 Milyen legyen a show? Új elemek, ötletek kitalálása „Ami még nem volt” Bármi lehet, ami odavonzza a célcsoportot. Érdekes, hangos, anyagi érdeket motiváló --- Vetélkedő, tombola, kóstoltatás, kipróbálás, híres ember

Program meghatározás 3 Mikor, meddig tartson a show?  Program és költségfüggő  Lehet néhány órás  Több napos Fontos a jó időpont megválasztása!

A siker mérföldkövei  Intenzív közvetlen kommunikáció kell  Moderátor, hostessek Fontos a beharangozó kampány és az esemény média kísérése is

A szervezés menete Hogyan?  Az előkészítő TEAM megalakítása, feladatai  A téma pontos meghatározása  Kedvező időpont körültekintően  Helyszín kiválasztása  Az esemény forgatókönyvének kreatív tervezése  Meghívottak listájának összeállítása  A meghívók formai-tartalmi kialakítása  Meghívók elküldése

A szervezés menete 2. Hogyan?  Rendezvény előtti ellenőrző telefonálások. /résztvevők, média/  Regisztrációs lista összeállítása  Sajtóanyag előkészítése  A rendezvény forgatókönyvének megírása  A szereplők kommunikációs felkészítése /beszédek, prezentáció/  Interjúk szervezése /egyeztetés, előkészítés/

A szervezés menete 2. Hogyan?  Technikai eszközök, kellék dekoráció biztosítása  Profi személyzet biztosítása  Fotós, videós  Ajándékok,ajándékozás előkészítése  Ellátás, catering meghatározása  Csapatfelkészítés, főpróba  Értékelés, archiválás, dokumentálás.  Képek, videók közzététele

Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 9021 Győr, Szent István út 10/a. Tel.: 96/ Fax.: 96/ Köszönöm a figyelmet!