A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskolai szociálismunka
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Bolyai-hét Iskolánkban idén is megrendezzük a nagy hagyománnyal rendelkező Bolyai-hetet. Az idei rendezvénysorozat időpontja: december 12–16.
Szakmai munkánk a pályázatban
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Pályaválasztási szülői értekezlet
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A vendéglátóipari képzésről 2010.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
SZMK Értekezlet május 9..
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
ELFT Békés Megyei Csoport 2011–2016
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács

SZFPII.-ben három osztály vesz részt

MÉCS tagok M É C S

Megalakult a MÉCS Elkészültek a megbízólevelek és a munkaterv A MÉCS Szervezeti Működési Szabályzatot készített Mérés-értékelési tanfolyamot végzett 2 fő Elkészült két záródolgozat

Előadást hallhattunk Angyal Szabolcstól az SZFPII további feladatairól. A MÉCS vezető beszámolt az eddigi munkáról. Az SZPFII -es horizontális iskola csoport 8 iskola részvételével az eddigi eredményeket és a felvetődő problémákat tanácskozta meg iskolánkban.

Kompetencia mérés utáni fejlesztés Kommunikációs kompetencia Problémamegoldás kompetencia SzabálykövetésSzociális kompetencia Szaktanárok Ifjv. felelős Diákön. fel. 3. Mécs tag 2. Mécs tag1. Mécs tag

Fejlesztési terv kompetencia területenként A tanulókkal és a szülőkkel megbeszéltük a mérés eredményét. A szaktanárok óráikba és a projektekbe is beépítik a kompetencia területek fejlesztését. Az ifjúságvédelmi felelős és a diákönkormányzat vezető tanára a háttérvizsgálatokat elemzi. Tapasztalatainkról a tanárok a tanulókkal együttműködve területenként tervezik összefoglalók készítését.

Tanbox bemutatók 40. Álmok – Kooperáció és kommunikáció Egri Judit (2006. november 30.) 13. Matematika Kiss Róbert (2006.december 14.) 27. Kultúra, Stílusok Gálosné Szűcs Emília (2007.február 6.)

Projekt napok időpontjai HétProjekt időpontProjekt téma TanboxKoordinátor – 25.Lakóhely15Peringer E Beszerzés19 Mandzák B Étkezés, vendéglátás32Ugrai J Illemkódex39Krisztán Gy Matematika13Paál Gy-né Irodalom, anyanyelv8Nagy L Ember és természet – A víz 10Szabó K Egészségügy35 Farkas A Álmok - Kooperáció és kommunikáció 40Varga V.

Projektmunka

Tervek Országos Projekt vetélkedőn vesz részt az iskola. -A helyi fordulóra 18 csapat nevezett. -A legjobb csapat indul az országos versenyen. A PER-t a horizontális iskolacsoport együttesen dolgozta fel. Módszertani pályázatra jelentkezünk. Tantestületi értekezleten megbeszéljük az SZFPII. további feladatait. 1 MÉCS tag mérés-értékelési továbbképzésre megy. Matematika év végi mérést végzünk a 9. évfolyamon.

Félévi bukások száma csökkent 2004/200558% 2005/200663% 2006/200738% SZFPII.