A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács
SZFPII.-ben három osztály vesz részt
MÉCS tagok M É C S
Megalakult a MÉCS Elkészültek a megbízólevelek és a munkaterv A MÉCS Szervezeti Működési Szabályzatot készített Mérés-értékelési tanfolyamot végzett 2 fő Elkészült két záródolgozat
Előadást hallhattunk Angyal Szabolcstól az SZFPII további feladatairól. A MÉCS vezető beszámolt az eddigi munkáról. Az SZPFII -es horizontális iskola csoport 8 iskola részvételével az eddigi eredményeket és a felvetődő problémákat tanácskozta meg iskolánkban.
Kompetencia mérés utáni fejlesztés Kommunikációs kompetencia Problémamegoldás kompetencia SzabálykövetésSzociális kompetencia Szaktanárok Ifjv. felelős Diákön. fel. 3. Mécs tag 2. Mécs tag1. Mécs tag
Fejlesztési terv kompetencia területenként A tanulókkal és a szülőkkel megbeszéltük a mérés eredményét. A szaktanárok óráikba és a projektekbe is beépítik a kompetencia területek fejlesztését. Az ifjúságvédelmi felelős és a diákönkormányzat vezető tanára a háttérvizsgálatokat elemzi. Tapasztalatainkról a tanárok a tanulókkal együttműködve területenként tervezik összefoglalók készítését.
Tanbox bemutatók 40. Álmok – Kooperáció és kommunikáció Egri Judit (2006. november 30.) 13. Matematika Kiss Róbert (2006.december 14.) 27. Kultúra, Stílusok Gálosné Szűcs Emília (2007.február 6.)
Projekt napok időpontjai HétProjekt időpontProjekt téma TanboxKoordinátor – 25.Lakóhely15Peringer E Beszerzés19 Mandzák B Étkezés, vendéglátás32Ugrai J Illemkódex39Krisztán Gy Matematika13Paál Gy-né Irodalom, anyanyelv8Nagy L Ember és természet – A víz 10Szabó K Egészségügy35 Farkas A Álmok - Kooperáció és kommunikáció 40Varga V.
Projektmunka
Tervek Országos Projekt vetélkedőn vesz részt az iskola. -A helyi fordulóra 18 csapat nevezett. -A legjobb csapat indul az országos versenyen. A PER-t a horizontális iskolacsoport együttesen dolgozta fel. Módszertani pályázatra jelentkezünk. Tantestületi értekezleten megbeszéljük az SZFPII. további feladatait. 1 MÉCS tag mérés-értékelési továbbképzésre megy. Matematika év végi mérést végzünk a 9. évfolyamon.
Félévi bukások száma csökkent 2004/200558% 2005/200663% 2006/200738% SZFPII.