Füzessy Tamás üzletág igazgató A FreeSoft a megújult elektronikus ügyintézésért.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGov Tanácsadó Kft Budapest, Belgrád rkp Budapesti Ügyvédi Kamara e-Ügykezelő rendszer
Advertisements

Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Az információbiztonság
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Iratkezelés ellenőrzése, az ellenőrzés részletes feladatai
Integrált Igazgatási Rendszer
Varga László netTeam – Magyarország Kft. Budapest, november 23. Az elektronikus ügyintézés jogszabályi háttere és gyakorlata.
Integrált elektronikus dokumentum- és iratkezelési megoldás önkormányzatok számára Miski Zoltán április 9.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Információbiztonság a Magyar Köztársaság közigazgatásában dr
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
Czeglédi László Integrált tartalomszolgáltatás megújult környezetben
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A megoldás, ami már bizonyított
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
Publikációs Portálrendszer Informatikai képzések tartalmi támogatása.
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
1 eEgészség – Digitális Aláírás Előadás a projekt lezárásához „Megbízható harmadik fél szolgáltatás, a digitális aláírás bevezetése az egészségügyi ágazatban”
Click to edit Master title style „Egy hajóban evezünk…” avagy informatika mint a szükséges lapát November 21. „Egy hajóban evezünk…” egészségügyi.
E-ÖNKORMÁNYZAT Forráskeresés és átalakulás közben BACK OFFICE Jogosultság-kezelési előírások, és ezek megvalósítása egy elektronikus ügyiratkezelő rendszerben.
E-közigazgatás biztonsági nézőpontból Szigeti Szabolcs CISA, CISM, CISSP
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
Levéltárak kapcsolódása az elektronikus levéltárhoz A levéltári technológiai központok, a központi e-levéltári és e-irattári szolgáltatások Dr. Kenyeres.
Integrált Igazgatási Rendszer. Elektronikus ügy indítása.
Miért nehéz jó önkormányzati rendszert készíteni? InterMap Térinformatikai Tanácsadó Kft. Hujber Csaba: Szolnok, szeptember.
Közigazgatás 8. Koháriné dr. Papp Edit FSZ képzés nov. 20.
Dokumentumkezelés.
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása Szerződésrendszer Csatlakozási segédletek BM információs nap Dr.
Elektronikus jelentéstovábbító portál vagyonkezelő szervezet számára Ügyfélkapu használatával.
Kelemen Katalin (MNB) Konkoly Péter (Montana)
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
Önkormányzati ASP Központ felállítása projekt
Kovács Beatrix Közérdekű adatok az egészségügy területén közfeladatot ellátó szervek honlapjain A könyvtárak szerepe az elektronikus információszabadságról.
Stipkovits István ISZ auditor SGS Hungária Kft.
Minta IRATOK Az írásbeli kommunikáció eszközei az iratok.
Interoperabilitási megoldások az e-közigazgatási keretrendszerben Hirling László
DMS Fórum Kovács Orsolya május 27. A dokumentumkezelés bölcsője és mozgatója - A dokumentumkezelés újjászervezése.
1 „Papírmentes iroda” avagy Mit jelent ma a teljeskörű elektronikus dokumentumkezelés? Bács Andrea fejlesztési konzulens.
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló törvény tervezete
Módosult a közfeladatot ellátó szervek iratkezeléséről szóló kormányrendelet (335/2005.) Dr. Hollósi Gábor Ph.D. Magyar Országos Levéltár Kormányzati Gyűjtőterületi.
Szathmári Gyula kereskedelmi igazgató. Cégismertető ADM Informatikai Kft. Alapítva 1991-ben, 1997-től önálló vállalkozás 100%-ban magyar tulajdonosi kör.
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Angol u. 34. ▪ Tel.: (1) ▪ Fax: (1) ▪ A vállalati.
Egy termék tanúsítása — tapasztalatok és következtetések Vágujhelyi Ferenc.
Vacha Ferenc fejlesztési koordinátor Az elektronikus ügyintézés törvényi háttere és gyakorlata.
E-IRATKEZELÉS A LEVÉLTÁRI TÖRVÉNY MÓDOSULÁSÁNAK TÜKRÉBEN.
Oracle Vállalati Tartalomkezelés Oracle ECM termékpaletta.
A közfeladatot ellátó szervek egységes iratkezelését szabályozó törvény aktualitásai és a megvalósítás lehetőségei május.
1 Közigazgatási Szervek Egységes Iratkezelésének Szabályozása Beszámoló a KEIR projekt eredményeiről Előadó: Kakuk Ilona KEIR projektmenedzser November.
Füzessy Tamás üzletág igazgató A MOREQ és a KEIR összehasonlítása.
Az önkormányzati ASP rendszer jegyzői szemmel Dr. Vincze Ferenc címzetes főjegyző Hajdúszoboszló Város Önkormányzata Pajna Sándor vezérigazgató eKÖZIG.
Elektronikus iratkezelés és megőrzés: az ügyvédi kar tapasztalatai Hagyományos iratkezelés az elektronikus dokumentumok világában szeptember 30.
Munkáltatói intézkedések közlésének Hszt. szerinti szabályozása
„Nem a papírra van szükség, hanem a rajta lévő információra!”
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer
Úton az elektronikus levéltár felé
Elektronikus aláírás és iratkezelés
Következtetések a fővárosi elektronikus adatvagyon felmérés alapján
Akkreditált IT terméktanúsítás - a NAT szerepe a tanúsításban
ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS E-JOG.
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
Füzessy Tamás üzletág igazgató
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
Őszintén az archiválásról
Az önkormányzati ASP és az önkormányzatok elektronikus ügyintézési feladatai Pécs, november 23.
HITELESSÉG KÉRDÉSE eIDAS A GYAKORLATBAN – MI VÁLTOZOTT JANUÁR 1. UTÁN.
Őszintén a dokumentumkezelésről
Az I-DOK rendszer és ami mögötte van
A LEVÉLTÁRI HÁLÓZAT TARTALOM- ÉS TÁJÉKOZTATÓ SZOLGÁLTATÁSA
Előadás másolata:

Füzessy Tamás üzletág igazgató A FreeSoft a megújult elektronikus ügyintézésért

Iratkezelési előírások I évi LXVI. törvény (Levéltári Törvény) évi XXXV. törvény (Elektronikus Aláírási Törvény) évi CXL. Törvény (Közigazgatási Eljárási Törvény) ISO :2001 szabvány MoReq EU ajánlás

Iratkezelési előírások II KEIR rendeletek – 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet - a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről – BM-IHM-NKÖM együttes rendelet - a közfeladatot ellátó szerveknél alkalmazható iratkezelési szoftverekkel szemben támasztott követelményekről KET rendeletek – 193/2005.(IX.22.) Korm.rendelet - az elektronikus ügyintézés részletes szabályairól – 194/2005.(IX. 22.) Korm.rendelet - az elektronikus aláírásokra vonatkozó követelményekről – 195/2005.(IX.22.) Korm.rendelet - az elektronikus ügyintézést lehetővé tevő informatikai rendszerek biztonságáról, együttműködési képességéről és egységes használatáról – 12/2005.(X.27.) IHM rendelet - az elektronikus ügyintézési eljárásban alkalmazható dokumentumok részletes technikai szabályairól EAT rendeletek – 13/2005.(X.27.) IHM rendelet - a papíralapú dokumentumokról elektronikus úton történő másolat készítésének szabályairól

Iratkezelési előírások III KEIR/MOREQ előírások – Egységesített fogalom és eljárás rendszer Ügyirat (FILE)/Ügyiratdarab (VOLUME)/Irat (RECORD) struktúra Módosított iktatószám-struktúrák (gyűjtőszámos iktatás nincs) Besorolás fontossága (CLASSIFICATION) Szigorú jogosultsági rendszer Naplózás – Egységes szoftverkövetelmények KET előírások – Beküldés biztosítása párbeszédes és nem párbeszédes formában – Elektronikus érkeztetés – Elektronikus kiadmányozás – Elektronikus űrlapok használata EAT előírások – Elektronikus archiválás

KET IT követelmények Digitális aláírás használata – Nem párbeszéden alapuló kapcsolat esetén beérkező aláírt dokumentumok ellenőrzése – Párbeszéden alapuló kapcsolat esetén beérkező nem aláírt dokumentumok aláírása – Kiadmányok digitális aláírása Központi szolgáltatásokhoz való kapcsolódás – Ügyfélkapu azonosítás – Biztonságos tárhely – Időpont foglalás – (Kormányzati gerinchálózat)

Amire szükség van Hagyományos és elektronikus iratok egységes rendszerben történő kezelése Az irat teljes „életciklusának” nyomon követése (keletkezésétől, a nyilvántartáson át, a megszűnéséig, irattározásig) Speciális dokumentumformák (e-űrlap, ) kezelése E-ügyintézési funkciók aktív használata Az ügyintézést támogató információk (munkafolyamatok) kezelése

Szervezeti tartalomkezelési alkalmazáscsomag – Iratkezelés – Dokumentumkezelés – Munkafolyamatkezelés – Papír iratok kezelése – kezelés – Kifinomult jogosultsági rendszer – Egységes osztályozási rendszer – Elektronikus aláírás kezelés

eDocument Dokumentumkezelő modul Teljes értékű dokumentumtár (WEBDAV) Virtuális mappák Verziókezelés Teljes-szövegű keresés Check-in/Check-out MOREQ szabványnak is megfelelő jogosultságkezelés

eRecord Iratkezelő modul Teljeskörű iratnyilvántartás MOREQ szabványnak is megfelelő irathierarchia és jogosultságkezelés Iratforgalom kezelés – Érkeztetés – Átadás-átvétel – Postázás Ügykezelés támogatás (workflow) Irattározás

eFlow Workflow modul Teljeskörű, grafikus ügymenet-tervezés Munkakosár kezelés Határidőfigyelés, figyelmeztetések Eljárások nyomon követése

eGovPortal e-Ügyintézési modul Web tartalom publikálás Portál funkciók (hírlevél, fórum, chat, stb…) Elektronikus ügyindítás – Párbeszédes – Nem párbeszédes Elektronikus érkeztetés Elektronikus kiadmányozás Saját ügyek lekérdezése

eForm E-Űrlap modul Elektronikus és papír űrlap tervezés Űrlap sablonok kezelése Web alapú űrlapkitöltés Űrlapok rendszerezett tárolása Keresés űrlap mezők adataiban Hitelesítés elektronikus aláírással

eImage Iratdigitalizálási modul Digitalizálás, szkenner-vezérlés Vonalkód- felismerés Indexelés Szövegfelismerés Automatikus feldolgozás

Közigazgatási megoldás – Szabvány Contentum modulok Plusz közigazgatási paraméterezés Plusz eljárás-, irattári terv- és irat-minták Plusz Iratkezelési szabályzat Plusz speciális licenszdíjak

Fontosabb referenciák Miniszterelnöki Hivatal Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Informatikai és Hírközlési Minisztérium Díjbeszedő Rt. IT Információs Társadalom Kht Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium Somogy Megyei Önkormányzat Budapest Főváros Marcali város és kistérsége Bátonyterenye város és kistérsége

Marcali kistérség e-önkormányzati rendszer Integrált informatikai rendszer – PORTÁL rendszer (települések, kistérség) – ELEKTRONIKUS IRATKEZELÉS – elektronikus ügyviteli folyamatok – hivatali irat- és ügykezelési munka támogatása – posta-fiókok – WAP, mobilkommunikáció Rendszer bevezetés, dokumentáció, képzés E-ügyintézés 3-4. szint (EU) 100 % KET kompatibilitás

Kérdések és válaszok

Köszönjük a figyelmet!