A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
HAGYOMÁNYOSNYITOTT A TANTERV MEGHATÁROZÁSA OSZTÁLYTERMI OKTATÁS TANANYAG- FEJLESZTÉS A TANULÁSI FOLYAMAT TÁMOGATÁSA VIZSGÁZTATÁS, SZÁMONKÉRÉS A HAGYOMÁNYOS ÉS A TÁVOKTATÁS LEEGYSZERŰSÍTETT SEMATIKUS ÁBRÁJA
A TÁVTANULÁS TÁMOGATÁSÁNAK ESZKÖZEI - SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ - TELEFONOS KONZULTÁCIÓ - PANASZOK FOGADÁSA, KEZELÉSE - FOLYAMATOS VISSZACSATOLÁS HÁZI- FELADATOK ÉS TESZTLAPOK SEGÍTSÉGÉVEL - LABORATÓRIUMI GYAKORLAT - AUDIÓ- ÉS VIDEÓKAZETTÁK - NYILVÁNOS MŰSORSZÓRÁS - SZÁMÍTÓGÉPES ÉS VIDEÓ KONFERENCIA - INTERNETES SZOLGÁLTATÁS
A TÁVOKTATÁSI SEGÉDANYAGOK FEJLESZTÉSI IGÉNYE ESZKÖZ TÍPUS (EGY TANÍTÁSI ÓRA) A RÁFORDÍTOTT TUDOMÁNYOS IDÓ (ÓRA) ELŐADÁS KISCSOPORTOS OKTATÁS TELEFONOS KONZULTÁCIÓ VIDEÓ FELVÉTELRE ALKALMAS ELŐADÁS AUDIÓVIZUÁLIS ANYAG TANKÖNYV NYILVÁNOS TELEVÍZIÓS ADÁS SZÁMÍTÓGÉPPEL TÁMOGATOTT OKTATÁSI ANYAG, ELEKTRONIKUS OKTATÁSI ANYAG INTERAKTÍV VIDEÓ * * ** 100 VAGY TÖBB** 200 VAGY TÖBB* 300 VAGY TÖBB** * KIEGÉSZÍTŐ MUNKAERŐ SZÜKSÉGLET ** JELENTŐS KIEGÉSZÍTÉS
A TANULÓK SZÁMA TELJES KÖLTSÉG F2F2 F1F1 HAGYOMÁNYOS OKTATÁS TÁVOKTATÁS KÖLTSÉGEK ALAKULÁSA
ÚJ MANAGEMENT FELADATOK 1. A TÁVOKTATÁS LOGISZTIKÁJÁNAK A KIALAKÍTÁSA 2. IPARSZERŰ TERVEZÉS, GYÁRTÁS, SZOLGÁLTATÁS 3. AZ OPTIMÁLIS SOROZATNAGYSÁG TERVEZÉSE 4. SZABVÁNYOSÍTÁS 5. MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS 6. ÚJ KÖVETELMÉNYEK: TANÁROK ÉS HALLGATÓK FELKÉSZÍTÉSE AZ ÚJ MÓDSZERRE A MÓDSZER MARKETINGJE
TÁVOKTATÁSRA ALKALMAS TANANYAG A TANTÁRGYAKAT VEZETŐTANÁROK GONDOZZÁK OKTATÓCSOMAG - HALLGATÓI - TANÁRI
HALLGATÓI OKTATÓCSOMAG FÉLÉVENTE, BEIRATKOZÁSKOR - TARTALOMJEGYZÉK SZERINTI TANANYAG - OKTATÁSI SEGÉDLETEK - TANULÁSI ÚTMUTATÓ - ÁLTALÁNOS ÉS TANTÁRGYI TÁJÉKOZTATÓK
TANÁRI OKTATÓCSOMAG FÉLÉVENTE, TANÁRI FELKÉSZÍTÉS SORÁN - TANKÖNYV VAGY JEGYZET - TANTÁRGYI TANÁRI ÚTMUTATÓ - PREZENTÁCIÓS KÉSZLET + FÓLIAMÁSOLATOK + ELŐADÁSVÁZLAT - VIDEOKAZETTA - ZH.-VIZSGA ÉS/VAGY SZIGORLATI MINTA FELADATSOROK - SZOFTVER + INTERNET - HALLGATÓI OKTATÓCSOMAG EGYES ELEMEI
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS CÉL: EGYSÉGESEN MAGAS SZÍNVONAL BIZTOSÍTÁSA - ISO 9001 EGYES ELEMEI - BELSŐ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI STANDARDOK TANTÁRGYI KÓDRENDSZER TANANYAGTÁR ETALON TANTÁRGYAK ÉRTÉKELÉSE FÉLÉVENTE OKTATÓK MINŐSÍTÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE (ALKALMAZÁS ELŐTT + FÉLÉVENTE) GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK VÉLEMÉNYÉNEK SZONDÁZÁSA ÉS ELEMZÉSE RENDSZERBE ÉPÍTETT ELLENŐRZÉS
AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ PILLANATBAN LEGYEN HOZZÁFÉRHETŐ INTERAKTIVITÁS - A FELHASZNÁLÓ NE CSAK OLVASSON KONZULTÁCIÓS HELY A WEB-EN - SZINKRON, ASZINKRON - AMIT A FELHASZNÁLÓ FELKERESHET - TANULÁS KÖZBEN KAPCSOLAT AZ OKTATÓVAL ÉS A HALLGATÓKKAL
A MINŐSÉGET BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK - INTÉZMÉNYI HÁTTÉR - KURZUSFEJLESZTÉS - TANÍTÁS/TANULÁS - A KURZUS FELÉPÍTÉSE - A HALLGATÓK TÁMOGATÁSA - AZ OKTATÓK TÁMOGATÁSA - ÉRTÉKELÉS ÉS MÉRÉS
AZ INTÉZMÉNYI HÁTTÉR MINŐSÉGI TÉNYEZŐI DOKUMENTÁLT TECHNOLÓGIAI TERV - ELEKTRONIKAI BIZTONSÁG, VÉDELEM, AZ INFORMÁCIÓK ÉRVÉNYESSÉGE A TECHNOLÓGIÁT SZOLGÁLTATÓ RENDSZER MEGBÍZHATÓSÁGA RENDSZERGAZDA SZOLGÁLTATÁS
A TANANYAGFEJLESZTÉS MINŐSÉGI TÉNYEZŐI EGYSÉGES IRÁNYELVEK HASZNÁLATA A HALLGATÓK RÉSZT VESZNEK A TANANYAG VÉLEMÉNYEZÉSÉBEN AZ OKTATÓANYAGOK RENDSZERES FELÜLVIZSGÁLATA
A TANÍTÁS/TANULÁS MINŐSÉGI TÉNYEZŐI A HALLGATÓK EGYMÁSSAL ÉS AZ OKTATÓKKAL VALÓ INTERAKCIÓJA A HALLGATÓK ÉRTÉKELÉSÉRE A VISSZA- CSATOLÁS INTERAKTÍV JELLEGŰ ÉS JÓL IDŐZÍTETT A KUTATÁS EREDMÉNYEINEK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁS TECHNOLÓGIÁBAN
A KURZUS FELÉPÍTÉSÉNEK MINŐSÉGI TÉNYEZŐI TANÁCSADÁS A TÁVTANULÁSHOZ AZ ELÉRENDŐ EREDMÉNY MEGISMERTETÉSE VIRTUÁLIS KÖNYVTÁRHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS AZ ÉRTÉKELÉSEK ÜTEMEZÉSE A HALLGATÓ HOZZÁFÉRÉSÉNEK ELLENŐRZÉSE (RENDELKEZIK-E A MINIMÁLIS TECHNOLÓGIÁVAL)
A HALLGATÓK TÁMOGATÁSÁNAK MINŐSÉGI TÉNYEZŐI INFORMÁCIÓSZOLGÁLTATÁS (FELVÉTELI, TANDÍJ, SEGÉDESZKÖZÖK) FOLYAMATOS TECHNIKAI SEGÍTSÉG HALLGATÓI PANASZOK KEZELÉSE GYAKORLATI KÉPZÉS A TECHNOLÓGIA MEGISMERTETÉSÉRE
AZ OKTATÓK ÉRTÉKELÉSE AZ ÁTTÉRÉS SORÁN TÁJÉKOZTATÁS A HALLGATÓKRÓL FOLYAMATOS ÉRTÉKELÉS (TANÍTÁSI, TANULÁSI FOLYAMAT, KÖLTSÉG- ADATOK, TANULÁSI FOLYAMAT HASZNOSSÁGA AZ OKTATÓI TÁMOGATÁS MINŐSÉGI KÖVETELMÉNYEI TECHNIKAI SEGÍTSÉG A TANANYAGFEJLESZTÉSHEZ