E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA. AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM - 5-10 PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Virtuális oktatási környezet kialakítása
NyitólapEszközökIgényekProblémákKövetkeztetések Kik?Mit?Mivel?Hogyan? A felmérés 1. Mobilhasználat 2. Internethasználat 3. Oktatás korszerűsítése Az m-Learninget.
Digitális tananyagfejlesztés módszertana
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
NWS' 2000 Gödöllő Távoktatás a KFKI RMKI-ban Giese Piroska
Dr. Élő Gábor július 9. MKE HKSZ 15. Országos Konferenciája
Az iskolai könyvtár állománya
Paradigmaváltás az oktatásban
E-Learning alkalmazások KÜRT Zrt. Információmenedzsment © 2007 KÜRT Zrt. Előadó: Dr. Remzső Tibor
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
E-learning és a multimédia
Az ICT hatása az oktatási folyamatra Paradigmaváltás az oktatásban.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
E-learning alapú távoktatásos képzés
A NEPTUN LEHETŐSÉGEI ÉS … Előadó: Kollárné Csipszer Edit NYME EIK Intézméyni Neptun koordinátor Tel:
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Székely István fejlesztési tanácsadó
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
INTÉZMÉNYI KÖR NYILVÁNTARTÁS AKKREDITÁCIÓ ENGEDÉLYEZÉS.
Forgó Sándor H: Az e-tananyag fejlesztés a kompetencia-alapú pedagógusképzés fókuszában Korszerű oktatási módszerek és IT technológiák.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
ÉVI – ETI VIRTUÁLIS ISKOLA Erdélyi Gábor
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
A digitális kompetencia mérése. IKT-alapú értékelés
Finnországi tanulságok: elismerés-beszámítás a finn felsőoktatásban
Korszerű, hatékony képzési megoldás E-Learning - SzITÁR június 13.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Önirányított tanulás, blended learning, problémaalapú tanulás a levelezős oktatásban Keczer Gabriella.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Az ILIAS e-learning keretrendszer magyarországi adaptálása és felhasználása az informatika oktatásban, különös tekintettel a szolgáltatások testre szabására.
A különböző eszközök egymáshoz való viszonya IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
A HAGYOMÁNYOS TANÁR- KÉP LEBONTÁSA A HÁLÓZATI TANULÁS SORÁN Fodorné Tóth Krisztina PTE
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Magyar információbiztonsági szabványok V.
Előadás másolata:

E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA

AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ PILLANATBAN LEGYEN HOZZÁFÉRHETŐ INTERAKTIVÍTÁS - A FELHASZNÁLÓ NE CSAK OLVASSON KONZULTÁCIÓS HELY A WEB-EN - SZINKRON, ASZINKRON - AMIT A FELHASZNÁLÓ FELKERESHET - TANULÁS KÖZBEN KAPCSOLAT AZ OKTATÓVAL ÉS A HALLGATÓKKAL

VÁLTOZÁSOK A TANÁR, A TANULÓ ÉS A MENEDZSMENT ÚJ FELADATAI A HALLGATÓ MOTIVÁLÁSA ÉS AZ ÉRDEKLŐDÉS FENNTARTÁSA A SZÁMONKÉRÉS GYAKORISÁGA A BESZÁMOLÁS LEHETŐSÉGEI AZ ELLENŐRZÉS MÓDOZATAI, ÉRVÉNYESSÉGE A TANULMÁNYI EGYSÉGEK MÉRETE A TANULMÁNYI PERIÓDUS HOSSZA

AZ E-LEARNING „HOZZÁADOTT ÉRTÉKE HAGYOMÁNYOS TÁVOKTATÁS E-LEARNING ESETÉN TELJES MÉRTÉKBEN 1. DEMOKRATIKUSAN FEJLŐDŐ INTÉZMÉNYI HÁTTÉR, AZ INTÉZMÉNYI AUTONÓMIA NÖVEKEDÉSE X 2. EGYÉNRE SZABOTT TANULÁSI ÚTVONAL X 3. A TANULMÁNYI IDŐTARTAM SZABAD VÁLASZTÁSA X 4. A HALLGATÓ VÁLASZTHAT A TANULÁST TÁMOGATÓ MÉDIAMIXBŐL X 5. TUDÁSELLENŐRZÉS ÖNKONTROLLAL X 6. TEMATIKUS VITAKÖRÖK LÉTREHOZÁSA AZ INTER- NETEN, A HALLGATÓI TUDÁS AKTIVIZÁLÓDÁSA X 7. A TANULMÁNYOK HELYÉNEK SZABAD VÁLASZTÁSA X 8. A TANULÁS IDEJÉNEK SZABAD VÁLASZTÁSA X 9. GLOBALIZÁLÓDÓ OKTATÁSI INTÉZET, AZ INTÉZET SZABAD VÁLASZTÁSA X

A RENDSZER ELEMEI, A SZEREPLŐK TARTALOMFEJLESZTŐ SZOLGÁLTATÓ - INTERNET SZOLTÁLTATÓ - KURZUS SZOLGÁLTATÓ SZOFTVER KERETRENDSZER PL.: LOTUS LEARNING SPACE BLACKBOARD SAJÁT FEJLESZTÉSEK

A RENDSZER ELEMEI, A SZEREPLŐK OKTATÁSI INTÉZMÉNY, A JOGOK TULAJDONOSA - AZONOS LEHET A KURZUS SZOLGÁLTATÓVAL - AZONOS LEHET A TARTALOMFEJLESZTŐVEL TANULÓK - TÖBBSÉGÉBEN DOLGOZÓK SZABVÁNYOK - A TARTALOMRA - A KERETRENDSZERRE - AZ ADMINISZTRÁCIÓRA PL.: IMS GLOBAL LEARNING CONSORTIUM

A MINŐSÉGET BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK - INTÉZMÉNYI HÁTTÉR - KURZUSFEJLESZTÉS - TANÍTÁS/TANULÁS - A KURZUS FELÉPÍTÉSE - A HALLGATÓK TÁMOGATÁSA - AZ OKTATÓK TÁMOGATÁSA - ÉRTÉKELÉS ÉS MÉRÉS

AZ INTÉZMÉNYI HÁTTÉR MINŐSÉGI TÉNYEZŐI DOKUMENTÁLT TECHNOLÓGIAI TERV - ELEKTRONIKIAI BIZTONSÁG, VÉDELEM, AZ INFORMÁCIÓK ÉRVÉNYESSÉGE A TECHNOLÓGIÁT SZOLGÁLTATÓ RENDSZER MEGBÍZHATÓSÁGA RENDSZERGAZDA SZOLGÁLTATÁS