EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Tanulmányok szerepe a karrierben Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Tudomány Társadalom Kommunikáció Pojekt-bemutató.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel.
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
„Listen to Your Heart”: Populáris kultúra és politikai azonosulás Reich Jenő Budapesti Corvinus Egyetem, Politikatudomány MA konzulens : Karácsony Gergely.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Görögország vonzerői Andalits Alexandra.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
AVIR – intézményi adatmodell oktatás szekció február 2.
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Copyright by Republic 2007 Employer Branding BCCH - HR munkacsoport részére Készítette: Soltész Krisztina, Január 07.
Karrierlehetőségek a multiknál
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
A munkával való elégedettség
Mi történik a piacon?. A rohanó világ üzenetei “ Customers want new kinds of color printing that offset simply cannot do.” Kispéldányszám Gyorsabb átfutás.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Inessza Goldberg Izraeli Tudományos Grafológiai Társaság.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Személyiségfejlesztő blogok
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Hajós Katalin Budapest, június 5.
© GfK 2012 | KKV Kutatás| június 1 CIB BANK KKV ÜZLETÁG CIB STAFÉTABOT KUTATÁS Kutatási eredmények a sajtó képviselői részére június.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Kompetenciák tartalmi értékelése : A Természetvédelmi Mérnök és Környezetgazdálkodási Agrármérnök BSc szakok megítélése a munkaadók körében.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Ni.com | NI CONFIDENTIAL Hatékonyság és egy vonzó munkahely imázsa Taleo-val a progresszív toborzásért Mohai Gábor, HRIS Üzleti Elemző
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Simon Péter főtitkár Bolyai János Matematikai Társulat
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Országos tanácsadási konferencia
A munkaerőpiac mai kihívásai
Employer Branding - gyakornokok
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
BUDAPESTI VÁLLALKOZÓI NAPOK 2017
BUDAPESTI VÁLLALKOZÓI NAPOK 2017
Adatvezérelt employer branding
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?

HÁTTÉRINFORMÁCIÓK  13 ország  100+ válasz  25% média  35% ügyfél  40% ügynökség

MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK AZ EMPLOYER BRANDINGRŐL?  A válaszadók 80%-a az utóbbi 20 évben alapított cégnél dolgozik  Válaszok sokféle szakterületről, a legnagyobb arányban: IT/startup – 20%  Leginkább toborzásra használják az EB-t, kevesebb mint 40% fókuszál a jelenlegi alkalmazottak megtartására.  A legnagyobb munkaerőhiánnyal küzdő területek:  IT  Kreatív ipar  Gyógyszeripar  Pénzügyi szolgáltatások  HR szolgáltatások

MELYEK A LEGFONTOSABB ESZKÖZÖK?  A munkaerőhiánnyal küzdő cégek 83%- a foglalkozik EB-gel.  A leggyakoribb csatornák: közösségi média és online hirdetések  A legkedveltebb üzenetek:  Megfelelő fizetés  Tréningek és tudásfejlesztő lehetőségek  Kellemes munkakörnyezet  Egyéb üzenetek: karrierlehetőség, gyakornoki program, családbarát munkalehetőségek.

MIT TUDNAK AZ ÚJSÁGÍRÓK AZ EMPLOYER BRANDINGRŐL?  A legtöbb válaszadó több médiatípusban is dolgozik.  47% 10+ éves munkatapasztalat 37% 2-5 éves munkatapasztalat  61% tudja mi az employer branding  90% úgy véli manapság nagyon fontos terület  72% jelen pillanatban is foglalkozik EB-t érintő kérdésekkel

AZ ÚJSÁGÍRÓK ÁLTAL JÓ PÉLDAKÉNT EMLÍTETT CÉGEK

MIT TUDNAK A PR/MARKETING ÜGYNÖKSÉGES AZ EMPLOYER BRANDINGRŐL?  A válaszadó ügynökségek 83%-a több mint 10 éve működik  91% ismeri az EB területet DE 45% egyáltalán nem kapott még ilyen feladatokat 13% csupán ritkán kap ilyen feladatokat  EB-vel foglalkozó ügyfelek:  IT/startup (57%)  ingatlan (22%)

AZ EMPLOYER BRANDING 3 LEGGYAKORIBB ESZKÖZE  Közösségi média (Facebook, LinkedIn)  A céget népszerűsítő rendezvények  Folyamatos jelenlét a nyomtatott sajtóban (interjúk, cikkek, hirdetések) Az ügynökségek közül ezek közül leghatékonyabb a közösségi média (57% tette ezt az első helyre) Érdekes ellentmondás: Az ügynökségek szerint az álláshirdetési portálok a legkevésbé hatékony EB eszközök (25%), viszont az ügyfelek több mint 75%-a úgy véli, hogy ez a közösségi média után a leghatékonyabb csatorna

AZ ÖSSZES VÁLASZADÓ 80%-A EGYETÉRT AZ EB FONTOSSÁGÁVAL Positive attitude of employees is the key that leads to a successful business. Good employees add value to your company

TANULSÁGOK  Bár elméletben mindenki tudja, hogy mire lehet jó az EB, a legtöbben még mindig csak toborzásra használják.  Az PR-ügynökségek egy része nem kap ilyen feladatokat, pedig ők is tisztában vannak az EB jelentőségével.  A közösségi médiában még rejlenek lehetőségek, de nem szabad lebecsülni egyéb csatornák szerepét sem.  Számos olyan iparág van, ahol munkaerőhiánnyal küzdenek, ennek ellenére kevéssé használnak EB megoldásokat  Bizonyos kérdésekben ellenkező vélemények vannak az ügynökségi és az ügyféloldalon – ennek sok oka lehet; ezek tisztázása közelebb vihet a közös sikerhez.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!