CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: 2013. május.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
A SZIP – a mai modern informatikai technológiákat alkalmazva – lehetővé teszi, hogy a drogprevenció, -ellátás, -kutatás területén tevékenykedő szervezetek.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
E-nemzeti könyvtári szolgáltatások fejlesztése
DPR kommunikáció alapelvei
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Dr. Élő Gábor július 9. MKE HKSZ 15. Országos Konferenciája
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
ZENEI ADATBÁZISOK. The Music Index Online A Music Index a zenei időszaki kiadványok legátfogóbb bibliográfiai és részben teljes szöveges adatbázisa több.
Online 168óraonline hirdetés hirdetésszervezés Készítette: Harkai Gyula.
Műszaki tudományok az interneten
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Az Országos Széchényi Könyvtár elektronikus szolgáltatásai.
Honnan jönnek az e-könyvek?
2009. április 24.XVI.Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál Kereslet és kínálat e-book témában Moldován István OSZK.
Nyomtatott helyett digitális források? Szombathely, március 30. BDTF Főiskola Könyvtáros Szaknap.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. LEKTOR / Lexelerator workshop.
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
Előadó: Markója Szilárd könyvtárvezető
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
ELevéltár architektúra. Előzmények Informatikai koncepció (Terv) Szakmai követelmények OAIS megfelelőség Költséghatékonyság Jogszabályi megfelelőség Nemzetközi.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
A könyvtár, mint az információs társadalom stratégiai tényezője Dr. Tóvári Judit
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
2. Házi feladat „Digitális kép szűrése”. A feladat I. Az előzően beszerzett digitális kép szűrése Szűrés –Átlagoló szűrés 5×5-ös kernellel –Medián-szűrés.
Moduláris könyvtári rendszer elektronikus dokumentumgyűjtemények kezeléséhez: az eleMEK projekt Drótos László Perlaki Attila Országos Széchényi Könyvtár,
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Budapest Gyűjteményének megújult Budapest-képarchívuma Előadók: Dávid Adrienne (FSZEK BGY) és Fülöp Endre (Monguz Kft.)
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
Dokumentumok  Minden jog fenntartva. A dokumentum A dokumentum: az ismereteket tartalmazó információhordozó. Ez lehet tárgy, könyv, folyóirat,
„A legkisebb ellenállás” – bűnmegelőzés a szépkorúak körében BM – 15 – MI – 0092 projekt szakmai bemutatása Összeállította: Dr. Dobos László 3.KEMA Kuratórium.
BEVEZETŐ „Évente 243 milliárd euró elpazarlását és 15 millió fa kivágását lehetne megelőzni azzal, ha az unióban általánossá válna az.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Adatbázisok használata a tájékoztatási gyakorlatban Dr. Nagy Enikő Csomád,
Növekedés a tőzsdével ELITE Program, együttműködésben a BÉT-tel
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
Haszon rendezvények médiaajánlat
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Az előadás témája: DIGITÁLIA: Ahogy egyre jobban öregszem...
Digitális tankönyvtár
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
A foglalkoztatás tervezése a kiváltási Programban
Előadás másolata:

CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május

KONCEPCIÓ A Digitális Média Tények Könyve 2008 óta minden évben megjelenő periodika, mely átfogó képet nyújt a magyar és nemzetközi digitális médiapiac elmúlt egy évéről, és kutatási adatokra támaszkodva, edukatív formában foglalja össze a magyar digitális piac fejlődését leginkább meghatározó trendeket.

CÉLUNK A napi munka során közvetlenül hasznosítható, referenciaként szolgáló információ biztosítása, mely valódi hozzáadott értéket jelent a hirdetők számára. A Neo Interactive átfogó digitális médiapiaci szakértelmének erősítése a célcsoportban. Edukáción keresztül a piac fejlesztése.

CÉLCSOPORT Elsődleges célcsoport: –Megbízói/hirdetői oldal képviselői (marketingesek, üzleti döntéshozók) Másodlagos célcsoportok: -Médiaoldali szakemberek -Ügynökségi szakemberek -Felsőoktatási hallgatók (elsősorban gazdasági, kommunikációs és műszaki területen)

MITŐL EGYEDI? -Az egyetlen, teljes digitális médiapiacot átfogó ingyenes kiadvány -Unikális, saját szerkesztésű tartalom: nem hálózatos adaptáció, hanem a hazai szereplők közreműködésével készülő anyagok -Reaktív témák: a szerkesztéskor figyelembe vesszük az előző év megjelenésére kapott visszajelzéseket, így a tematika évente bővül, frissül -Önfenntartó: a projekt a hirdetésekből befolyó bevételből kerül megvalósításra

VIZUÁLIS MEGVALÓSÍTÁS A kiadvány fedőlapja reflektál a tematikára. A dizájn megtervezésekor annak elsődleges célja a koherencia megteremtése volt a megjelenés és tartalom között. Fontos volt számunkra, hogy a vizualitás ne csak illusztrálja, hanem strukturálja a tartalmat, és elősegítse a megértést. Külön hangsúlyt fektettünk az adatok vizualizálására: a kezdetektől úttörő módon, évente megújulóan, infografikusan jelenítünk meg minden grafikont a kiadványban, valamint a táblázatos tartalmakat vizuálisan is strukturált formában. Ugyan digitális média tényekről beszélünk, de fontosnak tartottuk a fizikai megjelenést, hogy a kiadvány mindig „kézzel fogható” és használható legyen. A B5 méretű könyv fedőlapja matt fóliázott, belső oldalai félfényes műnyomó papírra nyomottak, ezáltal tartós, ezzel is támogatva a hosszú távú mindennapi használhatóságot. Természetesen a Digitális Média Tények Könyve 2013 ingyenesen, digitális formátumban online is elérhető, letölthető, megosztható.

EREDMÉNYEK ban 6. megjelenés. -Kezdettől változatlan, 5000 nyomtatott példány. -„Remittenda” nincs, a teljes nyomtatott példányszám terjesztésre kerül (Kreatív magazinba behúzással és direkt terjesztéssel). -Folyamatosan növekvő online letöltés: a 2013-as megjelenést több mint 1600 alkalommal töltötték le az érdeklődők. -A kiadvány korábbi példányait évekre visszamenőleg megőrzik a hűséges olvasók, és gyűjtik a felsőoktatási könyvtárak.

KORÁBBI ÉVEK A Digitális Média Tények Könyve korábbi kiadványai megtekinthetőek a interactive.hu/neolab oldalon. interactive.hu/neolab

A nevezett kiadvány digitális verziója a következő linken érhető el pdf formátumban: